eli voiko kazaalla laittaa jotenkin niin että mun koneella olevaa musiikkii ei kukaan pysty imuttamaan multa??
kazaaaaaaa
7
548
Vastaukset
- tyhmä
kyllä onnistuu mutta enpä kerro sulle koska sä oot vaa itteäs ajatteleva haiseva paska. justii vituttaa tommoset runkkarit jotka ajattelee "mä saan ladata muilta mut kukaa ei saa ladata multa" ja kokoajan sammuttelee latauksia ku niiltä yrittää ladata. fuck you! hirtä ittes! haista paska!
- minä
No tuo ei kyllä ollut tarkoitukseni, mutta niistä kuulemma tulee viruksia hyvinkin helposti, ja sitä en halua. Eli jos joku ei-niin-lapsellinen kun tuo edellinen vois kertoo miten se tehdään. kiitos jo etukäteen:)
- player man
minä kirjoitti:
No tuo ei kyllä ollut tarkoitukseni, mutta niistä kuulemma tulee viruksia hyvinkin helposti, ja sitä en halua. Eli jos joku ei-niin-lapsellinen kun tuo edellinen vois kertoo miten se tehdään. kiitos jo etukäteen:)
lataappa dc nii on paljo parempi ku joku paska kazaa eikä tuu viruksiii :)
- tyhmin
player man kirjoitti:
lataappa dc nii on paljo parempi ku joku paska kazaa eikä tuu viruksiii :)
paitti että jos on xp nii on hiukka hankalampaa. ite en kyllä ymmärrä mitään noista jutuista, mutta mulla ei dc alunalkujaankaan toiminu kun pitää ne asetukset jotenkin olla.. joop.
- kekeke
minä kirjoitti:
Jos joku lataa sulta niin eihän sulle sillon niitä viruksia voi tulla. Sulle voi tulla viruksia sillon kun lataat muilta.
- -Phobos-
vastasin asiallisesti samaan kysymykseen joka oli vapaa-aika kohdassa... jos ongelmia, kysy ja vastaan huomenna
-Phobos- - nojuu
Saat ne pois jaosta ainaki jos leikkaat ne sun tiedostos sieltä kazaan jako kansiosta jonnekki muualle. Esim. jos sulla on c:my shared folder jakokansiona niin valitset ne kaikki tiedostot joita et halua jakaa ja leikkaat ne vaikka c:musa kansioon (tai mikä tahansa muu kansio).
Kannattaa muuten hakia mieluumin kazaalite sen tavallisen kazaan tilalle. Liten mukana ei pitäs tulla spywarea. Dc hubit puolestaan vaativat yleensä aika isot määrät tavaraa jakoon ennenku pääset edes sisälle. Toisaalta latausnopeudet onki sitte ihan eri luokkaa ku kazaalla, varsinki jos pääset johonki fastspeed hubille.
Että sellasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01090- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,138847- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827