Jos asut jossain Pakilan lähistöllä ja haluat apua kotitöihin, ota yhteyttä. Teen kaikki kotityöt (silitän, tiskaan, teen ruokaa, pesen pyykit, vahdin lapsia/lemmikkejä...) , ja olen vapaa viikonloppuna ( sillä olen vielä koululainen) , palkkana saisin asua kodissanne viikonlopun, ruoat ostan itse, jos saan käyttää uunia, jääkaappia yms.
Asutko Pakilan, Paloheinän tai Pirkkolan lähellä?
nelly2
5
238
Vastaukset
- voi luojan tähren!
ja kuka se kadonnut olikaan?
- Tietysti asiakas
asiakkaat
- Voi luojan tähren!
Tietysti asiakas kirjoitti:
asiakkaat
Ja mitähän rikollista he ovatkaan tehneet? Tämä on Laki ja rikospalsta, ei kotiaputarjontapalsta.
- Kaapo3
Miksi haluat asua viikonloput jonkun toisen kotona?
Aiotko pölliä "asiakkailtasi" rahaa ja muuta kamaa?
Aiotko hankkia avaimet asuntoihin työnteon verukkeella ja sitten murtautua rikostovereinesi asuntoihin kun ne ovat tyhjillään?
Minkä ikäinen olet?
Parempi kun pysyttelet erossa noin epäilyttävistä pisneksistä. - Muljutusta
Johan on ilmoitus! Toivottavasti kukaan ei lankea palkkaamaan sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764