Ensimmäiset seksikokeilut 13-vuotiaana?

EPÄNORMAALIA TOUHUA

Tyttäreni on juuri täyttänyt 13 vuotta. Muutama viikko sitten selailin tapani mukaan hänen päiväkirjaansa, sillä koen, että minulla on oikeus olla perillä oman lapseni asioista niin kauan, kunnes hän on täysi-ikäinen. Luen päiväkirjaa yleensä aina sunnuntaisin, kun tyttäreni on isänsä luona, joka muutti pois kotoa erotessamme muutama vuosi sitten. Tyttäreni päiväkirjassa ei ole lukkoa, mutta hän pitää sitä piilossa. En usko, että hän on edes perillä siitä että tiedän sen olemassaolosta, saati siitä, että kerran hänen huonettaan imuroidessani äkkäsin piilon, vaikka se melkoisen ovela onkin. Kyseiseltä viikolta oli merkintä, jossa tyttäreni kirjoitti kokeilleensa ensi kertaa seksiä erään pojan kanssa, jonka tuntee päiväkodista asti. En nyt ala kuvailemaan, mitä merkintä tarkalleen piti sisällään, mutta teksti oli tämän tyylistä: "Ensin ajatus pelotti, mutta lopulta päätin olla rohkea ja suostua, kun Jesper ehdotti sitä moneen kertaan..." Kuvottavaa! Onko kenenkään mielestä normaalia, että sänkyyn hypitään noin nuorena?! Omassa nuoruudessani ensimmäiset seksikokemukset hankittiin vasta parikymppisinä! Tekisi mieli mennä raivoamaan tyttärelle, mutten ole kuitenkaan varma, onko se paras ratkaisu... Käyttivätköhän he edes ehkäisyä?

156

24171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Tyttäresi on kyllä aika nuori tuollaiseen... Mutta eihän toisten päiväkirjoja saa lukea!

      Puhu hänen kanssaan ehkäisystä ja siitä, että kannattaa kokeilla seksiä vasta kun se tuntuu turvalliselta ajatukselta.

      • 13 liianki nuri

        Oon 18.v tyttö enkä vieläkään kun yhen kerran oo ollu sängyssä ja oli 18 sillonki ehkäisyä käytettiin... Mutta 13 liian nuori!


      • jr.yy

        tyhmä silä on oikeus lukee sen tyttären päiväkirjaa.


      • Idioottij

        Taisit jättää äidinkielen tunnit väliin?


      • joku14426
        13 liianki nuri kirjoitti:

        Oon 18.v tyttö enkä vieläkään kun yhen kerran oo ollu sängyssä ja oli 18 sillonki ehkäisyä käytettiin... Mutta 13 liian nuori!

        ei sillä iällä niin väliä ole minkä ikäisenä neitsyytensä menettää... tärkeintä on miettiä onko itse valmis siihen ja voiko henkilöön jonka kanssa menettää luottaa:))) itse menetin neitsyyteni 13 vuotiaana (juuri täyttämässä 14) ja ehkäisyä meillä ei ollut.... KYLLÄ SEN EHKÄISYN PITÄISI AINA OLLA!! olen nyt 14 ja en tullut kyseisestä kerrasta raskaaksi mutta kannattaa silti miettiä kannattaako se:DDD


      • Anonyymi
        joku14426 kirjoitti:

        ei sillä iällä niin väliä ole minkä ikäisenä neitsyytensä menettää... tärkeintä on miettiä onko itse valmis siihen ja voiko henkilöön jonka kanssa menettää luottaa:))) itse menetin neitsyyteni 13 vuotiaana (juuri täyttämässä 14) ja ehkäisyä meillä ei ollut.... KYLLÄ SEN EHKÄISYN PITÄISI AINA OLLA!! olen nyt 14 ja en tullut kyseisestä kerrasta raskaaksi mutta kannattaa silti miettiä kannattaako se:DDD

        no isompana se vähäsen nolottaa et on niin nuorena menettäny neitsyyden i think


      • Anonyymi
        joku14426 kirjoitti:

        ei sillä iällä niin väliä ole minkä ikäisenä neitsyytensä menettää... tärkeintä on miettiä onko itse valmis siihen ja voiko henkilöön jonka kanssa menettää luottaa:))) itse menetin neitsyyteni 13 vuotiaana (juuri täyttämässä 14) ja ehkäisyä meillä ei ollut.... KYLLÄ SEN EHKÄISYN PITÄISI AINA OLLA!! olen nyt 14 ja en tullut kyseisestä kerrasta raskaaksi mutta kannattaa silti miettiä kannattaako se:DDD

        Kyllä sillä iällä vaan on väliä :D


      • Anonyymi
        13 liianki nuri kirjoitti:

        Oon 18.v tyttö enkä vieläkään kun yhen kerran oo ollu sängyssä ja oli 18 sillonki ehkäisyä käytettiin... Mutta 13 liian nuori!

        Ei 13 oo nuori jos se itse kokee haluavansa testata niin sitte saa


      • Anonyymi
        Idioottij kirjoitti:

        Taisit jättää äidinkielen tunnit väliin?

        Mistä tässä puhuttiin?...


      • Anonyymi
        jr.yy kirjoitti:

        tyhmä silä on oikeus lukee sen tyttären päiväkirjaa.

        Millä perusteella?


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä


    • Kauhistunut

      Kuule sinä senkin paskiainen, sula ei oo mitään oikeutta lukea tyttäres päiväkirjaa. Kuvittele, jos se saa tietää siitä? Se huuta ja varmaan pitää mykkistä koko lopun ikäänsä. EI OIKEESTI KANNATA! Ja 13 v. on aika nuori.

      • pillukka

        Paskat nuori tänäpäivänä täys naisia, kullin kipeessä ovat jo 13 vuotiaat . ei ku mulkkua vaa et soi


    • tytee

      Ei 13 ole liian nuori seksiin.
      Toisten päiväkirjojen lukemiseen on jokainen liian vanha tai nuori tai mies tai nainen tai naapuri...
      Seksiä ei ole syntiä:
      Jos tyttärelläsi on tuuri niin hänestä kasvaa erilainen kuin äidistään = paneskelee nuorena eikä ikinä lue muitten päiväkirjoja.
      Mun mutsi luki mun päiväkirjoja (havaitsin sen ollessani 17v) ja se oli yksi pahimmista huomioistani elämäni aikana.
      Vaikea luottaa ja uskoa ihmisiin jos oma mutsi on kavala käärme

      • ittekki 13v. tyttö

        Mä en tiiä tost seksijutust mut oot ihan vitun idiootti jos luet sen päiväkirjaa! Sun tytöllä on oikeus omaan elämään...


      • ..........@............

        Mun mielestä voi harrastaa seksiä
        Jos siihen on henkisesti valmis ja ei toisten
        Päiväkirjoija saa lukee!! Mieti sit ku se saa tietää
        Nii se raivoo sulle!!


    • :DD

      Miksi nää nuoret kirjottelee ees jotain hiton päiväkirjoja? sitte kauhee rage ku vanhempi huomaa et ne on kirjotellu sinne jotai hirveetä.. mut jos lapsi kirjottaa omaa päiväkirjaa, se tarkottaa et se haluu purkaa elämäänsä jollekkulle muulle, joka ei kerro siitä toiselle. ja jos sitä mennään lukemaan niin sit lapsi masentuu kun ei oo ketään jolle sitä purkaa.

      • entäs sitten jos....

        Entä jos nuori on ujo eikä halua kertoa asioistaa kellekään? Ja millä vitun aikusella on oikeus lukee niitä?!? Kuvittele ny että kirjoittaisit sinne kaikki mitä mieleen tulee ja sit joku vanhempi tulee ja lukee sitä. Päiväkirja on sitä varte että sinne voidaan purkaa ajatuksia, ei kaikki oo niin halukkaita jakamaan asioitaan muiden kanssa -.-


    • envious97

      Kannattaisi päiväkirjan lukemisen, ja keskustelu palstojen sijaan keskustella asiasta tyttäresi kanssa. Ehkä sinulla ei olisi syytä lukea hänen päiväkirjaansa, jos tytär voisi luottaa sinuun kertoa asiansa omatoimisesti.

