mikä biisi saa teidät itkemään/herkistymään?

;(songs

biisin ja artistin/bändin nimi myös kiitos
ja youtube linkit on tervetulleit myös
omani on gnr:sin "november rain" ja celine dionin "my heart will go on"

85

4170

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun ja vain mun!
      • <3MinäVaan<3

        Mulla kans my heart will go on, koska se soitettiin leirikoulun viimisenä iltana diskos viimisenä kappaleena;(( ja celine dionin kans;(


    • Poika 97

      Mä meinasin räjähtää itkuun (oon poika) musiikin tunnilla, ku laulettii ekan kerran En-muista-esittäjää - Heaven. Ja musiikin ope käski ajattelee jotain rakasta ja kuunnella sitä kappaletta, ja mä ajattelin mun kuollutta koiraa (se kuoli 3v.) ;(

      • agfda

        siis Bryan Adamsin Heaven uskoisin. sama soitettii meidä musiikin tunnil.


      • Poika 97
        agfda kirjoitti:

        siis Bryan Adamsin Heaven uskoisin. sama soitettii meidä musiikin tunnil.

        Juust se :)


    • Petri Nygårdin Märkää saa mut aina itkemään :( ajattelen aina mun kuollutta kilpikonnaa :'((((

    • afasdasd

      http://www.youtube.com/watch?v=KR8RMdhOZeM tämä....

      http://www.youtube.com/watch?v=VaRTocPWbhQ

      http://www.youtube.com/watch?v=Ku--QYJQsPo Tää saa ajattelemaan todella elämäänsä ja mitä voisi ja pitää tehdä...

      omalla kohdalla noitten koskettavuutta lisää Ronnie James Dion kuolema tos pari vuotta sitte... mahtava laulaja

      http://www.youtube.com/watch?v=VRsJlAJvOSM tätä kuuntelin ku eno kuoli .... monia muitakin on...

    • Eskimopoika
      • Anonyymi

        Markus ja kotka lentää taivaaseen, se aiheuttaa itkua ja jopa vihaa.


    • .__.
    • TT______________TT

      surulliset digimon kipaleet...

      • va va voom

        cheekin - mitä tänne jää , kappale täl hetkel ku se faija delas :(
        Ja jarella on nii ihaanat virheet silmät, virheit silmii ei oo läheskää kaikil!


      • takapulpetin tyttö
        va va voom kirjoitti:

        cheekin - mitä tänne jää , kappale täl hetkel ku se faija delas :(
        Ja jarella on nii ihaanat virheet silmät, virheit silmii ei oo läheskää kaikil!

        Moikka:) Tänne on eksynyt muitakin Cheek-faneja! Tosiaan, sen silmät on kyl hienot, ja mä en osaa päättää ns. Herkistävää kappaletta, mut varman se mitä tänne jää, jää, avaimet hukassa, vastatuulta, haurasta, koukussa, nyt skarppina... Ehkä tappiin asti myös. Ja jostain käsittämättömästä syystä se ei pahalla mut tahallaan-kappale, missä lauletaan you're simply the best. (en muista vuotta) ja kyllähän sekin vähän, kun Cheek lauloi levottoman Tuhkimon.


      • LiigaLove
        takapulpetin tyttö kirjoitti:

        Moikka:) Tänne on eksynyt muitakin Cheek-faneja! Tosiaan, sen silmät on kyl hienot, ja mä en osaa päättää ns. Herkistävää kappaletta, mut varman se mitä tänne jää, jää, avaimet hukassa, vastatuulta, haurasta, koukussa, nyt skarppina... Ehkä tappiin asti myös. Ja jostain käsittämättömästä syystä se ei pahalla mut tahallaan-kappale, missä lauletaan you're simply the best. (en muista vuotta) ja kyllähän sekin vähän, kun Cheek lauloi levottoman Tuhkimon.

        Ja unohdin: Cheekin sikaryhmä vuodelta 2004. Nimi vähän hämää, mutta se siis kertoo Jaren itsemurhan(?) tehneestä frendistä.


        "Kaverit tukee toisii, oisin halunnu auttaa. Kaikki ois selvinny, sulle on tääl kipeesti rakkautta"


      • atrytone
        va va voom kirjoitti:

        cheekin - mitä tänne jää , kappale täl hetkel ku se faija delas :(
        Ja jarella on nii ihaanat virheet silmät, virheit silmii ei oo läheskää kaikil!

        Saöa täällä :( lisäksi märisen aina kun kuulen Lady Gagan paparazzin tai scooterin trance atlanticin.


    • trollaustapahtui
    • eminemfoorever

      eminemin mockingbird, hailies song jne.

    • 70s

      Don McLeanin American Pie, John Lennonin Stand By Me...

      • yks Whovian

        Tätä ei tajua jos ei katso Doctor Whota, mutta silti:
        Chameleon Circuit - Sound of Drums


    • jokurandmn

      Jonkun kuuluisan tyypin "Feel" jos voisitte sanoa artisti mun puolesta olisin kiitollinen

      • Robbie Williams?


    • tämääseeg

      Neljä Ruusua - Veri

    • Liisu1

      Kuunnelkaa kasaria,kaikkien aikojen biisi:Frankie Goes To Hollywood :The Power Of Love

    • Marica S
    • Marica S
    • i<3u

      Mc maine - hiljainen ilta
      En saa siitä ikinä tarpeeks

    • ykfylgyoltgrlot
    • huehuehuehue
    • Fukoo

      Well,
      Apocalyptica: I don't care
      MCR: Helena
      Yiruma: A river flows in you
      No näiden tahdissa ainakin poraan ihan hirveesti :(

    • Lettuce

      Ei parane unohtaa Pikku G:n klassikkobiisiä Romeo & Julia

      • LiigaLove

        Mun on pakko myöntää että tällä kertaa kyse ei ole Cheekistä .Olen niin pahoillani ja vihaan itteeni hän takia, mut myönnän nyt että mulle tuli kyyneleet silmiin kun katsoin toisen kerran sen Jonne Aaronin version kylmä ilman sua-biisistä. Ensimmäisellä kerralla se ei napannut ja levylläkään se ei niin erityisesti saa kylmiä väreitä aikaan, mut...


      • pink#jelly
        LiigaLove kirjoitti:

        Mun on pakko myöntää että tällä kertaa kyse ei ole Cheekistä .Olen niin pahoillani ja vihaan itteeni hän takia, mut myönnän nyt että mulle tuli kyyneleet silmiin kun katsoin toisen kerran sen Jonne Aaronin version kylmä ilman sua-biisistä. Ensimmäisellä kerralla se ei napannut ja levylläkään se ei niin erityisesti saa kylmiä väreitä aikaan, mut...

        Christina Perrin Jar Of Hearts tai Beyoncen Listen tai Sam Tsuin ja Christina Grimmien versio Nellyn Just A Dreamista


      • LiigaLove
        pink#jelly kirjoitti:

        Christina Perrin Jar Of Hearts tai Beyoncen Listen tai Sam Tsuin ja Christina Grimmien versio Nellyn Just A Dreamista

        Toi just a dream OLI kans sellanen biisi, mut nykyisin on vähän semmonen olo et on tullut kuunneltua liikaa...


    • pautsdi
    • sdfgrhj
    • waterlily.
    • Kaiholaulu

      Noh, oma suosikkini on David Guetan Just one last time. Ei oikein muuten kosketa, muttah.. kun oikeasti ajattelee niitä sanoja.
      Tai toinen on tämä Tom Dooley, niin tyhjän olon jättää kummatkin laulut vatsanpohjaan, että.. noh .. itkuhan siinä tulee. c;

      • helsinki<3

        mulla tervetuloo helsinkii vaikka asun tre silti helsinki henkee ja veree


    • Minäää:)

      Demi Lovato - Skyscraper, etenkin jos teitä on kiusattu joskus :(

    • tässä

      Naughty by nature mourn you till i join you

      tupac

    • SymbioosiSieni

      Kaikki Eminemin koskettavat biisit esim: Rock Bottom, Mokingbird, When i'm gone, 97' Bonnie and Clyde ja monet muut ja ikäähä löytyy 17 ja oon poika :)

    • spedestroikka

      Jean Sibelius-FINLANDIA
      ******************************

    • IrohaFan

      Iroha Nekomura - Shining Ray.
      Aivan ihana ääni kauniissa kappaleessa, ei uskoisi että tietokoneella tehty...

    • kylläherkistyn

      the beatlesin kaikki alkaa itkettää. Ne on NIIN PASKOJA että on kidutusta kuunnella niitä.

      • Va Va Voom

        JB - be alright on kans just semmone..


      • LiigaLove
        Va Va Voom kirjoitti:

        JB - be alright on kans just semmone..

        Tää on enemmänkin kylmät väreet laulu, mut 1140.


    • juustomunaxd

      apulanta - ilona?

      Tulee yks tuttu mielee...

