Niin et oon yrittäny imuroida netistä paljo pelejä (esim. peliplaneetalta)
mutta mä en tajuu vaa yhtä juttua:
Imuroin esim yhen rallipelin ja sit kun sen kuvake oli työpöydällä ja mä klikkasin sitä , tuli että "valitse sovellus" jossa haluaa avata sen ja siinä oli kaikkee meiän koneen ohjelmia niin että miten pääsis pellaamaan????
T. Aika tyhmä...
Aika tyhmä kyssä
4
361
Vastaukset
- Jokuko
Yleensä kait nuo pelit on pakattu, ne pitää purkaa, tarvittaessa myös asentaa jos ei automaattisesti asennu purun yhteydessä. Sitte on myös ns. piraatteja, jotka vaatii vähän muutakin yleensä. Tuolta peliplaneetalta kait saa lähinnä demoja? Minä en itse pelaa juuri koskaa, mutta pojat sitä enempi.
- Belsebub
Mikä sen pääte on? Eli onko se esim ralli.zip
- Joel
Belsebub kirjoitti:
Mikä sen pääte on? Eli onko se esim ralli.zip
No mitäs sit mihin se pääte pistetään?
- Belsebub
Joel kirjoitti:
No mitäs sit mihin se pääte pistetään?
katso mikä pääte sillä palikalla on. Esim paina hiiren oikeaa nappia sen päällä ja ominaisuudet. Tästä saat selville mitä sillä pitää tehdä. Jos sen pääte on esim .zip, niin se on pakattu, eli se täytyy purkaa. jos se on esim .rar, niin se on pakattu, jos se on .exe, niin sen voi asentaa, jne, jne...????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813