Hei mikä/mitkä alueet kajaanis on asiallisimpii kaupungin vuokra asunto alueit? eli et ei olis pelkkii alkkiksii yms?
Parhaat Kaupungin vuokra asunnot?
17
499
Vastaukset
- In da getto
Miksi et vuokraisi yksityiseltä, hintataso ei ole paha. Kaupungin asunnoissa on ainakin osaksi ihan paskasakkia, osa toki ihan kunnon väkeä. Mieti tarkkaan.
- Laajankagas
Ei mitkään, eli vuokraa yksityiseltä.
- Häh?
Joko polttelee?
- anomusta kehiin
Oksatiellä ja Pikkuketussa on tunnelmaa, sinne siis.
- ongelma?
Mitä vikaa on alkoholin käyttämisessä? Suomalaiset juovat alkoholia suuria määriä. Käyttäytyminen hieman muuttuu ei mitään muuta. Puhe on hieman sekavaa, liikkuvuus ja koordinaatiokyky heikkenee. Käytätkö itse alkoholia?
- vartijakaja
Ovatko parhaimmatkin kaupungin vuokra-asunnot "spurguja"? Itse olen asunnut Rekitie 6:ssa ja Erätiellä. Nyt olen Kauppakadulla yksityisellä vuokralla.
Rekitie 3 - 7 tiedän pahamaineiseksi.- juuri remontoidussa
ei ole kaikki.. varsinkin juuri remontoituihin eivät ota spurguja...
- Paskasakki
juuri remontoidussa kirjoitti:
ei ole kaikki.. varsinkin juuri remontoituihin eivät ota spurguja...
Ehkä eivät ihan pahimpia mut remontoituihin muuttivat.
- juoppo ittekin
Mistäs noita yksityisiä voi kysellä?
- Moniongelmaiset
Kajaanin Pietarilla on 60 tyhjää asuntoa. Yksi talo ja muutama asunto on poltettu. Mielenterveys,- ja tolousongelmat aiheuttavat vahinkoja.
- Täällä missä
minä asun on ihan kunnon kansalaisia, ei mitään kauheita ole tapahtunut.
- Misk niin
Niitäkin toki on , mutta tahtoo mennä niin että ne huonommata kansalaiset leimaa asuinalueen maineen aivan turhaan. Miksei niitä läiskitä turpaan?
- keukeu2
Kyllä Teppanassa ainakin on ollut meidän perheellä ihan rauhallista olla. Ainakin Tilhi- ja Oksatie ovat mielestäni "hieman" rauhattomampia paikkoja josta en itse asuntoa ottaisi vastaan vaikka maksettaisiin.
- keukeu2
Ainiin tämä unohtui eli Teppana on rauhallinen paikka asua mutta ainakin täällä on myös vuokran taso aivan naurettavan korkealla tasolla...
- ookkonä pöljä
No ei kaikkee voi saada ilmatteeks, hyvästä joutuu maksamaan, mutta eihän niissä pakko ole kenenkään asua. Muuta halvempaan, elä tuhlaa.
- mani2
Pietarin keskustan asunnot ovat ihan ylivoimaisia ,ei voi verratakkaan muihin vastaaviin tarjolla oleviin asuntoihin. Lapsiperheitä ei juurikaan ole ja siinä on kyllä hyvät puolensa. Loistava sijainti ja kaikki palvelut lähellä. Yksityisillä yleensä peruskuntoiset asunnot ja remontit on kivenalla. Maksaahan se toki mutta valinta on itsellä ja halvemmat asunnot ovat sitten mitä ovat ja sijaitsevat aivan muualla, kaupungin laidoilla. Eli kalkkiksia voi olla mutta on myös rauhallista. Näin on.
- anna arvo toi jne
mani2 kirjoitti:
Pietarin keskustan asunnot ovat ihan ylivoimaisia ,ei voi verratakkaan muihin vastaaviin tarjolla oleviin asuntoihin. Lapsiperheitä ei juurikaan ole ja siinä on kyllä hyvät puolensa. Loistava sijainti ja kaikki palvelut lähellä. Yksityisillä yleensä peruskuntoiset asunnot ja remontit on kivenalla. Maksaahan se toki mutta valinta on itsellä ja halvemmat asunnot ovat sitten mitä ovat ja sijaitsevat aivan muualla, kaupungin laidoilla. Eli kalkkiksia voi olla mutta on myös rauhallista. Näin on.
Eikö kuitenkin noilla kaupungin ja Pietarin asunnoilla ole jatkuvuutta. Eli tarkoitan sitä, että kun vuokransa maksaa, ei ole pelkoa irtisanomisesta niinkuin voi olla yksityisellä. Yksityinen voi päättää myydä asunnon ja siinä sitten lonttaa asunnon katsojia ja itse etsit uutta asuntoa. Luulisin ja uskoisin, että kaupungin asunnoissa asuu aivan meitä tavallisia ihmisiä. Mikä muka tekee omistusasunnossa asukkaasta paremman? Molempia olen elänyt. Nyt asun saunallisessa uudehkossa omistusasunnossa. Rahat olisin tietty voinut käyttää muuhunkin, mutta olen liian vanhanaikainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719