    • LK,PNLOBÅ

      MULLA TULEE AINA WALKING IN THE AIR-BIISISTÄ KYLMÄT VÄREET&ITKUKI VÄLIL SILMÄÄ.
      TODELLA KAUNIS KAPPALE

      • Ff<3<3

        Yiruma-a river flows in you
        Yiruma-Kiss the rain
        Ff- Zanarkand


    • strato1
    • 64363643623634

      Eipä juuri herkistelemään, mutta kaikki lepposet kesämökki biisit jotka soi taukoamatta pitkälle aamun kaljan virratessa hyvällä porukalla.. Voispa elää ne kesät uudestaan.. Se oli sitä jotain..

      http://www.youtube.com/watch?v=Vxte2lGH1hk

    • voivoii
    • celine dion

      My heart will go on ;( Se on niin ihana ja se leffa on niin surullinen
      ja sun särkyä anna mä en

    • Muistot :')

      Herkkä kappale ;(

    • dhaze

      Jerusalem, niin paljon muistoja
      tai Sigur Rósin Hoppipolla

    • Poika 14w

      Semmonen ku Wake Me up when september ends.
      Mun iskä kuoli syyskuussa 2006

    • musiikinkuuntelija

      radioheadin no surprises saa mut aina itkemää!

    • Gfvhhj

      Alan Walker - Faded
      Arttu Wiskari - Mökkitie
      Robin - Hiljainen tyttö
      Celine Dion - My Heart will go on
      Britt Nicole - When she cries
      Lintu(en tiedä esittäjää)

    • Itkemään harvoin mikään, mutta herkistymään:
      CMX - Sielunvihollinen
      CMX - Vallan haamut
      CMX - Ruoste
      CMX - Iäti
      CMX - Talvipäivänseisaus
      Mustan kuun lapset - Lumikukka
      Mustan kuun lapset - On aika itsekin lohduton
      Kuristaja - Valkosen takana
      Turmion kätilöt - Jalopiina
      Turmion kätilöt - Sinulle
      Juice Leskinen - Pyhä toimitus
      Kuusumun profeetta - Syysaika
      Kate Bush - Snowflake
      Kate Bush - Snowed in at Wheeler Street

    • werfgwer
    • Jfjdjd

      Ilpo kaikkonen :Terveiset sinne taivaaseen. Aattelen aina mun kuollutta kaveria

    • äitikaipaansua

      En muista alkuperäistä esittäjää mut biisi nimeltä :äiti koska aattelen aina kun kuulen sen ni mun kuollutta äitiä

    • Stchiilnbiö

      Lähes jokainen Leevi and The leavingssin kappale, erityisesti: Elina, MÄ en tiedä mitä teen.

    • Rocker00

      HIM:in Right here in my arms ja Alice Cooperin only women bleed.

    • Raindrops-
    • Anonyymi

      Marshmello ft. Bastille — Happier
      En nyt tiedä siitä itse laulusta, mutta etenkin se musiikkivideo🤧

      Ja sitten Clouds by: Zach Sobiech. Ja kun katottiin siitä leffasta traileri koulussa niin piti kyllä tehdä kaikkeni etten olis alkanu pillittämään keskellä luokkaa.

      Ohops, tää keskusteluhan on melkeen kymmenen vuotta vanha...

    • Anonyymi

      Moi oon tyttö ja siis tiiän et tää biisi on vanha mut jonkun syyn takii ku kuulin sen nii alko itkettää ja olin hereillä 1:00 yöllä ja en voinnu lopettaa sen kuuntelemist💗😭. Sen nimi on ilomilo billie eilish:ilta ja olin kuulluu tän viimeks joku 3v sitte😭

    • Anonyymi

      Sibelius, finlandia



      Iron maiden on paras bändi
      Paras artisti

    • Anonyymi

      Tehosekoitin hetken tie on kevyt, tyttöystävän kanssa tanssittiin sen tahdissa.
      Ikävä kyllä tyttöystävä ei ole enää täällä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Yö - Joutsenlaulu ja Rakkaus on lumivalkoinen. Kevyet mullat vaan Ollille ja Jussille. Teitte hienoa musiikkia.

      • Anonyymi
        UUSI

        Rakkaus on lumivalkoinen kertoo vielä itsarista 🥺


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus on lumivalkoinen kertoo vielä itsarista 🥺

        Tuon biisin voi tulkita hyvin monella tapaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Helvettiin menijäähän ei naurata kyynelten läpi.

    • Anonyymi
      UUSI

      Nyt äkkiseltään ei tule mieleen mitään biisiä, mutta muistan vuosia sitten tilanteen kun kuuntelin musiikkia Youtubesta ja tämä alkoi soimaan.
      Kyyneleet alkoivat valumaan samantien ja sitä jatkui koko tämän hienon biisin ajan.

      Barbra Streisand, Céline Dion - Tell Him

      https://youtu.be/xKWWyO-C2o0

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      76
      4948
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      40
      1650
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1557
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1243
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      66
      1179
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1000
    7. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      997
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      914
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      810
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      778
    Aihe