kuka tulkitsee korteilla?

dina

heitän haasten,elikä jos joku katsoo tavallisista korteista palstalla,niin laitahan korttipöytä esiin ja levitä kortteja...olen ruutunainen,en vaalea herttatyyppinen..ja sinkku.miltä näyttää kuviot korttein kertomina?

11

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksi ystävää

ystäväni kanssa puhutiin ... tästä jos olisit pyytänyt vain korteista niin olisimme katsoneet sinulle mutta kun pyysit peli korteista tuli meille tunne emme voi jos olisi ollut kyseessä enkeli kortit tai tarot olisimme katsoneet.

• dina

joo kelpaa toki ne enkelikortiti ja mitä ehdotit.kertokaa ihmeessä miltä ne teidän kortit kertovat? ei ne pelikortteja pidä pakosti olla

• myöskin ystävä

Kaksi ystävää!

Jos haluatte niin minulle voisi katsoa enkeli tai tarot korteista :)

Kiiitos teille ja enkeleitä.

• tuikkuli

Minulle myös voisi katsoa? Kiitos!

• kaksi ystävää

' Olet joutunut taistelemaan uskomiesi asioiden puolesta menneisyydessäsi erittäin raivokkaasti, usein tuloksetta. Et ole hyväksynyt kaikkia omistamiasi ominaisuuksia ja voimavarojen puuttuessa olet jämähtänyt paikallesi. Tämä voi tarkoittaa mennyttä rakkaussuhdetta. Nykyisyytesi kortti kertoo että taloudellinen tilanteesi tulee näyttämään pian hieman valoisammalta. Osaat nähdä taaksepäin, -
      ja näet ongelmasi näyttäytyvän erilaisessa valossa. Tulet saamaan voimavaroja tulevaisuuttasi varten. Tulevaisuudessasi näkyy ehdotus. Tilanne menneisyyden kanssa ei kuitenkaan vielä ole tasapainossa, joten tämä uusi suhde saattaa vaikuttaa epämääräiseltä. Älä antaudu vielä vietäväksi. '
      Enkeleiden neuvo tilanteeseesi: 'Yksi vaihe elämässäsi on päättymässä. Pyydä enkeleitä lohduttamaan sinua ja opastamaan seuraavan askeleen ottamisessa.'

• kiitollinen :)

minulle voisi kaksi ystävää kans katsoa jos haluatte? :)

• dina

kiitos enkelikortin tulkitsijalle! millanen uusi suhde mahdollisesti on? tai siis kortti miehelle ja suhteelle?

• kaksi ystävää

kokonais valtaisesti sun elämälle. ei siis suhdetta heti uutta ennen kuin vanhan haavat on hoidettu umpeen.

• dina

selvä kiitokset! olen jo menneiden taholta sinut asioiden suhteen.haavoja on ollut ja syviä,arvet ovat.

• Tuikkuli

Hei, voisiko minullekkin katsoa, yleisesti ottaen vaan mitä kortit kertovat tilanteestani ja miten jatkaa. Olen 29-vuotias, ruskeat hiukset. Tuikkuli.

• dina

hei taustalla pomppivat kysyjät-ensinnäkin minä.dina,olen alkuperäinen kysyjä ja mulle on vastattu.elikä ketjua ei ole vaan se on m ulle varattu kysymyksineen.aika röyhkeää ja härskiä minun siivin tulla väliin utelemaan näkevältä asioita! joten keksikääpä omat nimimerkit aloituspalstaan ketjuun ,ja esittäkkää kysymyksenne yksin kuten toisetkin kysyjät.kiitokset tulkitsijalle,miltä loppuvuosi näyttää ihmis-suhteissa? jos ei enää vastatusta,tyydyn ensimmäiseen tulkintaanne!kiiätn ja toivotan energista loppuvuotta katsojalle! terveisin se alkuperäinen nimimerkki dina

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      168
      3072
    2. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      44
      1879
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      31
      1864
    4. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      193
      1804
    5. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      21
      1463
    6. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      75
      1260
    7. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      87
      1201
    8. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1050
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      177
      1025
    10. Kadonnut Kajaanissa

Yllättävän hyvät kuvat poliisilla, luulisi löytyvän niiden perusteella?
      Kajaani
      20
      1002
    Aihe