kuka tulkitsee korteilla?

dina

heitän haasten,elikä jos joku katsoo tavallisista korteista palstalla,niin laitahan korttipöytä esiin ja levitä kortteja...olen ruutunainen,en vaalea herttatyyppinen..ja sinkku.miltä näyttää kuviot korttein kertomina?

11

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksi ystävää

ystäväni kanssa puhutiin ... tästä jos olisit pyytänyt vain korteista niin olisimme katsoneet sinulle mutta kun pyysit peli korteista tuli meille tunne emme voi jos olisi ollut kyseessä enkeli kortit tai tarot olisimme katsoneet.

• dina

joo kelpaa toki ne enkelikortiti ja mitä ehdotit.kertokaa ihmeessä miltä ne teidän kortit kertovat? ei ne pelikortteja pidä pakosti olla

• myöskin ystävä

Kaksi ystävää!

Jos haluatte niin minulle voisi katsoa enkeli tai tarot korteista :)

Kiiitos teille ja enkeleitä.

• tuikkuli

Minulle myös voisi katsoa? Kiitos!

• kaksi ystävää

' Olet joutunut taistelemaan uskomiesi asioiden puolesta menneisyydessäsi erittäin raivokkaasti, usein tuloksetta. Et ole hyväksynyt kaikkia omistamiasi ominaisuuksia ja voimavarojen puuttuessa olet jämähtänyt paikallesi. Tämä voi tarkoittaa mennyttä rakkaussuhdetta. Nykyisyytesi kortti kertoo että taloudellinen tilanteesi tulee näyttämään pian hieman valoisammalta. Osaat nähdä taaksepäin, -
      ja näet ongelmasi näyttäytyvän erilaisessa valossa. Tulet saamaan voimavaroja tulevaisuuttasi varten. Tulevaisuudessasi näkyy ehdotus. Tilanne menneisyyden kanssa ei kuitenkaan vielä ole tasapainossa, joten tämä uusi suhde saattaa vaikuttaa epämääräiseltä. Älä antaudu vielä vietäväksi. '
      Enkeleiden neuvo tilanteeseesi: 'Yksi vaihe elämässäsi on päättymässä. Pyydä enkeleitä lohduttamaan sinua ja opastamaan seuraavan askeleen ottamisessa.'

• kiitollinen :)

minulle voisi kaksi ystävää kans katsoa jos haluatte? :)

• dina

kiitos enkelikortin tulkitsijalle! millanen uusi suhde mahdollisesti on? tai siis kortti miehelle ja suhteelle?

• kaksi ystävää

kokonais valtaisesti sun elämälle. ei siis suhdetta heti uutta ennen kuin vanhan haavat on hoidettu umpeen.

• dina

selvä kiitokset! olen jo menneiden taholta sinut asioiden suhteen.haavoja on ollut ja syviä,arvet ovat.

• Tuikkuli

Hei, voisiko minullekkin katsoa, yleisesti ottaen vaan mitä kortit kertovat tilanteestani ja miten jatkaa. Olen 29-vuotias, ruskeat hiukset. Tuikkuli.

• dina

hei taustalla pomppivat kysyjät-ensinnäkin minä.dina,olen alkuperäinen kysyjä ja mulle on vastattu.elikä ketjua ei ole vaan se on m ulle varattu kysymyksineen.aika röyhkeää ja härskiä minun siivin tulla väliin utelemaan näkevältä asioita! joten keksikääpä omat nimimerkit aloituspalstaan ketjuun ,ja esittäkkää kysymyksenne yksin kuten toisetkin kysyjät.kiitokset tulkitsijalle,miltä loppuvuosi näyttää ihmis-suhteissa? jos ei enää vastatusta,tyydyn ensimmäiseen tulkintaanne!kiiätn ja toivotan energista loppuvuotta katsojalle! terveisin se alkuperäinen nimimerkki dina

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      228
      20905
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      96
      4184
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      74
      2848
    4. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      49
      2170
    5. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      192
      1798
    6. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      1622
    7. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      73
      1561
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      135
      1540
    9. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      168
      1494
    10. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1384
    Aihe