Olemme mieheni kanssa pitkään jo haaveilleet moottoripyörän hankinnasta. Nyt olemme jo askeleen lähempänä tätä haavetta. Luulisin, että viimeistään ensi keväänä allamme on haaveilemamme menopeli.
Meillä on oikeastaan kaksi varteenotettavaa vaihtoehtoa, jotka eniten vastaavat meidän makua ja tarpeita. Toinen on Suzuki FJR 1300 ja toinen Honda CBR 1100 XX Blackbird.
Kertokaa hyviä- ja huonojapuolia.
valinnanvaikeus
3
600
Vastaukset
- Haaveeksi
Nimittäin löytää Suzuki FJR 1300.
Tarkoitit kai Yamahaa ? - vefari
...Honda 800 VFR. Kevyempi kuin jo mainitut XX ja FJR, mutta hieman tehottomampi. Tehoa kuitenkin varsin riittävästi laukut kyytiläinen yhdistelmälle.
- Jammu
Itse olen ajellut kumpaisellakin (tarkoittanet Yamahaa) pari kesää. Oma kokemukseni puoltaa tuota FJR:ää, se on 182 senttiselle kuskille ja 165 pitkälle matkustajalle ollut aivan selkeä valinta. Tämän kesän 6000km retkellä toinen pariskunta oli matkassa XX:llä, taukopaikalla saimme aina ensin seurata heidän voimisteluaan kun elvyttelivät jäseniään. Kiva kioskipyörä varmaan sekin mutta jos kauemmaksi lähtisin niin tuo FJR.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406355Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711