Mulla on tosi kiva pikkusisko joka on adoptoitu intiasta on se kyllä muuten välillä vähän ärsyttävä mut sen kaa on kiva tehä kaikkee kivaa. Se on jo koulus ykkösel. Kenel muulla on kiva pikkusisko tai pikkuveli. Pistäkää vastausta! ;-)
kiva sisko
5
505
Vastaukset
- Voi Perkele !
PÖLJÄ SE EI OLE SINUN SISKO JOS ON ADOPTOITU . . . . JA VIELÄ JOSTAIN VIIDAKOSTA !! ALA KASVAA JO NOISTA PENNUN KUSI HOUSUISTASI AIKUISEKSI.
- Nimenomaaa
Ööh
- National front
Tollaset viidakon äpärät sais jättää sinne, eikä tuoda Suomeen
- taas miä
hei oikeest ihmiset!! ihmisillä menis paljon paremmin jos kaikki hyväksyis toisensa nnii mustat ku valkoset, virolaiset ja suomalaiset, suomalaiset ja ruottalaiset, läskit ku laihat...
tajutkaa mitä selitin - noi
taas miä kirjoitti:
hei oikeest ihmiset!! ihmisillä menis paljon paremmin jos kaikki hyväksyis toisensa nnii mustat ku valkoset, virolaiset ja suomalaiset, suomalaiset ja ruottalaiset, läskit ku laihat...
tajutkaa mitä selitinMulla on virolaisia kavereita ja ne on tosi kivoja =)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741