Kuinka nopeasti olette saaneet New Yorkin lennolta matkatavarat?

marjapa

Kone tulee 8:50 ja juna Tikkurilasta lähtee 10:22, onko mitään mahdollisuutta ehtiä odottaa New Yorkin -koneelta laukut, ajaa taksilla Tikkurilaan ja ehtiä junaan?

Vai voiko matkatavarat pyytää toimittaa perässä? Voiko joku toinen hakea matkalaukun, ei kai?

6

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lännestä itään koneet on usein sen verran etuajassa, että mikäli kone vaan lähtee ajoissa niin just ja just saatatte keritä. Kukaan muu ei (laillisesti) saa hakea teidän laukkuja tullialueelta, ja jos ne on teidän kanssa samassa koneessa (eli ei vahingossa jääny kyydistä tai menny muualle) niin ei niitä ruveta perässä tuomaan.

• 455+4

On mahdollista, jos kone on ajoissa. Ihan käytännössä olen tämän todennut.

• 17+10

Todennäköisemmin ehtii kun on ehtimättä, mutta myöhästyminen on kuitenkin ihan mahdollista, eikä siihen itse voi mitenkään vaikuttaa. Eli kannattaa varautua siihen että joutuu ottamaan myöhemmän junan ja ottaa vain rennosti. Jos ehtii niin ehtii, jos ei niin ei.

• marjapa

Kiitos tiedoista, eipä tässä muu auta kuin toivoa parasta. Mitään muuta reittiä ei Seinäjoelle klo 15:00 :ksi ole.

• 17+10
        marjapa kirjoitti:

Kiitos tiedoista, eipä tässä muu auta kuin toivoa parasta. Mitään muuta reittiä ei Seinäjoelle klo 15:00 :ksi ole.

Lentojen ja varsinkin pitkien lentojen jälkeen ei kannata varata mitään tärkeää liian pian. Viivästyksiä kun nyt vain sattuu eikä se ole lentoyhtiöistäkään pelkästään kiinni. Lähipäivinä New Yorkin liikenne nyt voi vielä sattuneesta syystä olla ihan mitä tahansa. Siinä voi mennä jokunen päivä myrskyn jälkeenkin että tilanne normalisoituu.

• marjapa
        17+10 kirjoitti:

Lentojen ja varsinkin pitkien lentojen jälkeen ei kannata varata mitään tärkeää liian pian. Viivästyksiä kun nyt vain sattuu eikä se ole lentoyhtiöistäkään pelkästään kiinni. Lähipäivinä New Yorkin liikenne nyt voi vielä sattuneesta syystä olla ihan mitä tahansa. Siinä voi mennä jokunen päivä myrskyn jälkeenkin että tilanne normalisoituu.

Liikaa vain liikkuvia osia; matka oli varattu jo ennen myrskyjä ja isoisän kuolemaa. Nyt yritetään parhaamme, että edes hautajaisiin pääsisi osallistumaan. Olen luottavainen, että lento tulee ajallaan ja vain matkalaukkujen saanti ja junaan ehtiminen jäävät jännitettäviksi. Enempää ei nyt jaksa. Yleensähän tuo lento on ollut tosi säntillinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe