Jos asut jossain Pakilan lähistöllä ja haluat apua kotitöihin, ota yhteyttä. Teen kaikki kotityöt (silitän, tiskaan, teen ruokaa, pesen pyykit, vahdin lapsia/lemmikkejä...) , ja olen vapaa viikonloppuna ( sillä olen vielä koululainen) , palkkana saisin asua kodissanne viikonlopun, ruoat ostan itse, jos saan käyttää uunia, jääkaappia yms.
Asutko Pakilan, Paloheinän tai Pirkkolan lähellä?
nelly2
5
245
Vastaukset
- voi luojan tähren!
ja kuka se kadonnut olikaan?
- Tietysti asiakas
asiakkaat
- Voi luojan tähren!
Tietysti asiakas kirjoitti:
asiakkaat
Ja mitähän rikollista he ovatkaan tehneet? Tämä on Laki ja rikospalsta, ei kotiaputarjontapalsta.
- Kaapo3
Miksi haluat asua viikonloput jonkun toisen kotona?
Aiotko pölliä "asiakkailtasi" rahaa ja muuta kamaa?
Aiotko hankkia avaimet asuntoihin työnteon verukkeella ja sitten murtautua rikostovereinesi asuntoihin kun ne ovat tyhjillään?
Minkä ikäinen olet?
Parempi kun pysyttelet erossa noin epäilyttävistä pisneksistä. - Muljutusta
Johan on ilmoitus! Toivottavasti kukaan ei lankea palkkaamaan sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135273
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663