heitän haasten,elikä jos joku katsoo tavallisista korteista palstalla,niin laitahan korttipöytä esiin ja levitä kortteja...olen ruutunainen,en vaalea herttatyyppinen..ja sinkku.miltä näyttää kuviot korttein kertomina?
kuka tulkitsee korteilla?
11
224
Vastaukset
- kaksi ystävää
ystäväni kanssa puhutiin ... tästä jos olisit pyytänyt vain korteista niin olisimme katsoneet sinulle mutta kun pyysit peli korteista tuli meille tunne emme voi jos olisi ollut kyseessä enkeli kortit tai tarot olisimme katsoneet.
- dina
joo kelpaa toki ne enkelikortiti ja mitä ehdotit.kertokaa ihmeessä miltä ne teidän kortit kertovat? ei ne pelikortteja pidä pakosti olla
- myöskin ystävä
Kaksi ystävää!
Jos haluatte niin minulle voisi katsoa enkeli tai tarot korteista :)
Kiiitos teille ja enkeleitä. - tuikkuli
Minulle myös voisi katsoa? Kiitos!
- kaksi ystävää
' Olet joutunut taistelemaan uskomiesi asioiden puolesta menneisyydessäsi erittäin raivokkaasti, usein tuloksetta. Et ole hyväksynyt kaikkia omistamiasi ominaisuuksia ja voimavarojen puuttuessa olet jämähtänyt paikallesi. Tämä voi tarkoittaa mennyttä rakkaussuhdetta. Nykyisyytesi kortti kertoo että taloudellinen tilanteesi tulee näyttämään pian hieman valoisammalta. Osaat nähdä taaksepäin, -
ja näet ongelmasi näyttäytyvän erilaisessa valossa. Tulet saamaan voimavaroja tulevaisuuttasi varten. Tulevaisuudessasi näkyy ehdotus. Tilanne menneisyyden kanssa ei kuitenkaan vielä ole tasapainossa, joten tämä uusi suhde saattaa vaikuttaa epämääräiseltä. Älä antaudu vielä vietäväksi. '
Enkeleiden neuvo tilanteeseesi: 'Yksi vaihe elämässäsi on päättymässä. Pyydä enkeleitä lohduttamaan sinua ja opastamaan seuraavan askeleen ottamisessa.' - kiitollinen :)
minulle voisi kaksi ystävää kans katsoa jos haluatte? :)
- dina
kiitos enkelikortin tulkitsijalle! millanen uusi suhde mahdollisesti on? tai siis kortti miehelle ja suhteelle?
- kaksi ystävää
kokonais valtaisesti sun elämälle. ei siis suhdetta heti uutta ennen kuin vanhan haavat on hoidettu umpeen.
- dina
selvä kiitokset! olen jo menneiden taholta sinut asioiden suhteen.haavoja on ollut ja syviä,arvet ovat.
- Tuikkuli
Hei, voisiko minullekkin katsoa, yleisesti ottaen vaan mitä kortit kertovat tilanteestani ja miten jatkaa. Olen 29-vuotias, ruskeat hiukset. Tuikkuli.
- dina
hei taustalla pomppivat kysyjät-ensinnäkin minä.dina,olen alkuperäinen kysyjä ja mulle on vastattu.elikä ketjua ei ole vaan se on m ulle varattu kysymyksineen.aika röyhkeää ja härskiä minun siivin tulla väliin utelemaan näkevältä asioita! joten keksikääpä omat nimimerkit aloituspalstaan ketjuun ,ja esittäkkää kysymyksenne yksin kuten toisetkin kysyjät.kiitokset tulkitsijalle,miltä loppuvuosi näyttää ihmis-suhteissa? jos ei enää vastatusta,tyydyn ensimmäiseen tulkintaanne!kiiätn ja toivotan energista loppuvuotta katsojalle! terveisin se alkuperäinen nimimerkki dina
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982