Pienenä huomautuksena, koskien " Hua Hin in piti olla Paremman
väen paikka, " mielestäni ei kuulu tähän YLEISTÄ THAIMAASTA osioon,
Hua Hin on aivan omalla otsikolla, sinne sopii toki arvostella. Mutta kun
se vaan on niin, että kyseessä on Paremman väen paikka, millätahansa
mittarilla mitattuna.
Hua Hin - Paremman väen paikka
13
283
Vastaukset
- naurattaa
Hua Hin on paremman väen paikka AINOASTAAN heidän mielestään jotka siellä käy.
Hua Hin aivan samanlainen turistirysä kuin muutkin kohteet joihin näitä valmismatkoja tehdään. Tyrkyttäviä kauppiaita, baarityttötoimintaa ym ym. Hua hin vain sen verran nopeasti tulee tutuksi että 2 viikkoa jopa liian pitkä aika siellä. Uivat markkinat ja vesipuisto ainoat tekemiset. Kerta riitti. Onneksi thaimaasta löytyy näitä ei turistirysä kaupunkeja joissa viihtyy.
Nämä Hua Hiniä kehuvat eivät muualla thaimaata ole koskaan edes käyneet, tai jos on niin phuketissa korkeintaan.- Aino (astaan )
Eikös kuitenkin ole pakko myöntää, kun " siellä käy " , vuodesta vuoteen
sitä parempaa väkeä, jotka taatusti ovat kiertäneet Thaimaan turistirysät,
valinneet vakiopaikan - Hua Hin. Jos " nauru tyypille" riittää 2 viikkoa, ja kerta
riitti, sehän ei ,suinkaan tarkoita, ettei toiset , enin osa tämänkin palstan
lukijoista aseta edelleen Hua Hin in Ykköseksi.
" Räkänokastakin mies tulee, muttei turhan naurajasta." - chiangmai..
Vaikka kirjoitus on pelkkä trolli, niin pari kommenttia. Paikossa joihin tehdään valmismatkoja niin ne turistit myös näkyvät ja kuuluvat. Vaihtoehto on varata matka itse netin kautta. Kaikki vaan eivät sitä halua tai voi tehdä.
Jos kaksi viikkoa hua hinissä oli liian pitkä aika, olet matkustanut väärään paikkaan.
Silloin kun olen siellä ollut ei ollut uivia markkinoita, tarjonta on siis lisääntynyt.
Jos koet Thaimaan tyrkyttävänä maana, et ole koskaan ollut arabimaan basaarissa.
Omalta kohdaltani olen päätynyt omatoimimatkaan pohjois- thaimaahan pääasiassa siksi, että siellä on illat viileitä , yöt alle 20 astetta ja onhan vähemmään turistejakin
Silloin vaan pitäätietää mitä haluaa ja varata itse matka. - parempaa kirjoitusta
Aino (astaan ) kirjoitti:
Eikös kuitenkin ole pakko myöntää, kun " siellä käy " , vuodesta vuoteen
sitä parempaa väkeä, jotka taatusti ovat kiertäneet Thaimaan turistirysät,
valinneet vakiopaikan - Hua Hin. Jos " nauru tyypille" riittää 2 viikkoa, ja kerta
riitti, sehän ei ,suinkaan tarkoita, ettei toiset , enin osa tämänkin palstan
lukijoista aseta edelleen Hua Hin in Ykköseksi.
" Räkänokastakin mies tulee, muttei turhan naurajasta."Aino(astaan) ei ainakaan kuulu parempaan väkeen, sen voi todeta lukiessa tyypin kirjoitusta. Mitä suomen kielioppi sanoo pilkun käytöstä ? Kyllä paremmalla väellä on parempi sivistys-ja kirjoitustaito.
Hua Hinissä kun kerran todella käy niin ei sinne uudelleen ainakaan kovin pian halua palata. Tylsä kohde erittäin vähän nähtävyyksiä ja hinnat lähes Phuketin tasolla. chiangmai.. kirjoitti:
Vaikka kirjoitus on pelkkä trolli, niin pari kommenttia. Paikossa joihin tehdään valmismatkoja niin ne turistit myös näkyvät ja kuuluvat. Vaihtoehto on varata matka itse netin kautta. Kaikki vaan eivät sitä halua tai voi tehdä.
Jos kaksi viikkoa hua hinissä oli liian pitkä aika, olet matkustanut väärään paikkaan.
Silloin kun olen siellä ollut ei ollut uivia markkinoita, tarjonta on siis lisääntynyt.
Jos koet Thaimaan tyrkyttävänä maana, et ole koskaan ollut arabimaan basaarissa.
Omalta kohdaltani olen päätynyt omatoimimatkaan pohjois- thaimaahan pääasiassa siksi, että siellä on illat viileitä , yöt alle 20 astetta ja onhan vähemmään turistejakin
Silloin vaan pitäätietää mitä haluaa ja varata itse matka.ZZ Hei missapain pohjoista olet ? itsellani on asunto pattijoella . Olen ollut 2004 Hua Hinis kolmekuukautta ja viimetalvena viiko ja ehka taas noin kymmenen vuorenpaasta meen kaymaan siella. Seuraavien vuosien aikana rakennan talon jossa vietan vanhuuspaiviani siihen asti kuin taikut heittaa pihalle, mut kyllahan joka miehen eres yks talo pitaa rakentaa tanne sehan on ihan sama sit kuka siina asuu kun se on valmistunut. itsellani on 24rain maa ala isanis mut siella on tosi kuuma. Muutama kaveri asuu Udontanis mut ei sekaan oikeen kiinnosta.
- hakeudu hoitoon
Siis Pattaya taas morkkaamisen kohde !!! Taitaa koko Pattaya olla kokematta tai jos olet siellä käynyt niin taisi vain Walking street nähty !!!! Pattayalla LAPSIPERHEET viihtyy paremmin kuin Hua Hinissä koska Pattaylla lapsilla paljon enemmän tekemistä kuin Hua Hinissä. Kukaan järkevä aikuinenhan ei vie lapsiaan iltaisin walking steetille eikä Hua Hinissä Hiltonin alueelle.
Pysyisit pilkkumies vain tuolla Hua HIIn palstalla. - chiangmai.
vesaat1 kirjoitti:
ZZ Hei missapain pohjoista olet ? itsellani on asunto pattijoella . Olen ollut 2004 Hua Hinis kolmekuukautta ja viimetalvena viiko ja ehka taas noin kymmenen vuorenpaasta meen kaymaan siella. Seuraavien vuosien aikana rakennan talon jossa vietan vanhuuspaiviani siihen asti kuin taikut heittaa pihalle, mut kyllahan joka miehen eres yks talo pitaa rakentaa tanne sehan on ihan sama sit kuka siina asuu kun se on valmistunut. itsellani on 24rain maa ala isanis mut siella on tosi kuuma. Muutama kaveri asuu Udontanis mut ei sekaan oikeen kiinnosta.
Menemme kolmatta kertaa Chiang Maihin joulukuun alussa. Itse olen jo silloin eäkkeellä, mutta vaimo ei. Kyllä siellä olisi tekemistä pitemmäksikin aikaa.
Varasimme hotellin, Sirilanna, vanhan kaupungin muurien sisä puolelta. Se on rauhallista seutua ja lyhyen matkan päässä yömarkkinapaikasta.
Meillä on tarkoitus pelata useanpana päivänä golfia. Sieläkin on mielenkiintoisia kenttiä.
Turisteja siellä on vielä niin vähän, ettei se näy katukuvassa. Ainakin möykkäävät ruotsalaiset puuttuu. Pohjoisessa ei ole rantoja, siksi siellä ei ole bailaavaa turistiporukkaa
- white trash fins
Paremman "ROSKAVÄEN" paikka.
- jean_ukko
Hua Hinissä on paljon enemmän suomalaisia rakennusalan huijareita kuin muualla thaimaassa, no yksi kokki on siellä etelämmässä.
Myyvät huonosti rakennettuja taloja ylihintaan, jotkut mainostavat vielä mukana tulevan tontin chanottia, vaikkei tonttia voi omistaa.
No yksi taisi tulla suomeen mutta ei päässyt jkl:n valtuustoon, eihän edes kotikunta luota kaveriin.- O-ho, sano Eemeli
Montakos taloa on tullut ostetuksi, testatuksi ... sitten vasta jos ja kun
omakohtaisia kokemuksia kertynyt , on kanttia ottaa kantaa- noinkin
ronskilla tyylillä. Mietipäs vähän , mitä kehtaat kirjoittaa.
- truskhkgl
Kun mä luen näitä kirjoituksia, tulee aina mieleen onko nämä ihmiset käyneet lähelläkään Hua HIniä. Itse vietämme siellä nyt kymmenettä kertaa kuukauden tänä talvena. En koe olevan mitenkään parempaa väkeä. Olemme tavallinen duunaripariskunta, yli viiskymppinen.
Täällä valitetaan kun ei ole nähtävyyksiä tai tekemistä. Meillä ainakin on sen verran raskas työ, Suomessa emme kesälomia vietä. me emme tarvitse nähtävyyksiä tai erityistä tekemistä. Meille se on kesälomaa, täynnä laiskottelua, rannalla makaamista, kirjojen lukemista, ja kävelyä ympäriinsä, hyviä ruokahetkiä jne. Emme kaipaa mitään erikoista actionia.
Meille riittää Hua Hin ja sen ympäristö. Kuukauden loma ei ainakaan keleillä petä, mitä se Suomessa kesällä tekisi joka tapauksessa.
Perjantaina lähtö ja todella jo odotamme kymmenennen kerran. - N. 40x
Noin ensin alkuun Hua tuntuu mukavalta mutta hetken käytyänne se on liian pieni.
- juuri näin
Olimme 3 viikkoa Hua Hinissä viime keväänä ja viimeiset kaksi viikkoa alkoi jo tympiä. Mutta jos vain rentoutua haluaa niin mikä ettei, mutta rentoutumiseenkin löytyy mukavempia kohteita ilman liikoja turisteja ja edullisemilla hinnoilla kuin Hua Hin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .633903Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493030Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312961Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3842055Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111163Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101156- 731152
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde28983- 50951
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110944