Kaipaan lohdutusta

Surullinen morsian

Olen menossa naimisiin, ja luulin että aviomieheni rakastaa minua. Sisareni on kaaso, ja luulin että ‎‎valintani osui oikeaan, mutta kaikki taisikin mennä päin mäntyjä.

Sulhanen tunnusti minulle viime viikolla, että on viime keväästä saakka pettänyt minua monta ‎kertaa ‎sisareni, eli kaason kanssa. On kamalaa, että hän on tehnyt niin ja kertoi sen juuri häiden ‎alla. ‎Olen unelmoinut häistäni jo kolme vuotta, heti siitä lähtien kun pääsin ripille.Ja sitten ‎tapahtuu ‎tämä!‎
Omasta mielestäni olen paljon kauniimpikin kuin sisareni. Ja olen nuorempikin, olen 18 vee ja ‎sisareni ‎on jo 21-vuotias. Sulhaseni on 19-vuotta.

Kaaso ei edes kadu tekojaan. Hänen mukaansa sulhanen rakastaa ainoastaan häntä, ja olen ‎‎tyhmä jos kuvittelen tästä enää häitä syntyvän.
‎Oon tosi surullinen, sillä eilen kuulin, että sulhaseni oli viime viikolla joka yö yhdessä sisareni kanssa.
Mä haluisin saada lohdutusta.‎
Voisko joku kiva kundi lohduttaa mua? Olisin tosi kiltti jos vaan joku kiva kundi pitäis mua hyvänä. Sais tehdä ‎mun kanssa kaikkea kivaa mitä vaan mieli tekee. Laita mulle sun sähköpostiosoite niin mä otan sinuun ‎yhteyttä.‎

15

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j97

oot liian vanha mulle

• Anonyymi

Voi että kuinka julmia tarinoita mahtuu Suomeen. Olisi mukava tietää, mitä keskustelun aloittajalle kuuluu nykyään, kuusi vuotta tapahtuman jälkeen.

• Ne kivat kundit käyttivät surua hyväkseen päästääkseen panemaan. Huutista, kun sanottiin, että Suomi on yksi onnellisimmasta maista. Itsemurhaluvut katossa ja nuoret syrjäytyy. Meno vitun parodia.

• andrukela- kirjoitti:

Ne kivat kundit käyttivät surua hyväkseen päästääkseen panemaan. Huutista, kun sanottiin, että Suomi on yksi onnellisimmasta maista. Itsemurhaluvut katossa ja nuoret syrjäytyy. Meno vitun parodia.

Parodiasta puheenollen, tiesitkö, että Viro ei ole varsinaisesti valtio vaan rikkaan brittikoomikon pyörittämä Suomi-parodia?

• jokutyyppi19 kirjoitti:

Parodiasta puheenollen, tiesitkö, että Viro ei ole varsinaisesti valtio vaan rikkaan brittikoomikon pyörittämä Suomi-parodia?

Tää todellisuus on jonkun tekemä parodia oikeasta todellisuudesta. Joskus vuosia sitten kuolin, mutta jatkoin elämää tässä vitsimaailmassa.

Ootko varma? Oon käynyt virossa, eikä se vaikuttanut parodialta. Tykkäsin naurettavan alkoholirajoituksen puutteesta. Enemminkin Ruotsi on se parodia,.

• andrukela- kirjoitti:

Ne kivat kundit käyttivät surua hyväkseen päästääkseen panemaan. Huutista, kun sanottiin, että Suomi on yksi onnellisimmasta maista. Itsemurhaluvut katossa ja nuoret syrjäytyy. Meno vitun parodia.

No niin, takaisin sinne ylikselle.

• Oldie kirjoitti:

Oon 3-4v ollu täällä mikä väite on niin väärin sjn mielestä? Katon sit selvinpäin ja vastaan
        Tainei selvinpäin muttei näin sekasin

• Oldie kirjoitti:

Tänne jäisi kovin vähän seuraa, jos hän lähtisi.... :(

• andrukela- kirjoitti:

Oon 3-4v ollu täällä mikä väite on niin väärin sjn mielestä? Katon sit selvinpäin ja vastaan
        Tainei selvinpäin muttei näin sekasin

Okei, selvennän: Se oli sarkastinen viittaus ylilautamaiseen meno-vitun-parodia huutisteluusi.

Ei millään pahalla, mutta eikö voitaisi koettaa pitää tämän paikan taso korkeammalla.

Tänne jäisi kovin vähän seuraa, jos hän lähtisi.... :(

Aika synkkää, jos täällä pitää seuran takia olla. Sopikaa treffit ja menkää vaikka kahville. Enkä tietenkään tarkoita mitään romantiikkatreffejä.

• Oldie kirjoitti:

Okei, selvennän: Se oli sarkastinen viittaus ylilautamaiseen meno-vitun-parodia huutisteluusi.

Ei millään pahalla, mutta eikö voitaisi koettaa pitää tämän paikan taso korkeammalla.

Tietysti, mutta täällä ei vain tapahdu mitään järkevää.

• Oldie kirjoitti:

Aika synkkää, jos täällä pitää seuran takia olla. Sopikaa treffit ja menkää vaikka kahville. Enkä tietenkään tarkoita mitään romantiikkatreffejä.

Oon tähän jollain selittämättömällä koukussa, vaikka aiheet on aina paskaa.

• Oldie kirjoitti:

Ei täällä saa mitään tapaamisia järjestää. Kuulostaa pahaenteiseltä muutenkin.

Ei täällä saa mitään tapaamisia järjestää. Kuulostaa pahaenteiseltä muutenkin.

No ei tänne saisi postata seksuaalista sisältöä tai mainospostauksiakaan...

Sitäpaitsi käsittääkseni ainoastaan yhteystietojen jakaminen on kielletty. Tosin en kyllä tarkistanut.

• andrukela- kirjoitti:

Oon tähän jollain selittämättömällä koukussa, vaikka aiheet on aina paskaa.

Anonyymin internetin iloja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      51
      2695
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      94
      2341
    3. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      6
      1701
    4. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      54
      1220
    5. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      281
      1093
    6. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      70
      1066
    7. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      17
      930
    8. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      71
      914
    9. Ikävä edelleen sinua

Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja
      Ikävä
      21
      820
    10. Sekaisin ihastuksesta

Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m
      Ikävä
      55
      773
    Aihe