heitän haasten,elikä jos joku katsoo tavallisista korteista palstalla,niin laitahan korttipöytä esiin ja levitä kortteja...olen ruutunainen,en vaalea herttatyyppinen..ja sinkku.miltä näyttää kuviot korttein kertomina?
kuka tulkitsee korteilla?
11
368
Vastaukset
- kaksi ystävää
ystäväni kanssa puhutiin ... tästä jos olisit pyytänyt vain korteista niin olisimme katsoneet sinulle mutta kun pyysit peli korteista tuli meille tunne emme voi jos olisi ollut kyseessä enkeli kortit tai tarot olisimme katsoneet.
- dina
joo kelpaa toki ne enkelikortiti ja mitä ehdotit.kertokaa ihmeessä miltä ne teidän kortit kertovat? ei ne pelikortteja pidä pakosti olla
- myöskin ystävä
Kaksi ystävää!
Jos haluatte niin minulle voisi katsoa enkeli tai tarot korteista :)
Kiiitos teille ja enkeleitä. - tuikkuli
Minulle myös voisi katsoa? Kiitos!
- kaksi ystävää
' Olet joutunut taistelemaan uskomiesi asioiden puolesta menneisyydessäsi erittäin raivokkaasti, usein tuloksetta. Et ole hyväksynyt kaikkia omistamiasi ominaisuuksia ja voimavarojen puuttuessa olet jämähtänyt paikallesi. Tämä voi tarkoittaa mennyttä rakkaussuhdetta. Nykyisyytesi kortti kertoo että taloudellinen tilanteesi tulee näyttämään pian hieman valoisammalta. Osaat nähdä taaksepäin, -
ja näet ongelmasi näyttäytyvän erilaisessa valossa. Tulet saamaan voimavaroja tulevaisuuttasi varten. Tulevaisuudessasi näkyy ehdotus. Tilanne menneisyyden kanssa ei kuitenkaan vielä ole tasapainossa, joten tämä uusi suhde saattaa vaikuttaa epämääräiseltä. Älä antaudu vielä vietäväksi. '
Enkeleiden neuvo tilanteeseesi: 'Yksi vaihe elämässäsi on päättymässä. Pyydä enkeleitä lohduttamaan sinua ja opastamaan seuraavan askeleen ottamisessa.' - kiitollinen :)
minulle voisi kaksi ystävää kans katsoa jos haluatte? :)
- dina
kiitos enkelikortin tulkitsijalle! millanen uusi suhde mahdollisesti on? tai siis kortti miehelle ja suhteelle?
- kaksi ystävää
kokonais valtaisesti sun elämälle. ei siis suhdetta heti uutta ennen kuin vanhan haavat on hoidettu umpeen.
- dina
selvä kiitokset! olen jo menneiden taholta sinut asioiden suhteen.haavoja on ollut ja syviä,arvet ovat.
- Tuikkuli
Hei, voisiko minullekkin katsoa, yleisesti ottaen vaan mitä kortit kertovat tilanteestani ja miten jatkaa. Olen 29-vuotias, ruskeat hiukset. Tuikkuli.
- dina
hei taustalla pomppivat kysyjät-ensinnäkin minä.dina,olen alkuperäinen kysyjä ja mulle on vastattu.elikä ketjua ei ole vaan se on m ulle varattu kysymyksineen.aika röyhkeää ja härskiä minun siivin tulla väliin utelemaan näkevältä asioita! joten keksikääpä omat nimimerkit aloituspalstaan ketjuun ,ja esittäkkää kysymyksenne yksin kuten toisetkin kysyjät.kiitokset tulkitsijalle,miltä loppuvuosi näyttää ihmis-suhteissa? jos ei enää vastatusta,tyydyn ensimmäiseen tulkintaanne!kiiätn ja toivotan energista loppuvuotta katsojalle! terveisin se alkuperäinen nimimerkki dina
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501