    • Asdfaass

      Toi on iha helvetin säälittävää lukee oman lapsen päiväkirjaa! Vitun luikku

    • Tomeratonttu

      No ehkä on, ehkä ei. Vähä siinä ja siinä, Mutta miksi luet lapsesi päiväkirjaa?

    • terveterve2

      luoja...
      VAIKKA LAPSESI ON ALAIKÄINEN JA TARVITSEE YHÄ RAJOJA SINULLA EI OLE MITÄÄN OIKEUTTA MENNÄ LUKEMAAN LAPSESI PÄIVÄKIRJAA!
      päiväkirja on tarkoitettu vain kirjoittajan itsensä luettavaksi.
      Jos jäät lapsellesi kiinni niin turha tulla valittamaan suomi24:seen että"lapseni suuttui kun luin hänen päiväkirjaa"
      seksikokeilut tossa iässä on jo iha jees,mutta säännöllisesti ei ehkä vielä tuossa iässä kannattaisi alkaa sitä harrastamaan.
      nuori tarvitsee rajat mutta ei sun tarvi rueta ylihuolehtivaiseksi

      terveisin:
      tyttö,13 vuotias

    • Bockise

      Jumalauta äidit! Ei toisten päivä kirjoja saa lukee ne on yksityisii mietteitä...just ton takii tyttös ei varmaa tullu puhuu sulle jos teet noin. Kokemust on.

    • Ohho!

      Luin jostain että alle 16vuotiaana ei saisi hypätä sänkyyn!

      • MistäNäitäTulee

        Mitä vittua oletko idiootti. Se on niin , että 16 on suojaikäraja (vai oliko 15 en muista tarkalleen) mutta alle 16 v ei saa mennä yli 16 v kanssa sänkyyn jos on molemmat alle 16v ja molemmat tahtoo seksiä niin ei ole lainvastaista!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Olet väärässä sori vaan mutta sille ei oo ikärajaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä sori vaan mutta sille ei oo ikärajaa

        No oisko sun mielestä jotenki ok jos vaikka 12v harrastais seksiä? Joo ehkä sille ei oo mitään laillista ikärajaa, mut kyl nyt pitää järki pitää pääs. Sä häpeet sitä ihan varmasti vanhempana et noin nuorena harrastaisit seksiä. Mun mielestä seksielämä tulee isompana n (15v) et jos nyt vaikka pari vuotta kypsentyis ja jos niin sitä haluaa nii harrastais sitte! Ei sillä niin kiire oo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oisko sun mielestä jotenki ok jos vaikka 12v harrastais seksiä? Joo ehkä sille ei oo mitään laillista ikärajaa, mut kyl nyt pitää järki pitää pääs. Sä häpeet sitä ihan varmasti vanhempana et noin nuorena harrastaisit seksiä. Mun mielestä seksielämä tulee isompana n (15v) et jos nyt vaikka pari vuotta kypsentyis ja jos niin sitä haluaa nii harrastais sitte! Ei sillä niin kiire oo!

        On se minusta ok ite menetin neitsyyteni 11v ja olen ylpeä siitä. Sillon voi harrastaa seksiä jos on valmis. Mutta kaikilla vanhemmilla on eri tavat toimia olen sen huomannut ku oon asunut neljässä eri perheessä🤪. Mutta nuorten kodissa vaan kehotetaan käyttämään ehkäisyä😅 eikä muuta koska seksin harrastaminen on ok ku on valmis.


    • Top secret

      Ensiksi, sinulla ei ole MITÄÄN oikeutta lukea tyttäresi päiväkirjaa, tytöllä on oikeus yksiyisyyteen, mieti olisiko kovinkaan mukavaa, jos joku lukisi SINUN päiväkirjaasi, salaisia asioitasi joista ei saa kukaan muu tietää.
      Ymmärrän tietysti että olet huolissasi, mutta alista tytärtäsi jossain vaiheessa seksistä yms, ja lopeta hyvä ihminen hänen päiväkirjansa lukeminen!

    • No justiinsa joo

      Vanhemmilla on oikeus ja VELVOLLISUUS tietää missä alaikäisen lapsen elämässä mennään!!!Itse teinin vanhempana siivouksen yhteydessä katson ettei teinin huoneesta löydy mitään sen ikäiselle kuulumatonta. Itse kun olin teini niin todennäköisesti myös minun huone tutkittiin säännöllisesti ja eihän se aina mukavaa ollut mut aikuisena ymmärsin vanhempani huolen..Tänä päivänä on ihan järjetöntä kun moni vanhempi hankkii alaikäiselle lapselleen viinat ja tupakat...niinkuin niitä ei aikuisena ehtis käyttää..

      • kommunikaatiota!

        Oikeesti etsit sun teinin huoneesta tavaraa..? Itse teininä voin sanoa että sekoaisin jos joku kollaisi jatkuvasti tavaroitani. MENKÄÄ NYT HYVÄT IHMISET JA KYSYKÄÄ JA JUTELKAA NIILTÄ LAPSILTANNE!


      • Oikeestii

        Ja toi ei ole ollenkaan reilua aattele jos sun tyttäres menis lukemaan sun jotain kalenteria/päiväkirjaa miltä itsestäsi tuntuis tai tutkimaan sun kamoja HEI OIKEESTI kaikilla on oikeus yksityisyyteen kuten tyttärelläsikin jos hän joskus saa tietää että olet lukenut sitä saat kunnon raivarit!!!!


    • Mietipäs nyt !

      anteeksi nyt vain mutta tuo on törkeää !! Minusta sinulla ei ole mitään oikeuksia katsoa tyttöresi päiväkirjaa !! Hänellä on oikeus omiin salaisuuksiinsa ja mielipiteihinsä ja haaveiluihinsa ilman että kukaan tietää ! Tuo tarkoittaa siis että tyttäreläsi on myös oikeus penkoa sinun tavaroitasi esim yöpöytäsi laatikot , laukkusi, päiväkirjasi, kaappisi jne. ! tuo on minustä kyllä VÄÄRIN ! anteeksi vain...

    • fhjl inva huilu

      Eikös se päiväkirjan lukeminen ole laitonta? -.- Sama asia kun toisen tekstiviestien tai kirjeitten lukeminen.....

      • mo-.-<3

        samaa mieltä suna kaa-.- ihan laitonta


    • EPÄNORMAALIA TOUHUA

      Ihmiset täällä ottavat hirveästi kierroksia aloituksestani. Provona kirjoitin ja ilmeisen hyvin upposi.

    • boy3

      Ite oon 14v. Joo ehkä vähän nuori kokeilee seksii mut tuntu se iha jebalta. =DD Ku sanotaan et eka kerta on paras kerta. TOTTA ON!

    • Pöllö5

      Pari asiaa kerron nyt. Päiväkirjoja EI SAA LUKEA. Tiedän, ne houkuttelee kovasti uteliasta ihmistä... Voi luoja soikoon jos oma äitini olisi lukenut minun päiväkirjaani silloin kun olin teini !!! Ei kaikkea tartte tietää ?!! Oikeesti.

      Itse aloitin seksielämän todella nuorena. Siitä jäi toisinaan hyvät kokemukset. Oli kunnon kaveri silloin, samanikänen ja kaikinpuolin fiksu ja tunnollinen. Mut toisaalta jäi paska maku siitä, että olin niin nuori kuitenkin.. olisi pitänyt säästää vanhemmaksi. Mut toisaalta ja toisaalta...

      Itse kerroin äidilleni mun ekasta kerrasta. Hän oli kiitollinen siitä, että kerroin. Vaikka huolissaan olikin tottakai !

