Hei olen 15 vuotias poika, käyn yhdeksännettä luokkaa! Sain viikkorahaa 200 e vaikka olen tottunut saamaan 350 e. KUSETUSTA SANON MINÄ !! Lienee johtuneet siittä ku lähin käymää isän mönkiällä ajelulla hiekkamontulla ja menin kaatamaan sen. Isän ihan uusi HONDA 500CC tai joku en ole täysin varma asiasta, mutta kuitenkin meni rikki! Kuullessani viikorahani nuin suuresta vähennyksestä suutuspäissäni kävin puhkaisemassa isän mönkiästä vielä renkaatki! EI AUTTANU! mitä teen? onko ideoita?
Voi perse!!!!
Isän on lumpio
5
287
Vastaukset
- blondeasd
elämä on kovaa
- joo-o4
Onse elämä kovaa...
Toivottavasti pääset sen yli.
Toivotan kaikkea hyvää ja onnea!- Mää
Ken uskoo tuota...
- ...........
Maailmassa on nälänhätää, tsunameja, maanjäristystä sekä sotia ja sinulta puuttuu satanen sun muutenkin suuresta viikkorahasta! Mene vaikka töihin ja hanki se puuttuva osuus siitä rahasta senkin hemmoteltu pullamössö!
- 1400e kuussa
Eipä tarvii sun mennä töihin kun voit lusmuilla vanhempies rahoilla kun saat nytkin jo 1400 € kuussa siis jos tämä tarina on totta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo844922Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2334694Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks682418Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä752406- 622380
Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak802235- 531926
- 281547
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1281478Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1131414