Elikkä huomenna tulee ulos tuo uusi most wanted, ja pelihän perustuu vahvasti nettipelaamiseen. Valitettavasti kukaan kaveri ei ole innostunut tuota peliä ostamaan :(
Joten ne jotka pelin hankkivat, postatkaa PSN-accounttine tänne!
Kiitos !
UUSI NFS MW pelikavereita (:
5
214
Vastaukset 5
- NFS pelaaja
Jukkapalmu780
- _m_
Ostin eilen NFS Most wanted ja aika kivalta vaikuttaa. En tiedä tuosta nettipelaamisesta kun innostuin itsekseni sitä pelaamaan. mietin vaan kun niitä autoja siinä alussa tulee ilmatteeks kun peli etenee niin joutuuko joka autolla ajamaan ne kisat läpi?
Aika vaikealta kyllä tuntu, heti alussa oli poliisit perässä ja mä jäin kiinni, 10 minuuttia menin pakoon mutta pelkillä vanteilla yhtä tuskaa. No, hauska peli missä riittää varmasti haastetta.- minä
JAA_71
- Täs ois psn koodi
minä kirjoitti:
JAA_71
nuti!
- Bl2cklist1!!
Bl2ccer haluaisin myös pelikavereita. Pelaako kukaan myös NFS Worldia? NFSWORLD account: SPEEDERMOSTY
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63633- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27426- 33415
- 66409
- 32405