Minkä takia se joskus valittaa että käyttö estetty ku yrittää ladata jotain.
dc++ juttuja
5
2337
Vastaukset
- amistaar
onko sulla mennyt kone tilttiin kun olet ladannut ja koneen buuttauksen jälkeen kun olet yrittänyt ladata tulee käyttöestetty???Se tiedosto voi olla tuhoutunut sen takia kun kone meni tilttiin...itellä on käyny sama homma monesti!!!Ei auta ku alkaa lataan samaa tiedostoo ihan alusta asti....
- keinonen
..han vehje. 900megasesta 70% ladattu, sitte kosh ja alusta. Jippii
- Cutoff
keinonen kirjoitti:
..han vehje. 900megasesta 70% ladattu, sitte kosh ja alusta. Jippii
Hei!
käyttäkää hyvät ihmiset pientä ja todella kätevää ohjelmaa tuollaiseen ongelmaan kun ei jatka latausta => Cutoff.
sillä vähentää 10-100mb pois ladatusta filestä ja koittaa pakottaa (forcea) lataan sen niin 90% se jatkaa latausta jälleen.
ota kuitenkin varoiksi varakopio ks tiedostosta ennen kuin leikkaat pätkän poijes...
kunhan olet poistanut jonkin verran lopusta (pitää itse kokeilla pienissä mb erissä poistoa,paljonko pitää ottaa että jatkaa) joka sisältää errorin tms..
itse olen pelastanut monet leffat,ohjelmat yms lataukset juuri tuolla ohjelmalla.
Suosittelen lämpimästin niin dc kuin cutoff-nimistä ohjelmaa!! - ware aktivisti
Cutoff kirjoitti:
Hei!
käyttäkää hyvät ihmiset pientä ja todella kätevää ohjelmaa tuollaiseen ongelmaan kun ei jatka latausta => Cutoff.
sillä vähentää 10-100mb pois ladatusta filestä ja koittaa pakottaa (forcea) lataan sen niin 90% se jatkaa latausta jälleen.
ota kuitenkin varoiksi varakopio ks tiedostosta ennen kuin leikkaat pätkän poijes...
kunhan olet poistanut jonkin verran lopusta (pitää itse kokeilla pienissä mb erissä poistoa,paljonko pitää ottaa että jatkaa) joka sisältää errorin tms..
itse olen pelastanut monet leffat,ohjelmat yms lataukset juuri tuolla ohjelmalla.
Suosittelen lämpimästin niin dc kuin cutoff-nimistä ohjelmaa!!saatanan warettajat teiän takia pelien hinnat nousee!kun ne nousee niin ne ei myy enää niin hyvin ja pelitalot tekee miinusta ja ne lopettaa pelien myynnin!teitä maailma vähiten kaipaa GET A LIFE
- antieverything
ware aktivisti kirjoitti:
saatanan warettajat teiän takia pelien hinnat nousee!kun ne nousee niin ne ei myy enää niin hyvin ja pelitalot tekee miinusta ja ne lopettaa pelien myynnin!teitä maailma vähiten kaipaa GET A LIFE
Nyt on kuule homma niin että jos tuo aktiivisuus ei lopu niin se loppuu. Käyn tulevana yönä sahaamassa sulta nettiletkut poikki ni loppuu se whinetys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2795838Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373396Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432637"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212102Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol781635- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni126856Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9855Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11804