Heippa luotsit!
Täällä voi keskustella vapaasti luotsien kesken.
Terkuin,
Elina, Mari ja Rasmus
Suomi24
Tervetuloa luotsien keskustelupalstalle!

9
246
Vastaukset
Näyttää sille, että chatin luotsit, joilla ei ole keskustelupalstoja valvottavana, eivät tälle alueelle pääse.
Puhun nyt tämän - tervetulleen - palstan yhteydessä toiminnosta, joka on jätetty pois näissä uudistuksissa.
Eli esimerkiksi tällä palstalla tuskin kukaan luotsi tulee piipahtamaan joka viikko, saati päivä.
Olisiko mahdollista siis saada se toiminto takaisin, jossa ilmoitetaan sähköpostiin omaan kommenttiin tulleesta vastauksesta?
Aikaisemminhan tuli vastaus jopa niistä vastauksista, jotka tulivat samaan ketjuun, joissa oma komma oli (joka mielestäni oli kyllä turhaa).
Itse muille palstoille harvoin ja satunnaisesti kirjoittavana tarvitsisin kipeästi tuota toimintoa - ja varmaan myös hyvin suuri joukko sellaisia, jotka kirjoittelevat usealle palstalle?Jaa että voi vai?
Ainakin mun profiilissa näkyy kaikki keskustelujen alku lauseet vaikka kuinka yritin profiilistani poistaa moisen mahdollisuuden.Hei! Olen uusi, vasta muutaman päivän toiminut luotsina paikkakunnat Kotka.Ihmetyttä kun kaikki niin kiinnostuneita kuka minä olen, palsta melkein keskittynyt nyt minun henkilöllisyyden etsintään. Onko muilla ollut aluksi tälläistä?
Joop... mulla myös arvuutteluja ollut usean ketjun verran. vaan kyllä ne kyllästyy sitten arvailuun ;)
Vihjailuja ja sellasta saattaa olla aina, mutta ei kannata välittää.
Ei ihan samanlaista mutta muita minuun kohdistuvia viestejä tulee aina välillä niille palstoille, jossa olen luotsina.
Kas toimii =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi492757Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi2251795Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊951685Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?781398Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1211382- 911357
Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v1261329- 901205
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa751167- 841120