    • dr. Freud

      Ihan hyvähän päiväkirjoja on lukea jos käy kuten aloituksessa, huomaa olleensa huono vanhempi !!!! (jos nyt edes sitä tajuaa!!!)

    • Myösäiti

      13-v seksi sallittua , 50-v äiti toisen päiväkirjan luku ei sallittua päätteleppä siitä itse....

    • 11-vuotias

      On eri asia, milloin on valmis seksiin kuin että milloin sitä on sopiva alkaa harrastamaan

      mun mielestä on valmis kun murrosikä tulee, sopivaa on kuitenkin alkaa sitä harrastamaan silloin kun on valmis ottamaan vastaan siitä koituvat seuraukset

    • Mieti vähän.

      "Selailin taas tapani mukaan"... Vaikka lapsi on alaikäinen, niin sinun ei tarvitse lukea hänen päiväkirjaansa. Mieti, kun lapsi saa selville sen, että luet päiväkirjaa? Hän ei luota sinuun enää koskaan...

    • Ole fiksu!

      TEET VÄÄRIN kun luet tytön päiväkirjaa! Siellä on hänen kaikki salaisuudet joita hän ei ole pystynyt vielä muille paljastamaan! Älä mene raivoamaan hänelle! Mene juttelemaan ja sano esim; kun siivosin sinun huonettasi näin päiväkirjaasi jossa luki näin jne. Selitä että se oli vahinko lupaa ettei se toistu,valista rauhallisesti. Varo ettet menetä välejä hänen kanssa. Perhe joka on eronnut on tässä tapauksessa tiukka tilanne. Isälle tyttö tuskin menee seksistä puhumaan äiti on ainut sinulle varmasti kertoo kunnes on valmis. Jos raivoat tyttösi varmasti suuttuu kun luit hänen päiväkirjaa ja teidän välit on menneet!!!!!!!!!!!

    • Jjesper112

      Et saisi lukea toisten päivä kirjoja, koska se on väärin vaikka oletkin äiti. Itse pitäisin puhuttelun ja harkitsisin koti-arestia tai jotain muuta rangaistusta, mutta mikä ei ole kiusallista.

    • Maire Kokkola

      Raiskaa se Jasperi ja oot raskaana sit soita poliisille ennenkun se ehtii ja kerro et se raiskas sut ja sul on todisteet koska oot hedelmöittyny ja kohta raskaana :) ! Sit sun tyttö ei uskalla enää ikinä pyytää pojalta seksiä ;) !! on toiminu mulla ja toimii varmasti sullakin :) !
      Onnee ja 13 v on liian nuori :c

    • mies 00

      ite oot epänormaali jos luet lapsesi päiväkirjaa

    • You luuser!

      Vanhemmat ite menitte mihenne kanssa tuon käsenä! V**** huora! Päiväkirja on salainen ei sitä saa lukea!

    • Whywouldyou?!

      Juuri tämmöiset ylihuolehtivat äidit jotka yrittävät tunkea lastensa yksityiselämään ja päätää heidän puolestaan ja pitävät sitä heidän "oikeutenaan" tehdä niin ovat niitä jotka tuhoavat lapsensa elämän, lapsi tarvitsee omaa rauhaa ja yksityisyytä, kunnijoita sitä ja anna lapsen hoitaa omat asiansa niin kuin näkee.
      Sekä teit erittäin väärin siinä kun luit sillä sinun "oikeudellasi" hänen päiväkirjaansa, suren tyttäresi puolesta.

    • kahden tytön isä

      Teini tarvitsee rajat, mutta samanlainen auktoriteetti, kuin pikkulapsen kanssa ei enää toimi. Itse en pitäisi ajatuksesta, että vanhempani olisivat penkoneet tavarani läpi poissa ollessani. Myöskin se, että nuori pitää päiväkirjaa ja vaikka sen piilottaisikin, on hänen yksityisasiansa, jota ei tarvitse lähteä edes etsimään. Normaalin seksivalistuksen kokisin riittävän tuossa tilanteessa ja toivon, että kunnioitat lapsesi yksityisyyttä, etkä lue enään hänen päiväkirjaansa.

    • 89989

      Jos tytär EI uskalla kotonaan puhua asioistaan, perheessä täytyy olla jotain vialla.
      Ja varsinkin tuollaisista asioista. Mielestäni asiat puhutaan kotona, eikä kylillä JUOruttaviksi.

      9 v -17v ovat alaikäisiä. Niin kauan kun asuvat vanhempien ruokittavina.

      Vanhemmat ovat vastuussa ja velvollisia huolehtimaan asioista.

      • Paska naama

        Idiootti älä lue toisten päiväkirjoja! Minä oon nähny ku 12v harrastaa seksiä salaa.


    • Mikä ämmä

      VOI VITTU et sä voi 13-vuotiaan tytön päiväkirjaa alkaa selailemaan?????!!
      Vähän yksityisyyttä pitäisi olla

    • 13vai 14

      Ymmärrän jos äiti yrittää suojella lastansa ja auttaa häntä pitämään neitsyytensä,
      Mutta en näe syytä lukea oman lapsen päiväkirjaa VAIKKA siellä olisi tietoja joita sinun kuuluisi tietää.
      Vielä siitä että jos lapsi edes pitää päivä kirjaa, huomaa että hän yrittää pitää ne juuri vanhemmiltaan salassa sillä ei todellakaan halua omia tietoja jaettavaksi.
      Lapsesi haluaa selvästi kertoa asioita luottavalle henkilölle ja hän ei taida sinua sellaisena pitää.. Mietippä miksi? Olen kyllä itse halunnut harrastaa seksiä ja saada nautintoa mutta juttelin siitä ensin äitini kanssa ihan ilman hänen sanovan .
      Anna lapsellesi tilaisuus tulla sinulle juttelemaan :) kyllä se siitä.

    • HEY!!!

      Ei toisten päiväkirjoja saa lukea vaikka kenen se ois! Se ei halua et kukaan tietää niit juttui mitä siel lukee! Ja jos se haluis kai se olis kertonu!!!

    • sopiva ikä

      Olen 13.vuotias poika ja tehnyt ensimmäiset kerrat tytön ja toisen kerran pojan kanssa. Nautin todellakin molemmista ja harrastan seksiä nykyäänkin aina sen kanssa joka haluaa, toki katson ikää aina ensin. Pojan kanssa on yhtä helppoa kuin tytön (en ole homo) tykkään saada pojalta ja antaa tytölle se tunne on mahtava. Mielestäni 13vuotias ei ole liian nuori kunhan muistaa käyttää ehkäisyä.

      • 13vuotias saa harrastaa

        Samaa mieltä kanssasi. 13 vuotias on valmis seksiin, itse otin ekan kerran suihin 12 (oon poika mutten homo) parhaalta ystävältäni, kylläkin viikko siitä niin täytin 13. Samana iltana sama kaveri oli yökylässä ja harrastettiin seksiä, se tuntui taijanomaiselta. Hän yöllä nousi sängystään ja herätti minut, sanoin nähneensä kamalaa unta ja pyysi saako halata mua. No mä halasin sitä ja sit se alko nuoleen mun kaulaa joka kiihotti mua hemmetin paljon. Sitte tämä alkoi valua tahalleen alas ja just mun haarojen kohalla pysähty ja alko kuolaan mun farkuille. Sen jälkeen se mun kaveri nous ylös ja kaato tönäsemällä sängylle ja tuli mun päälle halaan mua. Oltiin vähän aikaa hiljaa ja sit hän alko aukaseen mun farkkuja ja otti munlta esiin mun peniks*n ja alko nuoleen sitä. Vähän aikaa teki sitä ja sen jälkeen otti omat housunsa pois ja työnsi prrsvskonsa mun peniks*en päälle ja alkoi kuin hyppiin. Me tehtiin koko yö tälläistä ja muuta kunnes se nukahti mun oma sen sisällä mun päälle ja me molemmat nukuttiin alasti toistemme päällä. Se oli elämäni parasta hetkeä ja siitä on nyt noin kuukausi aikaa, kaverini soitti joku aika sit että koska otetaan uuestaan mut sen tykönä koska heiltä lähtevät vanhemmat joihinki juhliin. Toivon että tämä julkaistaan koska tästä on todella hyötyä.


      • oon kade
        13vuotias saa harrastaa kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi. 13 vuotias on valmis seksiin, itse otin ekan kerran suihin 12 (oon poika mutten homo) parhaalta ystävältäni, kylläkin viikko siitä niin täytin 13. Samana iltana sama kaveri oli yökylässä ja harrastettiin seksiä, se tuntui taijanomaiselta. Hän yöllä nousi sängystään ja herätti minut, sanoin nähneensä kamalaa unta ja pyysi saako halata mua. No mä halasin sitä ja sit se alko nuoleen mun kaulaa joka kiihotti mua hemmetin paljon. Sitte tämä alkoi valua tahalleen alas ja just mun haarojen kohalla pysähty ja alko kuolaan mun farkuille. Sen jälkeen se mun kaveri nous ylös ja kaato tönäsemällä sängylle ja tuli mun päälle halaan mua. Oltiin vähän aikaa hiljaa ja sit hän alko aukaseen mun farkkuja ja otti munlta esiin mun peniks*n ja alko nuoleen sitä. Vähän aikaa teki sitä ja sen jälkeen otti omat housunsa pois ja työnsi prrsvskonsa mun peniks*en päälle ja alkoi kuin hyppiin. Me tehtiin koko yö tälläistä ja muuta kunnes se nukahti mun oma sen sisällä mun päälle ja me molemmat nukuttiin alasti toistemme päällä. Se oli elämäni parasta hetkeä ja siitä on nyt noin kuukausi aikaa, kaverini soitti joku aika sit että koska otetaan uuestaan mut sen tykönä koska heiltä lähtevät vanhemmat joihinki juhliin. Toivon että tämä julkaistaan koska tästä on todella hyötyä.

        Todella taijanomaista


      • tyywery
        13vuotias saa harrastaa kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi. 13 vuotias on valmis seksiin, itse otin ekan kerran suihin 12 (oon poika mutten homo) parhaalta ystävältäni, kylläkin viikko siitä niin täytin 13. Samana iltana sama kaveri oli yökylässä ja harrastettiin seksiä, se tuntui taijanomaiselta. Hän yöllä nousi sängystään ja herätti minut, sanoin nähneensä kamalaa unta ja pyysi saako halata mua. No mä halasin sitä ja sit se alko nuoleen mun kaulaa joka kiihotti mua hemmetin paljon. Sitte tämä alkoi valua tahalleen alas ja just mun haarojen kohalla pysähty ja alko kuolaan mun farkuille. Sen jälkeen se mun kaveri nous ylös ja kaato tönäsemällä sängylle ja tuli mun päälle halaan mua. Oltiin vähän aikaa hiljaa ja sit hän alko aukaseen mun farkkuja ja otti munlta esiin mun peniks*n ja alko nuoleen sitä. Vähän aikaa teki sitä ja sen jälkeen otti omat housunsa pois ja työnsi prrsvskonsa mun peniks*en päälle ja alkoi kuin hyppiin. Me tehtiin koko yö tälläistä ja muuta kunnes se nukahti mun oma sen sisällä mun päälle ja me molemmat nukuttiin alasti toistemme päällä. Se oli elämäni parasta hetkeä ja siitä on nyt noin kuukausi aikaa, kaverini soitti joku aika sit että koska otetaan uuestaan mut sen tykönä koska heiltä lähtevät vanhemmat joihinki juhliin. Toivon että tämä julkaistaan koska tästä on todella hyötyä.

        Öö siis et oo homo? Ton jutun perusteella oot, tai ainakin bi.


      • 14 vuotias
        13vuotias saa harrastaa kirjoitti:

        Samaa mieltä kanssasi. 13 vuotias on valmis seksiin, itse otin ekan kerran suihin 12 (oon poika mutten homo) parhaalta ystävältäni, kylläkin viikko siitä niin täytin 13. Samana iltana sama kaveri oli yökylässä ja harrastettiin seksiä, se tuntui taijanomaiselta. Hän yöllä nousi sängystään ja herätti minut, sanoin nähneensä kamalaa unta ja pyysi saako halata mua. No mä halasin sitä ja sit se alko nuoleen mun kaulaa joka kiihotti mua hemmetin paljon. Sitte tämä alkoi valua tahalleen alas ja just mun haarojen kohalla pysähty ja alko kuolaan mun farkuille. Sen jälkeen se mun kaveri nous ylös ja kaato tönäsemällä sängylle ja tuli mun päälle halaan mua. Oltiin vähän aikaa hiljaa ja sit hän alko aukaseen mun farkkuja ja otti munlta esiin mun peniks*n ja alko nuoleen sitä. Vähän aikaa teki sitä ja sen jälkeen otti omat housunsa pois ja työnsi prrsvskonsa mun peniks*en päälle ja alkoi kuin hyppiin. Me tehtiin koko yö tälläistä ja muuta kunnes se nukahti mun oma sen sisällä mun päälle ja me molemmat nukuttiin alasti toistemme päällä. Se oli elämäni parasta hetkeä ja siitä on nyt noin kuukausi aikaa, kaverini soitti joku aika sit että koska otetaan uuestaan mut sen tykönä koska heiltä lähtevät vanhemmat joihinki juhliin. Toivon että tämä julkaistaan koska tästä on todella hyötyä.

        voitaisko jutella s-postisa jos voidaan nii pistä sun s-posti tänne :) oon siis 14 vuotias poika :)


    • Nomitäsmieltä

      no minäpäs olenkin nähnyt kun kaksi 8-vuotiasta lasta harrastaa seksiä iltapäiväkerhossa (majassa) olin otse 9v silloin..

    • HAISTAKAA VITTU!!!!!

      hyi vitun HOMOT tykkäätte ottaa pojilta ja nautitte siitä!!?!?!?!? vittu eikö teitä nolota että ekat seksi kokemukset on homostelu!!!!haistakaa paska ja miten mä en usko että toi nimimerkki (13vuotias saa harrastaa) että se sun homo kaveri näki pahaa unta se halas sua ja kaato sut sänkyyn...................VITUN NOLOO VARMAAN OLI TAIANOMAISTA MITEN KEHTAAT ELÄÄ KUN OTIN SUIHIN EKA KERTAA 12V!!!!!!!!!!!! VARMAAN OLITTE SAUNASSA JA SÄ PYÖRRRYIT 50 ASTEESSA JA NÄIT PAHAA UNTA JA HERÄSIT JA YRITIT HALATA SITÄ SUN KAVERII JA SE TONÄS SUT KIUKAALLE JA SE TUNTU TAIANOMAISELLE!!!!!!!!!!

    • Mies 35v

      TÖRKEÄÄ LUKEA TOISEN PÄIVÄKIRJAA. Idiootti!

      • eieiieieueuueueue

        Vittu mä repeen!


    • saarnaaja.

      Vanhemmalla on oikeus lukea alaikäisen lapsensa päiväkirjaa. Kaikki minkä lapsi salaa vanhemmiltaan on vahingollista lapselle itselleen. Ei se niin voi olla, että lapsella on kaikki oikeudet ja vanhemmille jää vastuu ja velvollisuus. Myös vanhemmilla oitulee olla oikeudet alaikäiseen lapseensa ja alaikäisellä lapsella on velvollisuuksia.

      • leväperäinen

        Väärin! Kyllä teinilläkin on oikeus yksityisyyteen. Mutta mua ei kiinnosta, en halua lapsia ja jos niitä kuitenkin tulee, en ainakaan aio ottaa liikaa vastuuta ja musta ei oo yhtään kamalaa että lapseni otettaisiin huostaan koska oon leväperäinen vanhempi.


      • SaarnaajaSeLaki

        Todellisuudessa lain mukaan ei ole, vaikka kyseessä on alaikäinen, hänellä myös on oikeus yksityisyyteen kuten täysikäiselläkin. Ikä ei ratkaise ihmisen oikeuksia, ja tuo jos mikä on yksi törkeimmistä ihmisen yksityiseen kajoamista, jos menee lukemaan hänen päiväkirjaansa.


      • Anonyymi

        Kirjeiden, puheluiden ja muiden luottamuksellisten viestien salaisuus on turvattu jokaiselle perusoikeutena. Toiselle tarkoitetun kirjeen avaaminen voikin täyttää rikoksen tunnusmerkistön. Rikosnimikkeenä on tällöin viestintäsalaisuuden loukkaus. Viestintäsalaisuuden loukkauksesta säädetään Suomen rikoslaissa.

        Viestintäsalaisuuden loukkauksesta on lain mukaan tuomittava se, joka oikeudettomasti avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muunlaisen suljetun viestin. Lisäksi viestintäsalaisuuden loukkauksesta on kyse silloin, kun henkilö murtaa tietyn suojauksen ja sitä kautta hankkii tiedon sähköisesti tai muulla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä. Rangaistavaksi on myös säädetty tiedon hankkiminen televerkossa taikka tietojärjestelmässä välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron tai muun vastaavan televiestin sisällöstä tai tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta.

        » Haluatko vastauksen? - Soita 0600 12 450 »

        Kirjesalaisuutta loukkaavassa teossa teon kohteena on kirje tai muu suljettu viesti, joka on tarkoitettu toiselle henkilölle. Rangaistavuuden edellytyksenä onkin se, että kirje tai muu suljettu viesti avataan oikeudettomasti.

        Viestintäsalaisuuden loukkauksesta voidaan tuomita sakkoon tai vankeuteen maksimissaan kahdeksi vuodeksi. Myös teon yritys on säädetty laissa rangaistavaksi.
        Jos vanhemmalaa on oikeus lukea toisen päiväkirjaa niin miten selität tämän.


    • yksityisyys

      V***u ku oot tyhmä!! Ei toisen ihmisen päikirjoja saa lukea!

    • Väestöliitto

      Jaahas... Nuoret on vain niin uteliaita seksiin eikä tajua että he eivät ole siihen kypsiä vielä. Ja tosta päiväkirja jutust en sanoo mitää :)

    • 12v poika

      Se on normaalii jos lukee tyttären päiväkirjaa mut ei silti ole mukavaa jos tytär tietää että luet sitä kyllä vanhemmat haluavat tietää mitä lapsensa puuha, sama juttu kirjeiden kanssa. Mutta kun lapsi on 18v niin vqnhemmalla ei ole lupaa lukea lapsensa kirjeitä, päiväkirjaa ja yms.



      "Sori kirjoitusvirheet kirjotin tän puhelimella"

    • Nykynuoriso....

      Meille aikankin sanottiin terveystiedon tunnilla et "olet valmis seksiin kun pystyt puhumaan ehkäisystä" ja "tiedät itse parhaiten milloin olet valmis". Itse olen vajaa 14 ja pystyn puhumaan ehkäisystä helposti. Juuri 13 täyttänyt kuulostaa kyllä aika nuorelta enkä itse olisi silloin ollut vielä valmis mutta en näe siinä mitään vöärä jos tyttö on vastuullinen, kumppani suurin piirtein samanikäinen ja pysyvä. Itseltä on jäänyt kokeilut väliin kun ei ole poikaystävää enkä muutenkaan samantien sänkyyn hyppäisi. Ja tämä äiti lisäksi ei ole varmaan tajunnut kuinka iso hänen tyttärensä onkaan sillä tuon ikäisellä on jo yksityisyys.ja jos tyttö on lutka joka makaa itseään vanhempien kanssa irtosuhteena tuon ikäisenä uskoisin kasvatuksenki olevan osasyynä...

    • seksipoika

      Ei toisten päivä kirjaa saa lukea!Kyllä seksiä saa harrastaa 13v oon ite 13v ja jos mulla ois tyttöystävä niin harrastaisin varmasti seksii suutelisin ja pussailuu yms...
      :D

    • Salaaja

      Ei hemmetti... Ei äidillä oo oikeutta lukee tytön päiväkirjaa! Kirjotin itekki joskus, koska EI HERRANJUMALA KAIKKI ASIAT OO SEMMOSIA, JOTKA PITÄÄ SANOO VANHMEMMILLE..! Nii en voinu itekkään paljastaa kaikkee -.- Ja oikeest: "Tapani mukaan". Ei vittu, jos oma äitini lukis mun YKSITYISTÄ päiväkirjaa!

      Ja musta 13-vuotias voi harrastaa seksiä, JOS on valmis siihen...

      • 13v

        Mielummin 13-vuotiaana suojauksen kanssa selvinpäin kuin 17-vuotiaana kännissä josai kotibileissä ilman suojausta.


    • Melinaboss

      TOISTEN PÄIVÄKIRRJOJA EI LUE MUUT KUIN OMAAN ELÄMÄÄNSÄ KYLLÄSTYNEET IHMISET!!! että nyt sitten jos on noin kova tarve tietää tyttäres asioista nii mitä jos vaikka käyttäisit sitä suuta ja aivoja jotka sulle on suotu ja keskustelisit hänen kanssaan!!!!

    • apua apua

      Ymmärrätkö sä nyt, että loukkaat tyttäresi yksityisyyttä. Vamhemmat eivät saa ees kattoo lastensa puhelimii ilman lupaa! Ja arvaa miks Helvetti se loukkaa niitten yksityisyyttä! Suomessa on nyt vaan semmotteet lait!!!

      • Eaquu

        Kun hän saa tietää että päiväkirjaa on luettu ja se on ollut hänen äitinsä hän kadottaa luottamuksen sinuun. Tytöllä on tärkeää olla paikka jonne purkaa ajatukset ilman että KUKAAN edes oma perhe saa tietää niistä. Jos sinua yhtään huolettaa tyttäresi tilanne niin mieti onko tyttö yhtään vastuullinen tai järkevä? Jos vastaus on kyllä niin voit keskustella hänen kanssaan seksistä ja ehkäisystä. Jos vastaus on ei, niin mene puhumaan jollekkin. Se kun tyttö aikuistuu on varmasti kova paikka, mutta siihen täytyy myöntyä...


      • Anonyymi

        Vain holhoojan luvalla alle 14v. voi tehdä"työtä", joka ei hänen terveyttänsä tai kehitystänsä vahingoita taikka koulunkäyntiä haittaa"mahdollinen raskaus taikka elatusvelvollisuus).Vasta 15v vuotta täyttäneenä voit tehdä työsopimuksen ja tehdä työtä ja toimia" kummina", jos olet suorittanut oppivelvollisuutesi.Tällöin myös rikosoikeudellinen vastuusi alkaa.Tällöin sinun" uhmakkaita"mielipiteitäsinkin paremmin kuullaan ja otetaan huomioon,niin oman mopo-traktori-,kuin pankkikortinkin hankinnassa vasta 18 vuotiaana olet täysi-ikäinen ja saat tehdä mitä lystäät toki täyden rikosoikeudellisen vastuusi rajoissa.Että sellaista.


    • Anonyymi

      Ensinnäkin toisen päiväkirjan luku on väärin, sillä kaikki ihmiset tarvitsevat yksityisyyttä. Vaikka oletkin hänen huoltajansa, sinun täytyy kuitenkin miettiä, millaista olisi itse jossakin vaiheessa saada tietää, että joku lukee päiväkirjaasi. Ja nämä seksikokeilut. Minusta seksiä tulee kokeilla vasta, kun on siihen valmis. Tarkoitan siis, että molempien osapuolien tulisi olla valmis ennen seksin harjoittamista. Ja mielestäni ikä on vain numero. Se ei määrää milloin olet tähän valmis. En kuitenkaan tarkoita sitä, että jokaisen nuoren pitäisi nyt sänkyyn hypätä. Muistutan myös, että nuoren kanssa seksistä ja seksuaalisuudesta puhuminen voi olla hyödyllistä. Tässä oli minun mielipiteeni.

    • Hakkarainenn

      Itse runkkaan puistossa, koska ielestäni minulla on oikeus runkata puistossa. On vihervassarien ja femakkojen "suvaitsevaisuutta" kieltää puistossa runkkaaminen.

    • PojatOnPoikii

      Yhdessä suosikki-lehden kyselyssä luki että ALLE 12-vuotiaista suurempi prosentti on harrastanut seksiä ensimmäistä kertaa kun 13-vuotiaista. Kyselyn mukaan suurin osa oli harrastanut seksiä ensimmäistä kertaa 15-vuotiaana, joten ei tuo ole vakavaa jos katotaan että jotkun 10 vuotiaat ovat harrastaneet seksiä. P.S, ei toisen päiväkirjaa saa lukea!

    • etootosissas1337

      VARMAA SÄ V*TTU LUET SUN TYTTÄRES PÄIVÄKIRJAA JA VIELÄ SALAA?!VITTU HERÄÄ TUO ON JO SÄÄLITTÄVÄÄ ETTÄ PITÄÄ MENNÄ PÄIVÄKIRJOJA LUKEE KU EI VOI AAVOIMESTI PUHUA!!

    • Hansbaris

      Minu mielestä 13 Suomityttö ihan hyvä. Ei liian lapsi.

      • kill.nazis

        Esitys esitys. Ollapa sinä ovela, rajat kiinni -uusnatsi. Hankipa vaikka työpaikka, niin on muutakin teemistä kuin ajaa poliittista agendaasi somessa.


    • hullua55

      liian nuori seksiin on 13vtyttö. oon 14v poika ja en ole koskaan seurustellu ja harrastanut seksiä. puutu heti asiaan ja toi on vitun sairasta kun nuo asiat kuuluu vasta 16-18v.

    • ryeeryery

      Hyvin jengi ottaa tosissaan nää provot

    • Vanhemmilla hedottomasti oikeus tietää, mitä 13v tyttö hommailee ja näköjään paras tapa on juuri päiväkirjan luku tai muualta tiedon saanti. Olen ollut luottavainen ja lapsille hyvä ns. lempeä isä. Tulos on siinä, että lapseni ovat valehdelleet vanhemmille koko ajan. Mennen tullen uskoimme, kun sirkeäsilmäisinä kertoilivat. Tupakka, viina, huumeet, yms. Nyt hyvät suhteet, mutta ehkä jotain tekisin toisin. Lapset jo aikuisia...

    • Surullinen_tyttö

      HÄPEÄ!!!
      Kuinka voit vain mennä lukemaan tyttäresi päiväkirjaa???? Tiedätkö kuinka loukkaavaa se on?! Etkö kunnioita yhtään tyttäresi yksityisiä asioita!!! Jos vielläkin luet hänen päiväkirjaa niin herranjumala lopeta! Tyttäresi ei ole liian nuori harrastamaan seksiä jos hän ja hänen seksi kumppani ovat molemmat valmiita siihen. Mutta tämä jää kyllä varjoon sen ohella että sinä olet tapasi mukaan joka sunnuntai lukenut hänen päiväkirjaa. Ymmärrän että se on houkuttelevaa mutta se on jo niin hölmöä että hölmöläisetkin ymmärtävät että se on väärin!!! Nyt jos kuullostin erittäin vihaiselta ja loukkaavalta niin se oli tarkoitus että ymmärtäisit miten iso asia tyttäresi henkilökohtaisten salaisuukksien tonkiminen on :'C Haluan vain tällä viestillä saada sinut tajuamaan että sinun pitäisi HÄ-VE-TÄ!!

    • ttreerg

      Niitä äitejä haittaa näköjään ihan SUUNNATTOMASTI jos lapsi otetaan huostaan "puutteellisen valvonnan" takia

      Mun on vaikea ymmärtää sillä olen 20-kesäinen nuori mies ja en halua tulla isäksi

    • Vitunäidit

      Itse olisin todella pettynyt jos olisi tuommoinen äiti -.- ei ihme ettei se kerro kun sä petät sen yksityisyyttä tolla tavalla, ei sulla oo mitää oikeutta tehä noin. Äläkä ny jumalauta ainakaa mee raivoo sille tai muuten se vihaa sua.

      • Vitunäidit

        Häppee kaveri


    • Päiväkirjaaeisaalukea

      Herran jumala!! On ehkä nuori, mutta on väärin lukea toisen päiväkirjaa! Kyllä sinä puhelimennviestut voit lukea mutta ET päivä kirjaa!

    • Vitunneitsyt40v

      Vitun autisti paska suomalaiset kakara homot, pitäkää kullinne huosuissanni, koska olette aivan liian vitun nuoria.

    • äitykkä

      Kyllä minun mielestäni 13-vuotias on kyllin vanha siivoamaan huoneensa. Eikä kai se päiväkirjan luku sitä seksikokeilua estänyt. Minunkin tyttäreni silloin aikoinaan liian nuorena kokeili mutta kertoi sitten minulle. Eikä halunnut että isänsä kuitenkaan saa tietää.

    • nuoruudenseikkailu

      Olisikohan kannattanut jättää lukematta jos kerta noin maailmasi paheni? Ota huomijoon et paljon pahempaakin voi tapahtua ja ehkä sinulta salassa eikä missään
      päiväkirjanpidoissa. Kaikilla meillä on jotakin salattavaa ja joskus on helpompi kun ei tiedä kaikkea edes omista lapsistaan tai vanhemmistaan.

    • 13vpoitsu

      Itse olen 13v poika ja sanoisin, että tekee mielli koittaa seksiä ihan vitusti , mutta tiedän että sitä ei kannata vielä koittaa. Ehkäisen seksi itsetyydyttämällä. Mutta se että luet toisen päiväkirjaa on väärin. Mielummi puhuisit enemmän lapsesi kanssa.

    • Stadist

      Oon 13 mun penis on 18cm ja karvat on alkanu kasvaa paljo. Muilla meijän luokkalaisilla on sellane 3-5. Onks se normaali

      • juuihannormaali

        Edelleenkin se on normaali. Jos muut vinkuu nii sanot niille reteesti vaan että kai se teilläki joskus kasvelee :D :D Parempi olla varhain iso kulli kuin joku pikkunen matonen.


    • Jaupertti

      Minä en käytä ehkäisyä saman ikäisen tyttäreni kanssa koskaan koska se tuo huonoa onnea eli antaa ymmärtää ettei sperma oo hyvää lisääntymiseen muka. Eli ei tosta ehkäisystä kannata huolehtia sillä se on joutavaa suvakkihössötystä

    • Tyttö-13v

      On ite 13 ja munkin mielestä se on kyllä väärin jos luet lapsesi päiväkirjaa, mutta se ei ollu se pointti vaikka kaikki siitä valittaakin. Mut siis en itse ainakaan kuvittelisi että voisin vielä jonkun kanssa koittaa seksiä.

      Mutta mietitäänpäs tätä sun tyttäres tilalta. Ehkä poika joka seksiä ehdotti oli myös hänen ihastuksensa tai jtn. Ja ainakin itse tulleen tehny aika tyhmiä juttuja ihastuksien takia :D

    • Itseääntuhonnut

      Siis toi päiväkirja juttu on ihan kauhea ihmisten pitää saada yksityisyyttä baikka oma lapsi olisi kyseessä! Uskoisin että jos poika on ehdottanyt tätä on hän myös osannut suojautua ei kannata hermolla ja eihän sekin mitään ikärajaa ole ;)

    • MirandaUusi

      Ei toisten päiväkirjojaa lueta ooks outo.

    • Mooooooooooooooiiii

      Älä koske tyttäres päivä kirjaan😡

    • 13vuotias

      Oon ite 13 v ja jos saisin kuulla et mun äiti ois lukenut päiväkirjaa niin luottamus ois ollut TODELLA huono koko lopun ikää eikä vois jättää mitään esille. Varmaan ite hankkisin vähintäänkin lukon oveen. Ja muista, että mä olen tyttäresi ikäinen joten uskon, että edes vähänkin hänen mielipide on saman tyyppinen. Ihminen on valmis seksiin, kun itsensä mielestä kumppani on sopiva ja on tuntenut tarpeeksi kauan toisensa toisilla se on 13 vuotiaana ja toisilla 20 vuotiaana. Mielestäni toi mitä sä oot tehnyt tyttärelleen on vähintäänkin yhtä paha asia kuin se seksi!!!!

    • jari4776

      helvetti toiste päiväkirjaa ei lueta sitten saatana häpeä

    • joku14426

      toisen päiväkirjaahan ei saa kukaan lukea vaikka olisi kuka vaan henkilö kyseessä varsinkaan ilman lupaa... ja itse menetin neitsyyteni 13 vuotiaana (juuri täyttämässä 14) ja en uskaltanut kertoa äidilleni ihan raivoaamisen takia... eli suuttua en kannata mutta auttaa kannattaa ja kannattaa käydä kyseiseisestä asiasta äiti tytär keskustelu :))

    • kuohukuohu

      uskomatonta kun se trolli-ap kuohuttaa mieliä vielä kuuden vuoden jälkeen

    • Laitonta

      Päätit sitten tehdä rikoksen ja urkkia toisen päiväkirjaan.

    • Anonyymi

      Iällä ei ole merkitystä kunhan käyttää ehkäisyä ja suostuu seksiin. Mutta onhan se aika tyhmää jos lukee oman lapsensa päivä kirjaa häpeäisit sitä se on henkilökohtainen asia jossa on asioita mitä aikuisen ei pitäisi tietää. Minullakin on päiväkirja ja jos kuulisin että joku on lukenut sitä minä hakkaisin hänet vihasta ja luottamuksen menetyksestä.

    • Anonyymi

      Äijjä vittu oon kateelline. Ite koht 14 ja neitsyt

    • Anonyymi

      Itse otin 7 vuotiaana suihin vähän itteäni vanhemmalta ja toistin saman 10 vuotiaana. Tajusin vasta vanhemmassa iässä mitä olin tehnyt mutten ole seksiä sen jälkeen harrastanut vaikka aikuinen olen ollut jo tämän ketjun alettua.

    • Anonyymi

      Mitä v*ttua?!

    • Anonyymi

      Mm

    • Anonyymi

      lol

    • Anonyymi

      Onko tääl enää ketään?

      • Anonyymi

        minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä

        Minä haha :3


    • Anonyymi

      Joo on toi aika nuori seksiin.puhu että onko he käyttänyt ehkäisyä ja mitä esim onko käyttänyt kondomia

    • Anonyymi

      Okei sanon nyt suoraan et todellakaa oo hyvä äiti jos luet lapses päiväkirjaa!? Sä et kunnioita sen yksityisyyttä ollenkaan?! Eikös se ole ihan itsestään selvvyys ettei toisten päiväkirjoja lueta?

    • Anonyymi

      13 v on liian nuori

    • Anonyymi

      Mutta vanha keskustelu..

    • Anonyymi

      Tietääks eukko mikä on Suomessa sellainen,kun kirjesalaisuus. Se koskee myös päiväkirjaa. Tyttäresi voisi haastaa sinut oikeuteen,kun käryät.

    • Anonyymi

      Kyllä ainakin 90-luvulla oli ihan tavallista, että 13-vuotiaat harrastivat seksiä. Tai paremminkin osa 13-vuotiaista, ne suositut nuoret jotka joivat ja polttivat.

    • Anonyymi

      ÄLÄ NYT VITUSSA LUE SUN TYTTÄREN PÄIVÄKIRJAA Itse teininä en varmaan puhuisi mun äidille vuosiin tyttärelläsi on oikeus yksityisyyteen..

    • Anonyymi

      Vanha tapaus mutta törkeää kenenkään päiväkirjaa lukea. Olisi pitänyt puheyhteys säilyttää lapseen. Sillä olisi asiaa voinut lykätä kun tytär olisi kertonut vonkaajasta.

    • Anonyymi

      Asuttiin laitakaupungilla siellä rakennettiin aina , olen semmoinen yksinäinen kulkija ollut aina, olin 14v aika kehittynyt tissit jo aika isot kiitos äidin. Oli viikon loppu kävelin ilasella parakkien ohi, mies oli kusella, kysyi oletko nähnyt tällaista ja kääntyi makkaran paksuinen kalu kädessä kusi lensi kaarella. Mies houkutteli parakkiin, siellä oli toinenkin humalassa molemmat, tämä toinen vähän suuttui kun olin lapsi olinhan melkein viisitoista. Istuin sängyllä toinen miehistä tuli viereen kysyi saako koskea kukaan ei ollut koskenut ennen nyökkäsin kosketteli rintoja tuntui erilaiselta työnsi käden puseron alle tuntui hyvältä annoin nostaa puseron pois tutui että olen aikuinen nainen kun rintoja imetään smalla mies hieroi pillua muistan kuinka nautin siitä kun samalla näin kun toinen runkkasi tuolilla, näytti että tule iso kalu kiihotti en ollut ennen nähnyt seisomassa, Mies työnsi mene katsomaan en uskaltanut ja mies tuli eteen seisomaan kun toinen hyväili koko ajan otin kalusta kiinni ei se pelottanut jännitti vaan katsoin kalua ihan vierestä se oli vähän tumma ja kiiltävä mies neuvoi miten tuntui jännittävältä toinen painoi suuta lähemmäs vähän kerrallaan ja otin suuhun housujani aukaistiin ja kun sormi hieroi pillua imin jo täysillä mies sanoi se laukeaa en ymmärtänyt imin vaan siitä lensi paljon valkoista en kerinnyt niellä kaikkea.
      Toinen nousi tilalle nyt imin kuin olisin kokenut nyt imin saman kokoista kalua miehet kehui ammattilainen, kun sain senkin laukeamaan antoivat rahaa, sanoivat ensi perjantaina tule tuon portin kohdalle kuudelta, katsoivat että kukaan ei näe ja käskivät ulos.
      Yöllä hypistelin saataa markkaa ja piilotin, hieroin pillua ja haaveilin kalusta.
      Tuli perjantai miehet viittoi juoksin sisälle. Nyt oli päällä ohut paita ja ohuet stretsi housut. Miehet istui vierekkäin sängyllä käskivät pyörähellä ja pyllistellä, istuin toisen syliin paita lähti ja molemmat imi sievästi rintoja kysyivät jos imet saat palkan ja voidaan imeä sinuakin imin molempia nyt sängyllä, toisen hyväillessä pillua housut laskeutu sormin oli jo pillussa ulisin halusta ja imin, tunsin toisen nuolevan pyllyä ja pimpsaa kalu alkoi laukeamaan nyt vasta huomasin se kovenee ensin silloin tuli ruiskauksia ja kalu laskeutu.
      Takana olevalla oli jo kalu pillua vasten ja vähän sisällä toinen sanoin muista ei. Mies siirtyi eteen sanoi haistatko pillua nauroin haistan ja imin kunnolla nyt tuli nopeasti. Miehet käänsi sängylle, ja alkoi nuolemaan olin ihan jossakin muualla halusin vaan lisää välillä toinen nuoli vapisin ja huusin hiljaa kun sain orgasmin.
      Kävin monena perjantaina imemässä miehiä.
      Illat haaveilin että minua pannaan, varastin kortonkeja vaikka oli rahaa en ilennyt ostaa. Odottelin perjantaita himokkaana, kun menin sisään ja annoin ensin imeä minua pyysin että panevat annoin paketin toiselle, toinen laittoi kumin ja kysyi oletko ennen puistin päätä, mies oli hellä sanoi paina itse pakaroista kun saa työntää kohta kalu liikkui hyvin kun liikkui hitaasti liikutin itse pillua, toinen sanoi nyt se haluaa muistan että ulisin ja huusin tunsin kun laukesi jatoinen tuli heti tilalle makasin jalat levällään ja nautin sain pieniä orgasmeja koko ajan naivat kahdesti molemmat, Kotona olin onnellinen pillu tuntui erilaiselta pelkäsin lähteekö turvotus kun tuntui että pillu ei sovi haaroihin.
      Seuraavana ja seuraavana perjantaina ketään ei tullut.
      Kiertelin pitkään useana iltana yksin alueella, näin hieman tutun miehen istui ulkona tupakalla kysyi mihin menossa sanoin kotia on vain niin kylmä sanoi lämmittele portaissa. Mie tuli sisään pullot kilahti nauroi mulla on lämmikettä kysyin antaako mulle katseli minua kuiskas tyle vähä ajan päästä ja sanoi nimen.
      Menin sisään miehellä oli jo juoma lasissa, otin vähän kerrallaan, sanoi voi ottaa takin pois. Mies katsoi rintoja ja sanoi on kasvanut nätit sanoin jos anna juomaa saat kokeila, nostin paitaa mies imaisi heti suuhun, vapisin mies kysyi haluatko noin kovaa nyökkäsin. Molemmat riisui vaatteet mies istui otin heti suuhun huokasi miten osaat noin hyvin haluatko mulle pillu huoraksi nyökkäsin tämä oli isoin kalu mitä on ollut. Mies nosti syliin imi nännejänosti ylemmäs nojasin seinään laski pillua suuhun nain kieltä vasten sain orgasmin laskeuduin alas otin kalun haaroihin mies sanoi odota ja tuli takasin kumi päällä tuntui että ei sovi mutta pääsin syvälle.
      Mies vielä kysyi varmastikko keinutin lantiota varmasti. Setä pikku tyttö haluaa sain raivona kalua sitä olin ollut vailla viikkoja kuiskin tyttö haluaa isoa muistan mieletön tunne iso kalu antaa tunnetta laukesin mies vaan jatkoi ulisin sylissä sitten laukesi tunsin kuinka ruiski paljon.
      Mies meni vähän paniikkiin, sanoin en kerro kellekkään olen nainut ennenkin mutta en näin isoa, kysyin saanko käydä aina jskus kun pojat vaan levittelee juttuja ja ei ne osaa.
      Tämmöinen naisen alku eikä tule mieleenkään repostella käräjillä olinhan nuori mutta sain semmoista oppia että en kadu,

      • Anonyymi

        Kuulosti ihanalta


    • Anonyymi

      Suojarajahan on 13 mutta ehkäisy

      • Anonyymi

        Suojaikäraja on kylläkin 16v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suojaikäraja on kylläkin 16v.

        En kommentoi...


    • Anonyymi

      Mä oon nuollut tissejä ja mun munalle on laitettu kerma vaahtoa, minun munalakin on. Ratsastettu ja olen 13

    • Anonyymi

      Sinulla ei ole minkäänlaista oikeutta lukea tyttäresi päiväkirjaa. Ei minkäänlaista.

    • Anonyymi

      En tekisi vielä mitään mutta miten seksi on alkanut ja onko tietoisia seksin vaaroista?

    • Anonyymi

      Olen kuullut 8 vuotiaastakin mutta jokainen on valmis eri aikaan ja en suosittele missään nimessä tyytäresi päivä kirjan lukemista sinulla ei ole lupaa lukea sitä.

    • Anonyymi

      Onneks mun äiti ei lukenut koskaan mun päiväkirjaa, siellä oli niin outoja ja noloja juttuja. 🤯

    • Anonyymi

      Olen 10-v ja haluan tyttöystävän

      • Anonyymi

        Mulla oli tyttöystävä sun ikäsenä


    • Anonyymi

      Iällä ei ole väliä, itsekin olen ollut sängyssä jo, vaikka olen 12-vuotias!

    • Anonyymi

      Kyllä nyt äipän kannattaisi perehtyä Suomen rikoslakiin ja sen kohtaan kirjesalaisuus.

      Kirjeiden, puheluiden ja muiden luottamuksellisten viestien salaisuus on turvattu jokaiselle perusoikeutena. Toiselle tarkoitetun kirjeen avaaminen voikin täyttää rikoksen tunnusmerkistön. Rikosnimikkeenä on tällöin viestintäsalaisuuden loukkaus. Viestintäsalaisuuden loukkauksesta säädetään Suomen rikoslaissa.

      Luottamuksellisen viestinnän suoja ja viestintäsalaisuus kuuluvat myös lapselle. Lapsen perus- ja ihmisoikeuteen puuttuminen ei ole sen hyväksyttävämpää kuin aikuisenkaan. Aikuisella ei ole oikeutta lukea lapsen viestejä vapaasti ja ilman lapsen lupaa.

    • Anonyymi

      Oon ite 10v ja oon ollu sängyssä aika monta kertaa eikä kukaan tiiä

    • Anonyymi

      Mä rakastan seksii oon 10v tyttö siis se tunne ku antaa sen pitkän peniksen mennä sisään ja tulla ulos on ihana! Ja viel ku se tunne ku sä vaan: aah aah...nii ja sun toinen poikkis työntää sen peniksen sun suuhun sillee oikeesti... Toinen poikkis työntää sisään allaalta ja toinen ylläältä. Meil on sellanen seksi juttu ja meitsi on siin 3 poikaa ja mä oon ainoo tyttö. Me kokoonnutaan 3-6 kertaa viikossa ja no seksataan vaik oon vaan 10v nii on mul iso pillu ja jos mä oon 10v ja seksaan nii eiköhän se sun tyttäresikin saa seksaa. JA TOISTEN PÄIVÄKIRJOJA EI LUETA!!!!

    • Anonyymi

      Hei! Nyt näyttää siltä että et ole ihan kartalla miten elämässä käyttäydytään. Ekaks on muitakin tapoja pysyä perillä tyttäres asioista, ja mene puhumaan tyttärellesi ehkäisystä ja muutenkin tästä tapahtumasta

    • Anonyymi

      Sun tyttärellä on oma elämä, totu siihen. ET SÄ VOI LUKEE TYTTÄRES PÄIVÄKIRJAA vaikka olisi seksi kyseessä. Tyyttäres kertoo kun on valmis ja viimeistään silloin voit puhuu aiheesta turvallisesti ilman, että tyttäres saa raivarit.

    • Anonyymi

      Yfih

    • Anonyymi

      Omg

    • Anonyymi

      Sinulla ei ole mitään oikeutta nuuskia tyttäresi päiväkirjaa. Olet pettänyt hänen luottamuksensa. Luetko kenties myös toisten ihmisten saamat kirjeet? Häpeäisit.

    • Anonyymi

      Minä olen 8 ja olen harrastanut pikku siskoni kanssa niin tulihan siitä lapsi

      • Anonyymi

        En oikeasti olen 30v😅


    • Anonyymi

      Omg iuuu

    • Anonyymi

      No kokeilin jo kymmenen vuotiaana

    • Anonyymi

      Omg on pelottavaa mut sä et saa lukee toisen päiväkirjaa!!

    • Anonyymi

      Hei haloo! Et sä voi mennä penkoo tyttäres tavaroita tollee! Ku sun tyttäres saa tietää ni siit ei hyvä heilu. Olisko sun mielest kivaa jos sun kamoi pengottais. Ihan varmaan oot joku kaalimadon vakkari asiakas. Ku sen tiätäis.

    • Anonyymi

      Oon 10v ja haluisin tyttö ystävän. Ois yks mut ei vaa uskalla pyytää.😞

    • Anonyymi

      Ketkä teist on 10v?

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe