kuka tulkitsee korteilla?

dina

heitän haasten,elikä jos joku katsoo tavallisista korteista palstalla,niin laitahan korttipöytä esiin ja levitä kortteja...olen ruutunainen,en vaalea herttatyyppinen..ja sinkku.miltä näyttää kuviot korttein kertomina?

11

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksi ystävää

ystäväni kanssa puhutiin ... tästä jos olisit pyytänyt vain korteista niin olisimme katsoneet sinulle mutta kun pyysit peli korteista tuli meille tunne emme voi jos olisi ollut kyseessä enkeli kortit tai tarot olisimme katsoneet.

• dina

joo kelpaa toki ne enkelikortiti ja mitä ehdotit.kertokaa ihmeessä miltä ne teidän kortit kertovat? ei ne pelikortteja pidä pakosti olla

• myöskin ystävä

Kaksi ystävää!

Jos haluatte niin minulle voisi katsoa enkeli tai tarot korteista :)

Kiiitos teille ja enkeleitä.

• tuikkuli

Minulle myös voisi katsoa? Kiitos!

• kaksi ystävää

' Olet joutunut taistelemaan uskomiesi asioiden puolesta menneisyydessäsi erittäin raivokkaasti, usein tuloksetta. Et ole hyväksynyt kaikkia omistamiasi ominaisuuksia ja voimavarojen puuttuessa olet jämähtänyt paikallesi. Tämä voi tarkoittaa mennyttä rakkaussuhdetta. Nykyisyytesi kortti kertoo että taloudellinen tilanteesi tulee näyttämään pian hieman valoisammalta. Osaat nähdä taaksepäin, -
      ja näet ongelmasi näyttäytyvän erilaisessa valossa. Tulet saamaan voimavaroja tulevaisuuttasi varten. Tulevaisuudessasi näkyy ehdotus. Tilanne menneisyyden kanssa ei kuitenkaan vielä ole tasapainossa, joten tämä uusi suhde saattaa vaikuttaa epämääräiseltä. Älä antaudu vielä vietäväksi. '
      Enkeleiden neuvo tilanteeseesi: 'Yksi vaihe elämässäsi on päättymässä. Pyydä enkeleitä lohduttamaan sinua ja opastamaan seuraavan askeleen ottamisessa.'

• kiitollinen :)

minulle voisi kaksi ystävää kans katsoa jos haluatte? :)

• dina

kiitos enkelikortin tulkitsijalle! millanen uusi suhde mahdollisesti on? tai siis kortti miehelle ja suhteelle?

• kaksi ystävää

kokonais valtaisesti sun elämälle. ei siis suhdetta heti uutta ennen kuin vanhan haavat on hoidettu umpeen.

• dina

selvä kiitokset! olen jo menneiden taholta sinut asioiden suhteen.haavoja on ollut ja syviä,arvet ovat.

• Tuikkuli

Hei, voisiko minullekkin katsoa, yleisesti ottaen vaan mitä kortit kertovat tilanteestani ja miten jatkaa. Olen 29-vuotias, ruskeat hiukset. Tuikkuli.

• dina

hei taustalla pomppivat kysyjät-ensinnäkin minä.dina,olen alkuperäinen kysyjä ja mulle on vastattu.elikä ketjua ei ole vaan se on m ulle varattu kysymyksineen.aika röyhkeää ja härskiä minun siivin tulla väliin utelemaan näkevältä asioita! joten keksikääpä omat nimimerkit aloituspalstaan ketjuun ,ja esittäkkää kysymyksenne yksin kuten toisetkin kysyjät.kiitokset tulkitsijalle,miltä loppuvuosi näyttää ihmis-suhteissa? jos ei enää vastatusta,tyydyn ensimmäiseen tulkintaanne!kiiätn ja toivotan energista loppuvuotta katsojalle! terveisin se alkuperäinen nimimerkki dina

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6828
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2016
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1088
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe