Heippa luotsit!
Täällä voi keskustella vapaasti luotsien kesken.
Terkuin,
Elina, Mari ja Rasmus
Suomi24
Tervetuloa luotsien keskustelupalstalle!

9
282
Vastaukset
Näyttää sille, että chatin luotsit, joilla ei ole keskustelupalstoja valvottavana, eivät tälle alueelle pääse.
Puhun nyt tämän - tervetulleen - palstan yhteydessä toiminnosta, joka on jätetty pois näissä uudistuksissa.
Eli esimerkiksi tällä palstalla tuskin kukaan luotsi tulee piipahtamaan joka viikko, saati päivä.
Olisiko mahdollista siis saada se toiminto takaisin, jossa ilmoitetaan sähköpostiin omaan kommenttiin tulleesta vastauksesta?
Aikaisemminhan tuli vastaus jopa niistä vastauksista, jotka tulivat samaan ketjuun, joissa oma komma oli (joka mielestäni oli kyllä turhaa).
Itse muille palstoille harvoin ja satunnaisesti kirjoittavana tarvitsisin kipeästi tuota toimintoa - ja varmaan myös hyvin suuri joukko sellaisia, jotka kirjoittelevat usealle palstalle?Jaa että voi vai?
Ainakin mun profiilissa näkyy kaikki keskustelujen alku lauseet vaikka kuinka yritin profiilistani poistaa moisen mahdollisuuden.Hei! Olen uusi, vasta muutaman päivän toiminut luotsina paikkakunnat Kotka.Ihmetyttä kun kaikki niin kiinnostuneita kuka minä olen, palsta melkein keskittynyt nyt minun henkilöllisyyden etsintään. Onko muilla ollut aluksi tälläistä?
Joop... mulla myös arvuutteluja ollut usean ketjun verran. vaan kyllä ne kyllästyy sitten arvailuun ;)
Vihjailuja ja sellasta saattaa olla aina, mutta ei kannata välittää.
Ei ihan samanlaista mutta muita minuun kohdistuvia viestejä tulee aina välillä niille palstoille, jossa olen luotsina.
Kas toimii =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1517642Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2055651Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.354574KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104196Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk753924Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,303656Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on122971Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1032894Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,712416Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1122305