www.sivutyritykselle.mistä

mistä hyvät ja suhkot halvat kotisivut yritykselle.
jos olis jotain helppoja ja hyviä kotisivunteko ohjelmia tälläselle aloittelijalle.
jotakin ilmaisia olen kattellut mut ne näyttää vähän köpöiltä.
tai jos löytyy sellasia "harrastelija" kotisivun tekijöitä PORIN suunnalta jota kiinnostais tehdä kotisivut pientä korvausta vastaan niin lähetättäkää sähköpostia.niin otan yhteyttä.

11

257

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu4

.

• meitsi82821
    • meitsi82821

näköjään ton linkin kautta ei tuu meili läpi.tohon sähköposti osoitteeseen mut eri kautta.

• headermäärää
    • Minulta apua!

Terve, lähetin sinulle sähköpostia. Käyppä lukemassa kun kerkiät :)

• TheR0z0r
    • Lasse
    • sky8

moi
      kuka voisi tehdä kotisivut korvausta vastaan ja myös hoitaa ylläpitoa . yhteydenotot

[email protected]

• KummallistaJaOutoa

Mulla kokemus just tosinpäin, eli kun kattellu noita ns ammattilaisten tekemiä kalliita sivuja niin kaikki ne "näyttää vähän köpöiltä" eli kolhoilta laatikoilta.. ja sit kun kattelin ilmaisia ulkoasuja ni kumma kyllä kaikki ne näytästi olevan hienompia mitä noi tsekkaamani suomalaisten sivufirmojen tekemät

• On kunnioitettavaa että ihminen on yrittää itse, mutta Ihan kiinnostuksen vuoksi kyselen, että jos tarvitset sähkötöitä kotona niin yritätkö tehdä itse? Tietysti saatathan olla sähkömies joten siinä tapauksessa paikkaatko hampaasi itse?

Jotkut asiat kannattaa jättää paremmin asiat osaaviin käsiin ja sinun tapauksessa saat kyllä tältä palstalta kotisivusi tekijän, joka ei palveluistaan maltaita pyydä.

Toivottavasti saat kotisivut jotka tuovat yrityksellesi mahdollisesti uusia asiakaskontakteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 156
      3938
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      91
      3326
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      94
      2708
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      283
      2538
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2286
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      115
      1973
    7. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      4
      1190
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      1039
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1018
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      889
    Aihe