Miten sen yhden miehen saa miehistöön ku oon saanu sen parturin ja sen joka halus kultaa mutta en sitä mikä ampuu.
The Curse Of The Monkey Island
6
390
Vastaukset
- Tumppi
Kun oot saanu sen haastettua ja joudut valitsemaan aseesi, niin valitsekin pyssyn sijasta banjo, joka on pyssyjen takana. Nyt joudut rimputtamaan samoja kieliä samalla lailla kuin vastustajasi aina kun oma vuorosi tulee. Kun vastustaja pistää liian vaikeaksi ja alkaa sooloilemaan siinä niin hae kotelosta pyssy ja ammu vastustajan banjo mäsäksi.
Toivottavasti sait jotain selvää :) - Nikotoman
Miten saa krapula lääkkeen sille yhdelle kassalla olevalle äijälle oon kyllä ottanu juustoo ja yrittäny laittaa sitä kaikkialle saarelle ja kuinka sen liukkaan käsi voiteen saa Haggisilta ku pitääs saada se sormus sen elainen sormesta pois
- Nikotoman
Vastatkaa pliis mä oon jankuttanu samaa hommaa yli kuukauden enkä oo päässy eteenpäin
- salmix
Nikotoman kirjoitti:
Vastatkaa pliis mä oon jankuttanu samaa hommaa yli kuukauden enkä oo päässy eteenpäin
No niin elikkä krapulalääkkeen ainekset saat eri puolelta saarta. Chilipippurin tuulimyllyn juurelta,linnunmunan palmusta rannalta (laita baari-istuimen pehmuste se alle ja lyö palmua vasaralla, jonka löydät koiran luota). Hautausmaata kun jatkat eteenpäin tulet aurinkolasipäisen nukkuvan koiran luo. Anna sille Blondebearin kaupasta saatu toukkasisälteinen keksi. Koira syö sen ja samalla puraisee. Sen jälkeen ota siltä karvaa. Ota myös pöydällä näkyvät tavarat. Tämän jälkeen mene baarimikon luo ja anna hänelle pippuri, muna ja koiran karvat.
Juustoa tarvitset seuraavasti. Mene kannibaalien kylään tulivuoren huipulle. Ota ruokapöydästä iso kuution muotoinen tofu-juusto. Mene sitten puhumaan Lemon- headille. Hän kertoo laktoosi-intorelanssista kärsivästä tulivuori-jumalasta :). Kun olet puhunut tarpeeksi, leikkaa veitsellä kuutiojuustoon kasvot ja laita se päähän. Sitten mene taas Lemonheadin luo ja pääset mukaan seremoniaan. Kun seremonia on ohi (kannibaalit alkavat paahtaa vaahtokarkkeja) tiputa hotellissa leikkaamaasi juustoa tulivuoreen. Ounou! ;)
Mene sitten hotellin terassille, jossa virtaa laava. Laavan yläpuolella näet ruukun. laita loput juustot (hotellista saadut) siihen. Jos olet jo puhunut Haggisin kanssa kaupoista, eli jos löydät jotain laivan korjaamiseksi saat aineen, niin ota kippo. Guybrush vie sen automaattisesti Haggisille. Jos Guybrush sanoo jotain ¨I don't need that¨ kun yrität ottaa sulanutta juustoa, mene puhumaan Haggisille käsianeesta.
Siinäpä jotain ohjeita. Kysy vaan jos et ymmärtänyt. :)
- Nikotoman
Mitäs sielä ihmeen roller coesterissa pitää tehä ku mä oon laittnu siihen ison apinan käsien väliin sen tynnyrin ja narun joka on öljyssä mutta siihen pitääs saada tuli mistä sen tulen saa?
- salmix
Tähän tarvitset LeChuckia. Odota että hän tulee, ja samalla kun hän raivoaa, laita pippuria, jonka sait jäätelö-ukon luota ulkona, Lechuckin nenään. Hän aivastaa tuli-aivastuksen ja Kräsh! Sitten voit katsoa kun peli loppuu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1652581Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668