suomussalmenden kallein tankkauspaikka ollut koko vuoden.Kyl bonukset saa 900€ ostoksista 7snt litralta mutta kun hintaero usein 10-12 snt niin persnettoahan siit tulee.Mistähän tuon hinnoittelu on kotoisin?
Vastaukset 19
- eedvad
KANNATAN kaikkialle Suomi on vain orja S.LIIKKEELLE. Niin ruassa ja
bensassa. Kerätään nimiä ja Kataiselle läetetään.- - ou nou
siis pitääkö itkee muutaman sentin takia...?tankkaa seuraavalla kerralla pari litraa vähemmän niin ei tunnu pahalta :)ja sille toiselle,ai nimiä Kataiselle?miks ihmeessä?huoh,
- lolollolollöll
Mulla aivan sama palkon maksaa!!! En hintoja paljon jaksa seurata. Kun on millä mällätä !!!!!!
- ugvhllh78
lolollolollöll kirjoitti:
Mulla aivan sama palkon maksaa!!! En hintoja paljon jaksa seurata. Kun on millä mällätä !!!!!!
Ei saatana!!!! Vidun kehari!!!!
- ratiritirallaa
Tankkasin eilen Nesteellä, 5,50e tuli tankkaus halvemmaksi, kuin jos olisin tankannut ABC. Kotiinpäin sekin.
- Anonyymi00011
ratiritirallaa kirjoitti:
Tankkasin eilen Nesteellä, 5,50e tuli tankkaus halvemmaksi, kuin jos olisin tankannut ABC. Kotiinpäin sekin.
Voiko Suomussalmella tankata käteisellä millään asemalla?
- YFT-XXX
Rahalla se on bensa maksaa,tankkasi millä huoltoasemalla hyvänsä.
ABC, asemat porskuttaa,ei siinä paljon yksittäisten autoilijoiden poikotointi
hyödytä mitään.Perusta oma huoltoasema, jos luulet muualta saavasi halvempaa
bensaa, tai hommaa viisumi ja hae Venäjältä. Venäjän Bensalla hintansa
puolesta voi ajella vaikka pilistä Suomussalmen keskustassa. - ABC-12
Mulla niin jumalattomasti rahaa että tankkaan aina kalleinta mitä löytyy!!! Köyhät kyykkyyn!!! Bilistä ajelen joka päivä!!!
- Palta
Kuka..mitä...ketkä tällä foorumilla yrittää jotain julki tuoda!? Ei noista jutuista saa selvää...ootteko työ "aineissa". Puhukaa, kirjoittakaa vaan ihan oikeata suomussalmea, niin jotain juttua voi syntyä.
- halpaa se on
Bensiinistä olen maksanut 15 vuoden aikana 12-78 snt litralta.
n. 700 kertaa olen tankkaillut, ko. hintahaarukan mukaista polttoainetta,
eikä koskaan ole tuntunut kalliilta - eilapppa
no pudottivathan ne abc:llä hintaa ei ole kuin sentti eroa !tais olla kannanotolla vaikutusta...hyvä niin
- Anonyymi00012
Persujen vaalilupautankilla on Euron pensaa,missähän tämä tankkauspaikka on?
- Anonyymi00013
Purra per..ee.ssä
- Anonyymi00015
Ei persut ole luvanneet euron bensaa IDIOOTTI ota asioista selvää äläkä usko sossujen vaalihöpinää Rinteen satasta ootellessasi.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Purra per..ee.ssä
Ja j mäkelän kitinä.
- Anonyymi00014
14 vuotta vanha aloitus. Hohhoijaa.
- Anonyymi00019
Päivänpolttava edelleen😄
- Anonyymi00016
Laske muutkin bonukset, vaikka ruuasta mukaan.
- Anonyymi00018
..vielä on kaksi muuta asemaa tarjoamassa , kiertää lenkin ja tarkastaa missä halvinta ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65958
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43554
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k172474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61382- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338