Millaisia kokemuksia on Madeirasta?Olen pitkään sinne haaveillut matkata.Saako siellä olla rauhassa kerjäläisiltä ja gigolopojilta - en tahtoisi lomamatkalla näyttää ilkeimpiä puoliani ;)
Madeira
4
260
Vastaukset
- ::::::::
Siellä saa olla rauhassa kaikenlaiselta normituristipaikkojen häirinnältä. Ihana saari, olen käynyt kahdeksan kertaa.
- Minä myös
Minä olen käynyt kerran. Paikka on enemmän ikäihmisten suosiossa, eikä siellä juuri nuoria näkynyt. Siksi erittäin rauhallinen. Kerjäläisiä ei näkynyt eikä gigoloita, eikä huoriakaan. Madeira on lähellä Teneriffaa, mutta Afrikasta menee se huono aines onneksi Teneriffalle, ja Madeira on saanut olla rauhassa vanhojen ihmisten paratiisisaarena.
Luonnon kauneutta ja kulttuuria sekä patikointimahdollisuuksia luulisi löytyvän - näin olen tutkiskellut. Huhtikuu olisi varmaankin ihan hyvä vuodenaika. Piti mennä kun täytin 50 vuotta, mutta tuli esteitä joten ehkäpä jo vuoden kuluttua.
- Rua Santa Marian
alkupäässä on night club-nimeltä Bada Bing.
Käväise siellä Sopranos-hengessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125088
- 1535063
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464752- 1463044
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302763- 1582204
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202178- 421997
- 411798
- 231568