Olen menossa naimisiin, ja luulin että aviomieheni rakastaa minua. Sisareni on kaaso, ja luulin että valintani osui oikeaan, mutta kaikki taisikin mennä päin mäntyjä.
Sulhanen tunnusti minulle viime viikolla, että on viime keväästä saakka pettänyt minua monta kertaa sisareni, eli kaason kanssa. On kamalaa, että hän on tehnyt niin ja kertoi sen juuri häiden alla. Olen unelmoinut häistäni jo kolme vuotta, heti siitä lähtien kun pääsin ripille.Ja sitten tapahtuu tämä!
Omasta mielestäni olen paljon kauniimpikin kuin sisareni. Ja olen nuorempikin, olen 18 vee ja sisareni on jo 21-vuotias. Sulhaseni on 19-vuotta.
Kaaso ei edes kadu tekojaan. Hänen mukaansa sulhanen rakastaa ainoastaan häntä, ja olen tyhmä jos kuvittelen tästä enää häitä syntyvän.
Oon tosi surullinen, sillä eilen kuulin, että sulhaseni oli viime viikolla joka yö yhdessä sisareni kanssa.
Mä haluisin saada lohdutusta.
Voisko joku kiva kundi lohduttaa mua? Olisin tosi kiltti jos vaan joku kiva kundi pitäis mua hyvänä. Sais tehdä mun kanssa kaikkea kivaa mitä vaan mieli tekee. Laita mulle sun sähköpostiosoite niin mä otan sinuun yhteyttä.
Kaipaan lohdutusta
15
185
Vastaukset
- j97
oot liian vanha mulle
- Anonyymi
Voi että kuinka julmia tarinoita mahtuu Suomeen. Olisi mukava tietää, mitä keskustelun aloittajalle kuuluu nykyään, kuusi vuotta tapahtuman jälkeen.
Ne kivat kundit käyttivät surua hyväkseen päästääkseen panemaan. Huutista, kun sanottiin, että Suomi on yksi onnellisimmasta maista. Itsemurhaluvut katossa ja nuoret syrjäytyy. Meno vitun parodia.
andrukela- kirjoitti:
Ne kivat kundit käyttivät surua hyväkseen päästääkseen panemaan. Huutista, kun sanottiin, että Suomi on yksi onnellisimmasta maista. Itsemurhaluvut katossa ja nuoret syrjäytyy. Meno vitun parodia.
Parodiasta puheenollen, tiesitkö, että Viro ei ole varsinaisesti valtio vaan rikkaan brittikoomikon pyörittämä Suomi-parodia?
jokutyyppi19 kirjoitti:
Parodiasta puheenollen, tiesitkö, että Viro ei ole varsinaisesti valtio vaan rikkaan brittikoomikon pyörittämä Suomi-parodia?
Tää todellisuus on jonkun tekemä parodia oikeasta todellisuudesta. Joskus vuosia sitten kuolin, mutta jatkoin elämää tässä vitsimaailmassa.
Ootko varma? Oon käynyt virossa, eikä se vaikuttanut parodialta. Tykkäsin naurettavan alkoholirajoituksen puutteesta. Enemminkin Ruotsi on se parodia,.andrukela- kirjoitti:
Ne kivat kundit käyttivät surua hyväkseen päästääkseen panemaan. Huutista, kun sanottiin, että Suomi on yksi onnellisimmasta maista. Itsemurhaluvut katossa ja nuoret syrjäytyy. Meno vitun parodia.
No niin, takaisin sinne ylikselle.
Oldie kirjoitti:
No niin, takaisin sinne ylikselle.
Oon 3-4v ollu täällä mikä väite on niin väärin sjn mielestä? Katon sit selvinpäin ja vastaan
Tainei selvinpäin muttei näin sekasinOldie kirjoitti:
No niin, takaisin sinne ylikselle.
Tänne jäisi kovin vähän seuraa, jos hän lähtisi.... :(
andrukela- kirjoitti:
Oon 3-4v ollu täällä mikä väite on niin väärin sjn mielestä? Katon sit selvinpäin ja vastaan
Tainei selvinpäin muttei näin sekasinOkei, selvennän: Se oli sarkastinen viittaus ylilautamaiseen meno-vitun-parodia huutisteluusi.
Ei millään pahalla, mutta eikö voitaisi koettaa pitää tämän paikan taso korkeammalla.jokutyyppi19 kirjoitti:
Tänne jäisi kovin vähän seuraa, jos hän lähtisi.... :(
Aika synkkää, jos täällä pitää seuran takia olla. Sopikaa treffit ja menkää vaikka kahville. Enkä tietenkään tarkoita mitään romantiikkatreffejä.
Oldie kirjoitti:
Okei, selvennän: Se oli sarkastinen viittaus ylilautamaiseen meno-vitun-parodia huutisteluusi.
Ei millään pahalla, mutta eikö voitaisi koettaa pitää tämän paikan taso korkeammalla.Tietysti, mutta täällä ei vain tapahdu mitään järkevää.
Oldie kirjoitti:
Aika synkkää, jos täällä pitää seuran takia olla. Sopikaa treffit ja menkää vaikka kahville. Enkä tietenkään tarkoita mitään romantiikkatreffejä.
Oon tähän jollain selittämättömällä koukussa, vaikka aiheet on aina paskaa.
Oldie kirjoitti:
Aika synkkää, jos täällä pitää seuran takia olla. Sopikaa treffit ja menkää vaikka kahville. Enkä tietenkään tarkoita mitään romantiikkatreffejä.
Ei täällä saa mitään tapaamisia järjestää. Kuulostaa pahaenteiseltä muutenkin.
jokutyyppi19 kirjoitti:
Ei täällä saa mitään tapaamisia järjestää. Kuulostaa pahaenteiseltä muutenkin.
No ei tänne saisi postata seksuaalista sisältöä tai mainospostauksiakaan...
Sitäpaitsi käsittääkseni ainoastaan yhteystietojen jakaminen on kielletty. Tosin en kyllä tarkistanut.andrukela- kirjoitti:
Oon tähän jollain selittämättömällä koukussa, vaikka aiheet on aina paskaa.
Anonyymin internetin iloja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634