Tervetuloa luotsien keskustelupalstalle!

Heippa luotsit!

Täällä voi keskustella vapaasti luotsien kesken.

Terkuin,
Elina, Mari ja Rasmus
Suomi24

9

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näyttää sille, että chatin luotsit, joilla ei ole keskustelupalstoja valvottavana, eivät tälle alueelle pääse.

• Näyttää sille että ei tälle asialle edes haluta tehdä mitään

• Nyt ainakin pääsi. :)

• Puhun nyt tämän - tervetulleen - palstan yhteydessä toiminnosta, joka on jätetty pois näissä uudistuksissa.

Eli esimerkiksi tällä palstalla tuskin kukaan luotsi tulee piipahtamaan joka viikko, saati päivä.

Olisiko mahdollista siis saada se toiminto takaisin, jossa ilmoitetaan sähköpostiin omaan kommenttiin tulleesta vastauksesta?

Aikaisemminhan tuli vastaus jopa niistä vastauksista, jotka tulivat samaan ketjuun, joissa oma komma oli (joka mielestäni oli kyllä turhaa).

Itse muille palstoille harvoin ja satunnaisesti kirjoittavana tarvitsisin kipeästi tuota toimintoa - ja varmaan myös hyvin suuri joukko sellaisia, jotka kirjoittelevat usealle palstalle?

• Jaa että voi vai?

Ainakin mun profiilissa näkyy kaikki keskustelujen alku lauseet vaikka kuinka yritin profiilistani poistaa moisen mahdollisuuden.

• Hei! Olen uusi, vasta muutaman päivän toiminut luotsina paikkakunnat Kotka.Ihmetyttä kun kaikki niin kiinnostuneita kuka minä olen, palsta melkein keskittynyt nyt minun henkilöllisyyden etsintään. Onko muilla ollut aluksi tälläistä?

• Joop... mulla myös arvuutteluja ollut usean ketjun verran. vaan kyllä ne kyllästyy sitten arvailuun ;)
        Vihjailuja ja sellasta saattaa olla aina, mutta ei kannata välittää.

• Ei ihan samanlaista mutta muita minuun kohdistuvia viestejä tulee aina välillä niille palstoille, jossa olen luotsina.

• Kas toimii =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      49
      2757
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      225
      1795
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      95
      1685
    4. 78
      1398
    5. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      121
      1382
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      91
      1357
    7. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      126
      1329
    8. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1205
    9. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      75
      1167
    10. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      84
      1120
    Aihe