Kaipaan lohdutusta

Surullinen morsian

Olen menossa naimisiin, ja luulin että aviomieheni rakastaa minua. Sisareni on kaaso, ja luulin että ‎‎valintani osui oikeaan, mutta kaikki taisikin mennä päin mäntyjä.

Sulhanen tunnusti minulle viime viikolla, että on viime keväästä saakka pettänyt minua monta ‎kertaa ‎sisareni, eli kaason kanssa. On kamalaa, että hän on tehnyt niin ja kertoi sen juuri häiden ‎alla. ‎Olen unelmoinut häistäni jo kolme vuotta, heti siitä lähtien kun pääsin ripille.Ja sitten ‎tapahtuu ‎tämä!‎
Omasta mielestäni olen paljon kauniimpikin kuin sisareni. Ja olen nuorempikin, olen 18 vee ja ‎sisareni ‎on jo 21-vuotias. Sulhaseni on 19-vuotta.

Kaaso ei edes kadu tekojaan. Hänen mukaansa sulhanen rakastaa ainoastaan häntä, ja olen ‎‎tyhmä jos kuvittelen tästä enää häitä syntyvän.
‎Oon tosi surullinen, sillä eilen kuulin, että sulhaseni oli viime viikolla joka yö yhdessä sisareni kanssa.
Mä haluisin saada lohdutusta.‎
Voisko joku kiva kundi lohduttaa mua? Olisin tosi kiltti jos vaan joku kiva kundi pitäis mua hyvänä. Sais tehdä ‎mun kanssa kaikkea kivaa mitä vaan mieli tekee. Laita mulle sun sähköpostiosoite niin mä otan sinuun ‎yhteyttä.‎

15

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j97

      oot liian vanha mulle

    • Anonyymi

      Voi että kuinka julmia tarinoita mahtuu Suomeen. Olisi mukava tietää, mitä keskustelun aloittajalle kuuluu nykyään, kuusi vuotta tapahtuman jälkeen.

      • Ne kivat kundit käyttivät surua hyväkseen päästääkseen panemaan. Huutista, kun sanottiin, että Suomi on yksi onnellisimmasta maista. Itsemurhaluvut katossa ja nuoret syrjäytyy. Meno vitun parodia.


      • andrukela- kirjoitti:

        Ne kivat kundit käyttivät surua hyväkseen päästääkseen panemaan. Huutista, kun sanottiin, että Suomi on yksi onnellisimmasta maista. Itsemurhaluvut katossa ja nuoret syrjäytyy. Meno vitun parodia.

        Parodiasta puheenollen, tiesitkö, että Viro ei ole varsinaisesti valtio vaan rikkaan brittikoomikon pyörittämä Suomi-parodia?


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Parodiasta puheenollen, tiesitkö, että Viro ei ole varsinaisesti valtio vaan rikkaan brittikoomikon pyörittämä Suomi-parodia?

        Tää todellisuus on jonkun tekemä parodia oikeasta todellisuudesta. Joskus vuosia sitten kuolin, mutta jatkoin elämää tässä vitsimaailmassa.

        Ootko varma? Oon käynyt virossa, eikä se vaikuttanut parodialta. Tykkäsin naurettavan alkoholirajoituksen puutteesta. Enemminkin Ruotsi on se parodia,.


      • andrukela- kirjoitti:

        Ne kivat kundit käyttivät surua hyväkseen päästääkseen panemaan. Huutista, kun sanottiin, että Suomi on yksi onnellisimmasta maista. Itsemurhaluvut katossa ja nuoret syrjäytyy. Meno vitun parodia.

        No niin, takaisin sinne ylikselle.


      • Oldie kirjoitti:

        No niin, takaisin sinne ylikselle.

        Oon 3-4v ollu täällä mikä väite on niin väärin sjn mielestä? Katon sit selvinpäin ja vastaan
        Tainei selvinpäin muttei näin sekasin


      • Oldie kirjoitti:

        No niin, takaisin sinne ylikselle.

        Tänne jäisi kovin vähän seuraa, jos hän lähtisi.... :(


      • andrukela- kirjoitti:

        Oon 3-4v ollu täällä mikä väite on niin väärin sjn mielestä? Katon sit selvinpäin ja vastaan
        Tainei selvinpäin muttei näin sekasin

        Okei, selvennän: Se oli sarkastinen viittaus ylilautamaiseen meno-vitun-parodia huutisteluusi.

        Ei millään pahalla, mutta eikö voitaisi koettaa pitää tämän paikan taso korkeammalla.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Tänne jäisi kovin vähän seuraa, jos hän lähtisi.... :(

        Aika synkkää, jos täällä pitää seuran takia olla. Sopikaa treffit ja menkää vaikka kahville. Enkä tietenkään tarkoita mitään romantiikkatreffejä.


      • Oldie kirjoitti:

        Okei, selvennän: Se oli sarkastinen viittaus ylilautamaiseen meno-vitun-parodia huutisteluusi.

        Ei millään pahalla, mutta eikö voitaisi koettaa pitää tämän paikan taso korkeammalla.

        Tietysti, mutta täällä ei vain tapahdu mitään järkevää.


      • Oldie kirjoitti:

        Aika synkkää, jos täällä pitää seuran takia olla. Sopikaa treffit ja menkää vaikka kahville. Enkä tietenkään tarkoita mitään romantiikkatreffejä.

        Oon tähän jollain selittämättömällä koukussa, vaikka aiheet on aina paskaa.


      • Oldie kirjoitti:

        Aika synkkää, jos täällä pitää seuran takia olla. Sopikaa treffit ja menkää vaikka kahville. Enkä tietenkään tarkoita mitään romantiikkatreffejä.

        Ei täällä saa mitään tapaamisia järjestää. Kuulostaa pahaenteiseltä muutenkin.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ei täällä saa mitään tapaamisia järjestää. Kuulostaa pahaenteiseltä muutenkin.

        No ei tänne saisi postata seksuaalista sisältöä tai mainospostauksiakaan...

        Sitäpaitsi käsittääkseni ainoastaan yhteystietojen jakaminen on kielletty. Tosin en kyllä tarkistanut.


      • andrukela- kirjoitti:

        Oon tähän jollain selittämättömällä koukussa, vaikka aiheet on aina paskaa.

        Anonyymin internetin iloja...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe