Ticket to heaven -haalareiden erot

duppelsson

Mitä eroa on Ticketin talvihaalareilla?? Olen hankkimassa haalari, jossa on yksi vetoketju, ei siis baby-mallia. Mutta miksi noita erilaisia malleja on niin tuhottomasti ja mitä eroa niissä on? Ensisijaisen tärkeää olisi, että lapsen olisi helppo pukea ne yllensä. Osaisko joku auttaa?

Malleja on siis:
Snowsuit Baggie
Snowsuit Baggie North
Snowsuit Baggie Tough
Othello
Othello North
Othello Tough

Pliiz, auttakaa. Fleece-vuorellinen on ainakin vaikea puettava. Mutta mikä näistä on sellainen? Entä kankaiden materiaali muuten? Onko niissä eroja? Onko jossakin kangas erityisen kankeaa? Haluaisin siis liukkaan sisäpinnan ja ei liian kankeaa ulkopintaa.

Kiitos, jos joku auttaisi. Olen ihan pihalla...

1

572

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vsghkjdl

Meillä on irroitettavalla Fleece-vuorella varustettu Baggie. Irtovuori on kätevä kun ulkolämpötila muuttuu. Siinä on lahkeissa ja hihoissa liukas kangas fleecen päällä, joten ei ole vaikea pukea. Meillä on ollut kaksi samanlaista Baggieta ja ainakin niiden ulkokangas on vedenhylkimisominaisuuksiltaan ensiluokkainen. Voittaa Reimatecit mennen tullen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe