Mikä on hintalaatusuhteeltaan paras noin tonnin maksava lumilinko? Onko Snow Patrol lumilingoista mihinkään?
hyvä ja halpa lumilinko
5
2894
Vastaukset
- lumiukko1
Onko hyvää ja halpaa? Itsellä vanhahko Honda HS35 ja aatellu vaihtaa, vaikka hyvin vielä pelittää. En tunne Snow Patrolia, mutta tarjoavat vähän yli tuhannen hintaan. Ei paha, mut onko hintansa väärti?
- lumijulli
Älä osta. Osta mieluummin Honda, halvimman mallin saat alle tonnilla, sillä ei poista märkää katolta tullutta lunta mutta eipä poista tuolla Snoe Patrolillakaan, teho siinä piisais mutta hihnat sutii ja sokat katkeilee.
Älkää Hyvät Ihmiset ostako noita rimpulahalpismerkkejä. Mieluummin 2500 euroa kunnon jöötyyn, pukit 30 vuotta lunta ammattivehkeellä ja samaan aikaan toisaalla on menossa jo kymmenes bilteman vempele. - lunta odottaen
Tuli ostettua tuollainen käytetty honda hs35, saa nähdä miten lumi lentää. Ei ole vetävä malli ja on tarkoitettu pieneen pihaan, mutta juutuubista katselin niin vaikutti ihan asialliselta peliltä. Onkohan sen huollossa jotain erikoista, öljyt vaihtaa kerran vuodessa?
- Anonyymi
Miten honda on toiminut?
- Anonyymi
"Miten honda on toiminut?"
Paremmin kuin palstan aktivoinnin verran !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 571393
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381313- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586