Joku kehtaa kutsua itseään mestariksi. Tuo mestari vaan juo keskikaljaa, ottaa rauhoittavia nappeja ja haisee betonibunkkerissaan aina silloin kun ei ole hoitolaitoksessa latautumassa. Lisäksi vielä kehtaa elvistellä matematiikan taidoillaan. Minähän laitoin aikonaan navigointitehtävän ja ei edes sitä osannut ratkaista. Kaikista tyhmintä on, kun analyylilyytikko naureskelee susipelolle. Minä ainakin vastuullisena perheenpäänä haluan suojella lapsiani ja vaimoani. En halua kenenkään joutuvan petojen raatelemaksi.
surkumestari
10
93
Vastaukset
- Hunters life
Siis täh?
Metsästyksen vastustajat aihe foorumilla lukee aloittajana Hunters life.
Mutta tähän kun klikkasi niin lukee aloittajana anonymous.Heh heh, nytkö jo kuvittelet olevasi salapoliisietsivä mikki hiiri? Minä olen varmaan se pelottava Musta Pekka mielessäsi. Ainakin sutta pelkäät, heh heh, se on tullut selväksi.
- Musta Pekka
Susianalyytikko kirjoitti:
Heh heh, nytkö jo kuvittelet olevasi salapoliisietsivä mikki hiiri? Minä olen varmaan se pelottava Musta Pekka mielessäsi. Ainakin sutta pelkäät, heh heh, se on tullut selväksi.
saa aina satikutia Mikki-Hiireltä.
Niinpä käy nytkin.
Joko pikkurakkisi on syöty minttukastikkeessa? - sffseaas
Heh heh, nytkö jo kuvittelet olevasi salapoliisietsivä mikki hiiri? Minä olen varmaan se pelottava Musta Pekka mielessäsi. Ainakin sutta pelkäät, heh heh, se on tullut selväksi.
Ai sinä et ole vieläkään hakenut itsellesi mielenterveyshoitoa?
- Lande Life
Siinä se taas Hunters Wife ja kumppanit jaksaa vinkua pedoista ja muista möröistä. Menkää juntit töihin siitä niin saatte sisältöä surkeaan elämäänne. Ehkä se päivä kirkastuu siellä takahikiälläkin vielä jolloinkin. Ymmärrän toisaalta tuon katkeruutenne kaupunkilaisia kohtaan kun siellä korvessa kaamoksen keskellä ei taida muuta iloa olla kuin kuppia kallistaa poikaporukassa. Kyllä siinä realiteetit sumenee :D
- näyttääpä ne
kupinkallistelijat olevan ihan muualla, sitten vaan ajellaan naiset ja lapset suojateillä yli ja ei muuta kuin äkkiä karkuun.
- Hunters life
Kuka kehtaa käyttää mun nimimerkkiä?
Vaikka ihan kivaa asiaa olen kirjoittanut, niin älkää viitsikö kirjoittaa aloitusta toisen tekemistä jutuista, kuin ne olisivat itse tehtyjä. :/
Ei ole reilusti tehty.- hunters_life
Noin. Nyt kukaan ei vie sitä.
hunters_life kirjoitti:
Noin. Nyt kukaan ei vie sitä.
Heh heh, pitääkin olla melkoinen surkimus, jos haluaisi petopelkurin nimimerkkiä käyttää. Tietenkin, jos huumorimielellä ja opettavaisessa tarkoituksessa näin tekisi, niin se olisi ymmärrettävää.
- hunters_life
Heh heh, pitääkin olla melkoinen surkimus, jos haluaisi petopelkurin nimimerkkiä käyttää. Tietenkin, jos huumorimielellä ja opettavaisessa tarkoituksessa näin tekisi, niin se olisi ymmärrettävää.
Olen aivan samaa mieltä.
Käyppä siis vaihtamassa nimimerkkisi pois.
Olethan sentään palstan kuuluisin susipelkuri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561318
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1601260Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu561173Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601125Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041091Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58887Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56873KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin76812- 51807
Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54795