mulla on minecraft1.3.1 ja haluun minecraft 1.4.1
miten päivittää minecraft
14
2077
Vastaukset
- Takka taa!
Eikö sinulle ole tullut mitään päivitysilmoitusta että Minecraft kysyy haluatko ''päivittää 1.4.2 versioon?''
- hjhk
ei
- pävitys.
ei
- iknow->uknow
Siinä kirjautumis napin päällä oleva nappi
paina siitä sitten force update ja sitten avaa minecraft normaalisti - en tiä
iknow->uknow kirjoitti:
Siinä kirjautumis napin päällä oleva nappi
paina siitä sitten force update ja sitten avaa minecraft normaalistimulla sama ongelma mut jos ei kirjaudu sisään niin onko sama päivitys eli uusin vai joku muu
- Vareide
Ootkos OSTANUT MC.n ? Jos er niin se selittää kaiken...
- mc :)))
tuolta löytyy tarkat ohjeet miten päivittää
http://freeleaguecodes.com/ref/- joku-roku
Mistä sieltä
- ei päivitä
ei se mullakaan toimi kun yritän ees jos painan force update ja käynnistän normaalisti ps.pelaan offlinellä pitäiskö siinä olla oma mojang account???
- mine jurva
mulla on 1.4.7 ja haluun 1.5.0 kun mä käynistän uusista ei mine päästä pelaamaan ess yksin peliä
- mine valtra jurva
jurva on ollut jo 2 vuotta kurikan kanssa liitokses
- MineHuIIu
moi
- minenpelaaja I love
miten voin päivittää tekkitin? kysyn vaa ku en osaa joten voiks joku auttaa pian.
- Jasulo-minessä
Lol mun mine on itsestään päivittyvä. Se laittaa uusimman päivityksen automaattisesti. Jos sun ei oo mine accounttia nii voi voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434829- 632713
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2751807Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611736Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151669Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531226Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 701142
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2741112