Surkea ekakerta

55+

Tämä ekakerta juttuni on jo 60-luvun puolivälistä, kun olin lähdössä armeijaan. Meitä oli kolme kaverrusta ja kaikilla sotaväki odotti. Olin menossa Oulun kasarmille tykkimieheksi ja kaverit Hiukkavaaraan puskajusseiksi.
Olimme kerääntyneet kaverin kotiin. Lisäksemme oli pari nuorempaa poikaa ja kaikille tietenkin tytöt, joiden kanssa seurustelimme. Toiset ihan tosissaan ja muut, niinkuin minäkin, ihan kaveripohjalta.
Olimme varanneet tietenkin Alkon tuotteita juomaksi, mutta syömäpuolta ei paljon ajateltu, makkaraa oli ja tytöillä omia naposteltaviaan.
Illanmittaan tultiin tietenkin känniin ja parit alkoivat hakeutua toistensa seuraan. Musiikki muutettiin hitaammaksi, joten kaikki saivat rauhassa nojailla toisiaan vasten lattialla. Minä olin iskenyt silmäni jo kesällä Leenaan, tummaan lettipäähän, jonka kanssa oltiin vain juteltu kesäiltaisin kylillä.

Nautittu booli oli kihahtanut päähäni, koska en ollut tottunut väkeviin. Samaa voi sanoa Leenasta, hän otti pyynnöstäni muutaman reippaan huikan mukistani ja muuttui huomattavasti normaalia iloisemmaksi. Menimme lattialle tanssimaan ja hän ripustautui kaulaani painautuen vartalooni kiinni. Tunsit hänen pyöreät reitensä jalkojani vasten. Kaluni reagoi välittömästi hänen liikkeisiinsä, mutta humalani oli vienyt luontaiset estoni mennessään ja painoin penistäni voimakkaammin Leenan reittä vasten. Laskin käteni hänen takamukselleen ja Leena levitti jalkojaan, niin sain oman jalkani niiden väliin ja kaluni painautui hänen kummulleen.
- Mennään tuonne takahuoneeseen. Mä haluaisin nussia sun kanssas! Kuulin itseni sopertavan tytön korvaan. Se oli varmaan humalainen toinen minäni.
- Ollaan vaan täällä ja tanssitaan. Leena vastasi painautuen tiiviimmin muhun.
Seisokkini vain yltyi. Tanssiliike hieroi meitä vastakkain ja pelkäsin, että laskisin lastin housuun ellen pääsisi rauhallisempaan paikkaan.
- Mentäs nyt! Mä haluaisin sulta pillua! Sä oot ollu mun monien unien kohde ja nyt mä haluaisin sua. Toinen minäni jatkoi kuiskailujaan.
- Tunnethan sä mun munani seisovan. Jatkoin tytön korvaan.
- En mä nyt lähe. Uskoisit nyt. Tanssitaan vaan. Eihän nuo muutkaan ole mihinkään menneet. Leena katseli ympärilleen ja jotkut parit istuivat sohvalla ja olivat jo viittä vaille riisumassa toisiaan.
Tanssittiin olkkarin nurkkaan ja aloin suudella Leenaa. Yritin ujuttaa sormiani hänen hameensa alle ja jatkoin vonkaamista,
- Antasit nyt edes vähän koittaa! Mennään tuonne sivulle.

Mutta Leena siirsi käteni määrätietoisesti kaulaansa ja jatkoimme tanssia. Olin tuntenut hänen pikkuhousujensa rajat selvästi hameen läpi.
- Mun täytyy mennä vessaan Leena sanoi kun kappale loppui. Lähdimme kävelemään eteistä kohti ja hän pujahti tarpeilleen. Tiesin pesuhuoneessa olevan toisen vessan, menin sinne ja aloin tehdä tarpeitani seinään nojaten. Kulli oli sen verran lannistunut, että sain suurimman lastin pönttöön. Kaluni alkoi kuitenkin seistä, kun tein muutaman liikkeen kädelläni. Äskeinen kiihkoni vaikutuksesta purkauduin muutamasta vedosta ja mälli lensi kaaressa pesuhuoneen seinään ja loput tipahti lattialle. Pyyhkäisin käteni sekä kullini pään limasta puhtaaksi ovenpielessä olevaan pyyhkeeseen.
Menin takaisin olkkariin ja otin lisää boolia ja ehdin juoda koko lasillisen ennen kuin Leena tuli viereeni.
- Otatko juomaa? Kysäisin ja kaadoin lisää lasiin. Leena nyökkäsi, otti huikat ja veti mut takaisin lattialle.
Käteni alkoivat jälleen retkensä hänen vartalollaan enkä tuntenut housujen kuminauhoja ohuen hameen alla. - Juma, sillä ei ole pikkareita jalassa, ajattelin. Siirsin käteni hänen reisiään pitkin etupuolelle ja ujutin kättäni hameen helman alle. Siellä ei todellakaan ollut mitään. Ehdin tuntea karvoituksen reisien välissä, kun Leena siirsi taas käteni pois.
- Älä täällä – mennään tuonne sivuun. Leena kuiskasi korvaani ja lähti johdattamaan mua käytävän soppeen.
Kun pääsimme suojaan muiden katseilta Leena ripustautui kaulaani ja painoi kumpunsa mua vasten aivan kuin pyrkien syliini. Nostin häntä reiden takaa ja käteni liukui takaapäin hänen vakoonsa. Tunsin sormillani märän pillun vaon ja kaluni painautui hänen reiteensä.
- Mennään tuonne makkariin, sanoin Leenalle, mä halua nähdä sun pillus ja mäkin voin ottaa nää kiristävät housut pois. Leena myöntyi ja jatkoimme matkaa. Avasin lähimmän huoneen oven ja olimme astumassa sisään, kun jähmetyimme paikoillemme. Huoneessa paloi sängyn vieressä valo ja kaverini istui vuoteella nojaten taaksepäin käsiinsä. Hänen jalkojensa välissä kontallaan lattialla oli tyttö, joka oli tarttunut kädellään pojan seisovan kaluun ja otti suuhunsa sen punaisena loistavaa päätä. Kumpikaan ei huomannut meitä ja poistuimme vähin äänin.
- Näitkö, ne oli Liisa ja Pena! Kuiskasi Leena hämmästyneenä.
- Mennään tuonne saunaa, sanoin ja lähdimme kohti saunaosastoa. Saimme siellä oven säppiin, ettei meitä yllätettäsi.

- Noustaan lauteille, sanoin Leenalle ja otin ovenpielestä pyyhkeen mukaan. Levitin sen ylälauteelle ja ohjasin Leena sille istumaan. Laskin pääni hänen syliinsä ja aloin rullata hänen hamettaan ylemmäs reisille. Leena nosti hieman takamustaan ja edessäni oli Leenan pillu.
Huoneessa oli melko himmeä valo, mutta se valaisi riittävästi ylälauteelle. Haaveitteni lähde oli suoraan huulieni ulottuvilla ja laskin suuni sen uomaan. Leenan elin oli hyvin selväpiirteinen, vain selkeä häpyhuulien vako haaroissa ja sen yläosassa helttamainen kieleke selvästi kohollaan. Levitin sormin huulia ja sieltä paljastui aukko, jonne kieltäni osoitin. Kieleni lipoi pillua alhaalta ylös ja välillä työnsin syvemmälle aukkoon.
Nousin ylemmäs ja riisuin housuni, jolloin kaluni paljastui väljistä kalsareitteni lahkeesta. Tartuin Leena puseron helmasta ja vedin sen pään yli lauteille. Puseron alla olivat pikkunänniset rinnat. Painoin Leenaa selälleen lauteelle ja aloin kömpiä hänen päälleen. Potkin samalla kalsarit jalastani. Olin jo polvillani lauteen reunalla ja jäykkänä pullottava kulli kädessäni osoittamassa Leenan jalkoväliin.
- Onhan sulla kai kortsuja? En mä ilman niitä ala mitään.
Niin tietenkin, olenhan mä kantanut niitä koko kesän mukanani, ja nyt ne meinaa unohtua. Otin samalla pitkän huikan mukanamme tuomastani pullosta ja annoin Leenallekin.
- Osaat sä laittaa tään paikalleen? Sanoi Leenalle, kun sormeni eivät saaneet edes pakettia auki.
- Anna mulle! Ollaan me näitä likkojen kanssa kateltu. Leena otti kortsun, repäisi sen hampaillaan auki ja alkoi hätäisin käsin rullata sitä paikalleen.
En malttanut katsoa oliko se jo kokonaan päällä, kun painauduin Leenan jalkojen väliin ja aloin työntää kullia hänen haarojaan kohti. Viina kohisi päässäni ja tilanteen jännitys tuntui sekoittavan sen kokonaan. Minua aivan huimasi, enkä saanut kaluani oikeaan suuntaan. Reikään se ei osunut millään, vaikka olin aina kuvitellut sen menevän koloon solahtamalla. Kokeilin välillä sormellani missä Leenan pillu oli ja tunsin vaon, mutta aukkoon en kaluani saanut.
- Auta vähän kädelläsi, sanoin Leenalle. Hän otti kalun käteensä ja ohjasi sen oikeaan kohtaan. Tunsin pakottavan kullini pään kolossa ja aloin painaa sisään. Se meni vain vähän matkaa kun Leena kiljaisi ja yritti vetäytyä altani.
- Sehän sattuu, älä enää, Leena voihki tarttuen kaluni varresta tiukasti kiinni. Liike sysäsi penistäni sen verran oikeaan suuntaan, että koko terska painui ahtaaseen aukkoon ja saman tien painauduin perille asti, Leenan vain haukkoessa henkeään.
Humala velloi aivoissani, kun aloin liikkua Leenan jalkojen välissä. Tunsin paineen nivusissani kasvavan, mutta elimeni oli kun puutunut painautuessani Leenan päälle. Sisälläni aloin tuntea viinan ikävämmän vaikutuksen. Päässä pyöri ja vatsaa velloi. Minun oli pakko pyörähtää Leenan päältä selälleni leveälle lauteelle nieleskellen ylös pyrkiviä makkaranpaloja.

Olin lähes sammumispisteessä. Leena oli tarttunut edelleen jäykkään patukkani. Hän oli saippuoinut kätensä ja runkkasi liukkailla sormillaan kumin peittämää kulliani rajusti. Kalu oli vieläkin lähes tunnoton, kun äkkiä kiristävä ote helpotti terskassa. Kortsu oli poksahtanut rikki, vain tiukka rengas jäi varren ympärille. Leenan käsien ote kalullani alkoi tuottaa tulosta ja tunsin laukeamiseni lähestyvän. Purkaukseni oli enemmän kipua kuin nautintoa. Nesteet syöksyivät voimakkaina suihkuina vatsalleni Leenan vatkatessa käsillään koko ajan vimmatusti. Saippuan ja siemennesteen yhdistelmä vaahtosi hänen käsissään. Kivuliaat supistelut elimessäni vaimenivat, mutta penikseni ei ottanut talttuakseen. Leena otti pyyheliinan kulman ja kuivaili vaahtoa nivusiltani ja vatsaltani peniksen seisoessa edelleen pakottavana.
Kömmimme ylös lauteilta ja vetelimme kuteita päällemme. Kivikovaksi jäänyt kaluni piti tunkea väkisin housuihin, kun hoipuin Leenan tukemana ulos syyskesän yöhön ja edelleen kotiini nukkumaan. Arvata saattaa, ettei aamulla ollut kovin mukava yrittää ylös ja palata elävien kirjoihin.

3

8753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malein

      Elämä ei ole aina niin ruusuista.. ;)

    • rgher

      Hahahahahhahahahahahahahaaaa xD xD xD *reps* *reps* *reps* :D:D:D:D::DD;D;D;D;:D:D:D:x D xD xD xD xD :F::F:F:F:D::D:D::D:D LUUUUUUUUUUUUUUSERIIIIIIIIIIIII xD xD xD

      • pedro

        :) (*hyväntahtoinen hymy*)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe