olwn ollut sängyssä saman ikäisen poikaystäväni kanssa se tuntui kyllä hyvälle mutta olenko liian nuori
Liianko nuori...
13
1320
Vastaukset
- FeO
Olet valmis sitten kun tiedät. Pakottaa et voi ketään, mutta tiedät olevasi valmis, kun tiedät sen.
- Girl 14
Ei mun poikaystävä mua painostanu
- Girl 14
ei mun poikaystävä painostanu mua ja se oli ihanaa
- nainen -93
mä olin mun poika ystin kanssa sängyssä 10 vuotiaana ja ihkulta tuntui!
- EN USKO
EN USKO! et olisit muka ollu sängyssä 10 vuotiaana!! buaahahahah salli mun nauraa.. korkeintaan lukenu satuja sängyllä.
- LOOL
EN USKO kirjoitti:
EN USKO! et olisit muka ollu sängyssä 10 vuotiaana!! buaahahahah salli mun nauraa.. korkeintaan lukenu satuja sängyllä.
10 vuotiaalla jätkällä vielä riiittää..
- ..vaan..
..mutta sä oot vielä lapsi, joten ei voi mitenkää pitää paikkaansa! "nainen-93" tuskin sä ihan nyt vielä nainen oot, tyttö vielä ja pitkään!!
- TUBA
..vaan.. kirjoitti:
..mutta sä oot vielä lapsi, joten ei voi mitenkää pitää paikkaansa! "nainen-93" tuskin sä ihan nyt vielä nainen oot, tyttö vielä ja pitkään!!
jos toi sai 10vuotiaan jo veitikkaa nii se oli joku vähintää 2 vuot vanhempi.. hyvä ku 10 vuotialt on ees kivekset laskeutunu ja ees stondis voi iskeä...
- nainen -93
TUBA kirjoitti:
jos toi sai 10vuotiaan jo veitikkaa nii se oli joku vähintää 2 vuot vanhempi.. hyvä ku 10 vuotialt on ees kivekset laskeutunu ja ees stondis voi iskeä...
täysin nainen ja mun poika ysti oli silloin 18.
- hymy
et oo liian nuori,ainakaan mun mielestä...ite oon saman ikänen ja menetin neitsyyteni pari vuotta sitten!!!!!!!
sanoi muut mitä tahansa,sehän on sun oma päätös ja asia!!! t.hymy - Elssa
Kaikki tää ikäpaska on niin syvältä.. Koska se ikä ei todellakaan vaikuta yhtään mihinkään. Kaikki se, mitä kokee, tekee ja ajattelee vaikuttaa. Ite olen kokenut ihan liikaa asioita ja joita ei moni koe koskaan, vaikka oon vasta pentu. Siinä teille!!!
- aikuinen
Olette ehdottomastio molemmat liian nuoria!
- niin.
jos se oli sinusta oikea ratkaisu,
KOROSTAN -SINUSTA-, niin silloin et ole liian nuori.tee vaan sitä mitä haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1332856SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän571868Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava951832Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3021781Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --201634Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291332Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291299Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1171215Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411102RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041052