Marmariksen veneretket

Mane

Tulimme perheen kanssa 31.7.04 Marmariksesta.
Totesin taas kerran että parhaat veneretket
järjestää Osmannin porukka.Vastinetta hinnalle
tuli oikein mukavasti.Mukava päivä merellä,hyvää
ruokaa, ilmaiset juomat(paikalliset)Kaikki toimi
niin hyvin kun voi.Aina kun menemme Marmarikseen
tehdään retki merelle Bora 1 veneellä.Mikä
on kyllä oikeasti laiva.
Hyvää Kesää kaikille Turkin matkaajille

32

7669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ******

      Käskikö Osman kehua netissä? Puhukaa mitä puhutte
      mutta huonoin vaihtoehto mitä olla vaan voi on Bora1:n veneretki ja kyse ei ole veneestä vaan....

      • Susa

        Olen kerran törmännyt mieheen satamassa. Emme lähteneet kyytiin vaan etsimme kyydin ihan muualta. Onhan siellä onneksi vaihtoehtoja.


      • ssr
        Susa kirjoitti:

        Olen kerran törmännyt mieheen satamassa. Emme lähteneet kyytiin vaan etsimme kyydin ihan muualta. Onhan siellä onneksi vaihtoehtoja.

        Itse en ole kyseisen herran retkillä käynyt (ja en varmaan käykään lukemani perusteella) mutta tuntuu kun olen lukenut näitä suomi24:n ja soneraplazan matkalaukun juttuja, että naisporukalla tai yksin liikkeellä olleet ovat saaneet osakseen huonoa käytöstä. Perheen tai miehen kanssa matkustavat taas ovat kehuneet kyseisen retket maasta taivaaseen. Eli itse naisporukalla tai yksin matkustaessani tulen todennäköisesti kiertämään herran kaukaa.


      • atka
        ssr kirjoitti:

        Itse en ole kyseisen herran retkillä käynyt (ja en varmaan käykään lukemani perusteella) mutta tuntuu kun olen lukenut näitä suomi24:n ja soneraplazan matkalaukun juttuja, että naisporukalla tai yksin liikkeellä olleet ovat saaneet osakseen huonoa käytöstä. Perheen tai miehen kanssa matkustavat taas ovat kehuneet kyseisen retket maasta taivaaseen. Eli itse naisporukalla tai yksin matkustaessani tulen todennäköisesti kiertämään herran kaukaa.

        Itse olen löytänyt Yukselin Alin veneretket jo vuosia sitten, kokeiltuani ensin useampia mm. Osmanin retkiä.
        Kahta en vaihda! Toinen on Marmaris ja toinen Alin veneretket! Taattua tavaraa!!


      • samaa mieltä
        atka kirjoitti:

        Itse olen löytänyt Yukselin Alin veneretket jo vuosia sitten, kokeiltuani ensin useampia mm. Osmanin retkiä.
        Kahta en vaihda! Toinen on Marmaris ja toinen Alin veneretket! Taattua tavaraa!!

        Olen kanssasi samaa mieltä. Herra O:n retki oli oksettava.Tyttöystävät kun vaihtuvat joka viikko, vähintään. Onneksi pääsin tutustumaan Yksel'n Alin veneretkeen ja tiedän tarkalleen mille veneelle seuraavalla reissulla menen. Siellä tietää saavansa laatua ja palvelua.


    • kävit?

      Käsittääkseni retkien järjestäjiä (veneitä) kymmeniä. Monellako kävitte ennen tuloksen julkistamista?

    • Lomalle marmarikseen

      Itse en vielä marmariksessa kertaakaan käynyt..menossa vasta kuun lopussa ensimmäistä kertaa siis.Siskoni kävi viime kesänä miehensä kanssa ja he kyllä kehuivat ko. venettä ja henkilökuntaa..Olen kuullut että muitakin hyviä vaihtoehtoja löytyy mutta miksi mennä muiden reissulle jos ko. miellyttänyt eniten...Me ainakin aiomme mennä juuri tälle.Ja turhaa heti mollata jos itsellä huonoja kokemuksia..riippuu varmaan ihan ihmisistä miten asiat ottaa ja näkee.Mutta me teemme juuri niinkuin keskustelun aloittaja eli osmanin veneelle :)Ja uskon että tyytyväisiä olemme mekin!!

      • JokaKesä

        Ei kukaan olekaan kieltänyt menemästä! Ihmisestä se ei johdu vaan siitä että olet nainen ja jos ei miestä mukana niin joudut uhriksi tai sitten joku muu nainen, ei nämä ole turhaa puhetta vaan kokemuksen myötä saatua tietoa, että älkää alkako puhumaan että on ihmisestä kiinni. Muualla olen saanut olla rauhassa mutta en kyseisellä veneellä!


      • Peku
        JokaKesä kirjoitti:

        Ei kukaan olekaan kieltänyt menemästä! Ihmisestä se ei johdu vaan siitä että olet nainen ja jos ei miestä mukana niin joudut uhriksi tai sitten joku muu nainen, ei nämä ole turhaa puhetta vaan kokemuksen myötä saatua tietoa, että älkää alkako puhumaan että on ihmisestä kiinni. Muualla olen saanut olla rauhassa mutta en kyseisellä veneellä!

        Kuinka sinä jaksat kommentoida joka kerta jos joku kehuu jotain mistä et itse pidä???? Täällä kun lukee juttuja, niin minä olen ainakin usein erimieltä kuin joku muu, mutta olkoon niin. Sinä toitotat joka kerta, ettei kannata mennä erään herran veneretkelle, no sinun mielipiteesi on varmaan kaikille lukijoille tullu selväksi.


      • JokaKesä
        Peku kirjoitti:

        Kuinka sinä jaksat kommentoida joka kerta jos joku kehuu jotain mistä et itse pidä???? Täällä kun lukee juttuja, niin minä olen ainakin usein erimieltä kuin joku muu, mutta olkoon niin. Sinä toitotat joka kerta, ettei kannata mennä erään herran veneretkelle, no sinun mielipiteesi on varmaan kaikille lukijoille tullu selväksi.

        En olisi kommentoinut mutta kun väitettiin että johtuu itsestä sen herran ahdistelut niin se ei kyllä pidä paikkaansa. Pitihän tuota itsesikin pistää kommenttia, älä lue kirjoituksiani jos niin häiritsee. Sitäpaitsi kommentoin jos annetaan väärää tietoa tai varoitukseksi muille ja olen kyllä korostanut että yksinäisille naisille ja naisporukoille en todellakaan suosittele, perheet ja pariskunnat on asia erikseen.


      • Tämä kesä
        JokaKesä kirjoitti:

        En olisi kommentoinut mutta kun väitettiin että johtuu itsestä sen herran ahdistelut niin se ei kyllä pidä paikkaansa. Pitihän tuota itsesikin pistää kommenttia, älä lue kirjoituksiani jos niin häiritsee. Sitäpaitsi kommentoin jos annetaan väärää tietoa tai varoitukseksi muille ja olen kyllä korostanut että yksinäisille naisille ja naisporukoille en todellakaan suosittele, perheet ja pariskunnat on asia erikseen.

        Käsittämättömän moni nainen vaan pitääkin herran kiehnaamisesta????? Olemme mieheni kanssa mielenkiinnolla seuranneet laivan tapahtumia jo monena vuotena peräkkäin ja on aina jännittävää nähdä kun poislähtiessä aina joku nainen jää laivaan norkoilemaan. Meillä on retket onnistuneet aina hyvin.


      • Kirsi & Mape
        Tämä kesä kirjoitti:

        Käsittämättömän moni nainen vaan pitääkin herran kiehnaamisesta????? Olemme mieheni kanssa mielenkiinnolla seuranneet laivan tapahtumia jo monena vuotena peräkkäin ja on aina jännittävää nähdä kun poislähtiessä aina joku nainen jää laivaan norkoilemaan. Meillä on retket onnistuneet aina hyvin.

        Saman olemme pistäneet merkille, täällä herraa naiset haukkuu kilpaa, paikanpäällä asia on toisin. Moni nainen tosiaan itse flirttaa (jopa oman ukko-kultansa seläntakana) mistä lie sitten katkeruus tulee. Meille Osman on tosi hyvä ystävä ja tälläiset kirjoitukset mitä täällä saa lukea jää tosiaan omaanarvoonsa eli mitättömään. Syksyllä taasen Boralle!!!!


    • Borasta

      Perheen kanssa varmaan onnistuukin Bora 1:llä veneretki mukavasti, mutta menepä yksin naisena tai naisporukassa, niin ei tuu mitään. Olen/olemme yrittäneet useampanakin vuonna seilata Boralla, mutta aina sama juttu. Se ääliö puristelee, nipistelee ja yrittää flirttailla minkä ehtii. Vaikka sitä kuinka hätyyttelis pois ja sanois pari valittua kirosanaa jopa turkiksi, niin se mies on niin pöhkö, ettei ymmärrä lopettaa. Luulee todellakin liikoja itsestään, luulee, että kaikki naiset hänestä tykkäävät. Yäk!
      Olen tuntenut sen ääliön pitkälti toistakymmentä vuotta, eikä se ole älynnyt tapojansa muuttaa!
      Mutta mukavia veneretkiä niille, jotka pysyvät olemaan hänen veneellään, minä ainakin seilaan muilla aluksilla:)

      • Susa

        Olet tuntenut vuosia ja tiedät mikä on miehiään? Kuinka siitä huolimatta vielä olet mennyt sen retkille? Kyllähän sinä käytökselläsi olet antanut sellasen viestin, että "kiva kun puristelet, tulen taas". Ei kai se ole lopettanut kun on ymmärrettävästi luullut sinun pitävän siitä mitä reisussa tapahtuu.


      • Vielä
        Susa kirjoitti:

        Olet tuntenut vuosia ja tiedät mikä on miehiään? Kuinka siitä huolimatta vielä olet mennyt sen retkille? Kyllähän sinä käytökselläsi olet antanut sellasen viestin, että "kiva kun puristelet, tulen taas". Ei kai se ole lopettanut kun on ymmärrettävästi luullut sinun pitävän siitä mitä reisussa tapahtuu.

        Kyllä mies ymmärtää suomen kieltä, mutta ei muuten vain ota ymmärtääkseen, edes turkinkieltä. Kun sille sanoo ja huutaa, että lopeta, niin se ei tosiaankaan ota kuuleviin korviinsa. Se miksi olemme yrittäneet olla sen veneellä, on se, että se seilaa ja pysähtyy sellaisissa paikoissa, joista me pidämme. Harmi, kun Ali seilaa eri reittiä. Että tämmöstä hommaa.


      • huh huh
        Vielä kirjoitti:

        Kyllä mies ymmärtää suomen kieltä, mutta ei muuten vain ota ymmärtääkseen, edes turkinkieltä. Kun sille sanoo ja huutaa, että lopeta, niin se ei tosiaankaan ota kuuleviin korviinsa. Se miksi olemme yrittäneet olla sen veneellä, on se, että se seilaa ja pysähtyy sellaisissa paikoissa, joista me pidämme. Harmi, kun Ali seilaa eri reittiä. Että tämmöstä hommaa.

        Olen käynyt Marmariksessa vuodesta 1989. Silloin jo tutustuin sekä Yüksellin sekä Boran veneisiin. Olen käynyt alkuvuosina molemmilla retkillä, mutta siirryimme sitten Yüksellin veneelle, koska matkustin äitini kanssa ja tuo Boran "herra" nipisteli minua ja olin silloin parikymppinen tytönhupakko. Ärsytti suunnattomasti ! Siirryimme Yükellin veneelle, jossa sai olla rauhassa nipistelyiltä ja muilta huuteluilta ! Kun Bora huomasi, että paattia vaihdoimme, hän huuteli meille kadulla aina kun näki, että miksi menette tuolle surkealle veneelle ? tulkaa mun ! olen sentään mies ! Katsokaa noita Alin veneen miehiä... ym. Olemme käyneet siis siksi Alin veneellä, koska siellä saa todella ottaa rauhassa aurinkoa, eikä kukaan nipistele tai ole muuten hävytön ! Ja edelleen reissaamme äitini kanssa Marmariksessa joka vuosi ! Tässä minun tarinani, miksi en Boralle mene. Makuasioita siis, joten ei kiistellä turhista ! Joku tykkää Borasta joku Alista joku muu taas ei astu jalalaan kummankaan paattiin ! Hyvä niin, kaikille varmasti oma suosikki sieltä löytyy ! Hyvää loppukesää kaikille !


      • Vierestä seurannut
        huh huh kirjoitti:

        Olen käynyt Marmariksessa vuodesta 1989. Silloin jo tutustuin sekä Yüksellin sekä Boran veneisiin. Olen käynyt alkuvuosina molemmilla retkillä, mutta siirryimme sitten Yüksellin veneelle, koska matkustin äitini kanssa ja tuo Boran "herra" nipisteli minua ja olin silloin parikymppinen tytönhupakko. Ärsytti suunnattomasti ! Siirryimme Yükellin veneelle, jossa sai olla rauhassa nipistelyiltä ja muilta huuteluilta ! Kun Bora huomasi, että paattia vaihdoimme, hän huuteli meille kadulla aina kun näki, että miksi menette tuolle surkealle veneelle ? tulkaa mun ! olen sentään mies ! Katsokaa noita Alin veneen miehiä... ym. Olemme käyneet siis siksi Alin veneellä, koska siellä saa todella ottaa rauhassa aurinkoa, eikä kukaan nipistele tai ole muuten hävytön ! Ja edelleen reissaamme äitini kanssa Marmariksessa joka vuosi ! Tässä minun tarinani, miksi en Boralle mene. Makuasioita siis, joten ei kiistellä turhista ! Joku tykkää Borasta joku Alista joku muu taas ei astu jalalaan kummankaan paattiin ! Hyvä niin, kaikille varmasti oma suosikki sieltä löytyy ! Hyvää loppukesää kaikille !

        Nipistelyltä ja lääppimiseltä ei voi välttyä myöskään Alin retkellä. Keväällä olin perheeni kanssa retkellä ja yläkannella oli yksinäinen nainen jota erittäin epämiellyttävä mies kävi lääppimässä (taisi olla veneen kokki), nainen kielsi useampaan kertaa vaan eipä mies uskonut. Lopulta Ali puuttui asiaan, siltikään ei lääppiminen meinannut loppua. Meille nainen sanoi, ettei enään koskaan astu jalallakaan Alin veneeseen, et tämmöinen tapaus.


      • ::::::::;)
        huh huh kirjoitti:

        Olen käynyt Marmariksessa vuodesta 1989. Silloin jo tutustuin sekä Yüksellin sekä Boran veneisiin. Olen käynyt alkuvuosina molemmilla retkillä, mutta siirryimme sitten Yüksellin veneelle, koska matkustin äitini kanssa ja tuo Boran "herra" nipisteli minua ja olin silloin parikymppinen tytönhupakko. Ärsytti suunnattomasti ! Siirryimme Yükellin veneelle, jossa sai olla rauhassa nipistelyiltä ja muilta huuteluilta ! Kun Bora huomasi, että paattia vaihdoimme, hän huuteli meille kadulla aina kun näki, että miksi menette tuolle surkealle veneelle ? tulkaa mun ! olen sentään mies ! Katsokaa noita Alin veneen miehiä... ym. Olemme käyneet siis siksi Alin veneellä, koska siellä saa todella ottaa rauhassa aurinkoa, eikä kukaan nipistele tai ole muuten hävytön ! Ja edelleen reissaamme äitini kanssa Marmariksessa joka vuosi ! Tässä minun tarinani, miksi en Boralle mene. Makuasioita siis, joten ei kiistellä turhista ! Joku tykkää Borasta joku Alista joku muu taas ei astu jalalaan kummankaan paattiin ! Hyvä niin, kaikille varmasti oma suosikki sieltä löytyy ! Hyvää loppukesää kaikille !

        Ystäväni luulee "seurustelevansa" tai oleva läheinen "ystävä" kyseisen herra O...kanssa. Ja herra O.. on kuulemma uskollinen mies.Sanokaa että hän on oikeassa.Olen huolissani.Työhän on työtä ja pienet nipistelyt ei haittaa mutta..Olen lukenut näitä juttuja vähän liikaa netistä ja alkaa arvelluttamaan millainen tämä ystäväni "ystävä" on todellisuudessa.


      • toukokuu
        Vierestä seurannut kirjoitti:

        Nipistelyltä ja lääppimiseltä ei voi välttyä myöskään Alin retkellä. Keväällä olin perheeni kanssa retkellä ja yläkannella oli yksinäinen nainen jota erittäin epämiellyttävä mies kävi lääppimässä (taisi olla veneen kokki), nainen kielsi useampaan kertaa vaan eipä mies uskonut. Lopulta Ali puuttui asiaan, siltikään ei lääppiminen meinannut loppua. Meille nainen sanoi, ettei enään koskaan astu jalallakaan Alin veneeseen, et tämmöinen tapaus.

        onneksi joku muukin on nähnyt Alin veneelläkin moista tapahtuvan,itse kirjoitin asiasta jo aiemmassa viestiketjussa,jossa oli juttua veneretkistä,mutta minut haukuttiin pataluhaksi,ei Alin veneella kuulemma voi tapahtua tuollaista.Meitä oli vain neljä,jotka näimme aivan samaa,kuin sinäkin,eli se kokki taisi silloinkin olla asialla(yök),kylläpä Alin retket jää väliin seuraavalla kerralla,en edes itse herrasta tykännyt.


      • Kievari
        ::::::::;) kirjoitti:

        Ystäväni luulee "seurustelevansa" tai oleva läheinen "ystävä" kyseisen herra O...kanssa. Ja herra O.. on kuulemma uskollinen mies.Sanokaa että hän on oikeassa.Olen huolissani.Työhän on työtä ja pienet nipistelyt ei haittaa mutta..Olen lukenut näitä juttuja vähän liikaa netistä ja alkaa arvelluttamaan millainen tämä ystäväni "ystävä" on todellisuudessa.

        Ihanko vakavissasi kyselet jonkun uskollisuudesta?
        Turkin kesä on turkkilaisten miesten juhlaa, eli kuinkahan moni turkkilainen odottelee siellä uskollisena, että suomi-neito tulee uudestaan ehkä samana vuonna tai vaikka seuraavana? Tuskin se suomi-poikakaan odottelisi!!


      • Heheh
        ::::::::;) kirjoitti:

        Ystäväni luulee "seurustelevansa" tai oleva läheinen "ystävä" kyseisen herra O...kanssa. Ja herra O.. on kuulemma uskollinen mies.Sanokaa että hän on oikeassa.Olen huolissani.Työhän on työtä ja pienet nipistelyt ei haittaa mutta..Olen lukenut näitä juttuja vähän liikaa netistä ja alkaa arvelluttamaan millainen tämä ystäväni "ystävä" on todellisuudessa.

        Ystäväsi on aivan oikeassa!!! Herra on uskollinen ITSELLEEN ja saattaa olla ystävällesi sen pienen hetken kun on lähellään........ Älä ole huolissasi jos ystäväsi on noin pönttö anna olla!!!!


      • Marmarisko
        huh huh kirjoitti:

        Olen käynyt Marmariksessa vuodesta 1989. Silloin jo tutustuin sekä Yüksellin sekä Boran veneisiin. Olen käynyt alkuvuosina molemmilla retkillä, mutta siirryimme sitten Yüksellin veneelle, koska matkustin äitini kanssa ja tuo Boran "herra" nipisteli minua ja olin silloin parikymppinen tytönhupakko. Ärsytti suunnattomasti ! Siirryimme Yükellin veneelle, jossa sai olla rauhassa nipistelyiltä ja muilta huuteluilta ! Kun Bora huomasi, että paattia vaihdoimme, hän huuteli meille kadulla aina kun näki, että miksi menette tuolle surkealle veneelle ? tulkaa mun ! olen sentään mies ! Katsokaa noita Alin veneen miehiä... ym. Olemme käyneet siis siksi Alin veneellä, koska siellä saa todella ottaa rauhassa aurinkoa, eikä kukaan nipistele tai ole muuten hävytön ! Ja edelleen reissaamme äitini kanssa Marmariksessa joka vuosi ! Tässä minun tarinani, miksi en Boralle mene. Makuasioita siis, joten ei kiistellä turhista ! Joku tykkää Borasta joku Alista joku muu taas ei astu jalalaan kummankaan paattiin ! Hyvä niin, kaikille varmasti oma suosikki sieltä löytyy ! Hyvää loppukesää kaikille !

        Olisiko paras lopettaa täällä taas nämä jutut..tulee vaan paha mieli.Etsitään positiivisia asioita ihmisistä.Mennään veneretkille mitkä meitä miellyttää makuja on monia niikun on ihmisiäkin.Kaikki löytävät varmasti mieleisensä veneretkensä kokeilemalla eri veneitä.


      • Kievari
        Marmarisko kirjoitti:

        Olisiko paras lopettaa täällä taas nämä jutut..tulee vaan paha mieli.Etsitään positiivisia asioita ihmisistä.Mennään veneretkille mitkä meitä miellyttää makuja on monia niikun on ihmisiäkin.Kaikki löytävät varmasti mieleisensä veneretkensä kokeilemalla eri veneitä.

        Itsehän aloitit nämä kyselyt tuolla aikaisemmin herran uskollisuudesta ja kun saat tietää totuuksia sinulle pukkaa katumuspäälle. Ei pidä kysyä jos ei halua tietää!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Marmarisko
        Kievari kirjoitti:

        Itsehän aloitit nämä kyselyt tuolla aikaisemmin herran uskollisuudesta ja kun saat tietää totuuksia sinulle pukkaa katumuspäälle. Ei pidä kysyä jos ei halua tietää!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Tiedoksi En ole todellakaan aloittanut keskustelua ja ei ole todellakaan minun ystäviä joka asiaa kyselee.Tännehän voi kirjoittaa kuka vain.Minä en tunne asiaa enkä halua keskustella edes asiasta.Paha mieli tulee vaan.Parempi lopettaa!!


      • Mitäh!
        Marmarisko kirjoitti:

        Tiedoksi En ole todellakaan aloittanut keskustelua ja ei ole todellakaan minun ystäviä joka asiaa kyselee.Tännehän voi kirjoittaa kuka vain.Minä en tunne asiaa enkä halua keskustella edes asiasta.Paha mieli tulee vaan.Parempi lopettaa!!

        Siinä puhuu yksi herraan hurahtanut taulapää ja siksi tulee paha mieli. Uskollista siitä ukkelista ei saa tekemälläkään sillähän on aina joku "tyttöystävä" paikalla kun tyttäret niin auliisti kertovat milloin saapuvat niin herra pystyy järjestelemään! Oikein hävettää suomalaisten naisten puolesta et joku voi olla noin bimbo.


      • :::::;)
        Kievari kirjoitti:

        Ihanko vakavissasi kyselet jonkun uskollisuudesta?
        Turkin kesä on turkkilaisten miesten juhlaa, eli kuinkahan moni turkkilainen odottelee siellä uskollisena, että suomi-neito tulee uudestaan ehkä samana vuonna tai vaikka seuraavana? Tuskin se suomi-poikakaan odottelisi!!

        No jopas tuli vastauksia ja pelkällä O kirjaimella eikä kukaan tiedä ketä O.. edes tarkoitan.Vai tietääkö?Pakko varoittaa kaveriani hui miten kamalia on O kirjaimella alkavat.


      • uskollinen????
        Heheh kirjoitti:

        Ystäväsi on aivan oikeassa!!! Herra on uskollinen ITSELLEEN ja saattaa olla ystävällesi sen pienen hetken kun on lähellään........ Älä ole huolissasi jos ystäväsi on noin pönttö anna olla!!!!

        Juuri näin, on uskollinen omille tavoilleen ja tytöille sen ajan kun ovat hänen vuoteessaan. Naisia hänellä, ihme kumma, riittää. Taitaa olla itseensä kyllästyneitä naisia. Minunkin eräs tuttu käy siellä usein, menee taasen syyskuussa. Huh, huh! "Se jokin hänellä on"


      • lapset
        ::::::::;) kirjoitti:

        Ystäväni luulee "seurustelevansa" tai oleva läheinen "ystävä" kyseisen herra O...kanssa. Ja herra O.. on kuulemma uskollinen mies.Sanokaa että hän on oikeassa.Olen huolissani.Työhän on työtä ja pienet nipistelyt ei haittaa mutta..Olen lukenut näitä juttuja vähän liikaa netistä ja alkaa arvelluttamaan millainen tämä ystäväni "ystävä" on todellisuudessa.

        Ethän sinä vaan ole kaksosten äiti?


    • venla

      Joka haluaa taatusti olla rauhassa ja nauttia veneretkestä, auringosta ja hyvästä ruoasta, menköön Thor-veneellä, joka oli ennen ainakin Boran vieressä. Omistajan suomalainen vaimo on lapsineen usein mukana, on entinen Hassen opas. Ei tarvii ketään lääppijöitä potkia pois. Osman on aivan hirvee tyyppi, tulee ruokapöytäänkin istumaan ja mainostamaan retkiään eikä lähde käskystäkään veks. Nykyään sanomme sille vaan moi, ja jatkamme matkaamme reippaasti eteenpäin, ei kuunnella yhtään. Sehän mollaa kaikkia muita veneretkiä minkä kerkiää, kateus ja kilpailu on kovaa.

    • Mikko

      Himot on myös hiirellä,miksi ei voi olla myös Osmalla,Hän hyös haluaa sitä mitä kaikki muutkin haluaa.

      • Yx Bimbo

        Olin juuri viime vko:lla Osmanin veneretkellä ja kivaa oli.Illalla lähdimme baarikatu kierrokselle ja sieltä jatkoille veneelle...mmm...jos joku hölmö luulee että Osman on uskollinen niin voin kertoa että ei ole! Ja aika kiihkeä : )


      • Simbah
        Yx Bimbo kirjoitti:

        Olin juuri viime vko:lla Osmanin veneretkellä ja kivaa oli.Illalla lähdimme baarikatu kierrokselle ja sieltä jatkoille veneelle...mmm...jos joku hölmö luulee että Osman on uskollinen niin voin kertoa että ei ole! Ja aika kiihkeä : )

        Osman ei käy yleensä Baarikadulla tämä juutu on keksitty...Ja missähän hän oli kiihkeä sinun kanssasi taidat puhua pas..aa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe