Elikkä huomenna tulee ulos tuo uusi most wanted, ja pelihän perustuu vahvasti nettipelaamiseen. Valitettavasti kukaan kaveri ei ole innostunut tuota peliä ostamaan :(
Joten ne jotka pelin hankkivat, postatkaa PSN-accounttine tänne!
Kiitos !
UUSI NFS MW pelikavereita (:
5
160
Vastaukset
- NFS pelaaja
Jukkapalmu780
- _m_
Ostin eilen NFS Most wanted ja aika kivalta vaikuttaa. En tiedä tuosta nettipelaamisesta kun innostuin itsekseni sitä pelaamaan. mietin vaan kun niitä autoja siinä alussa tulee ilmatteeks kun peli etenee niin joutuuko joka autolla ajamaan ne kisat läpi?
Aika vaikealta kyllä tuntu, heti alussa oli poliisit perässä ja mä jäin kiinni, 10 minuuttia menin pakoon mutta pelkillä vanteilla yhtä tuskaa. No, hauska peli missä riittää varmasti haastetta.- minä
JAA_71
- Täs ois psn koodi
minä kirjoitti:
JAA_71
nuti!
- Bl2cklist1!!
Bl2ccer haluaisin myös pelikavereita. Pelaako kukaan myös NFS Worldia? NFSWORLD account: SPEEDERMOSTY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275735
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962549- 1342467
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv52053- 121303
- 581045
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81032- 51902
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815