Ihastuminen...

poika87

Mulla on paha tapa ihastu jatkuvasti ja sitte tuun todella helposti mustasukkaseksi...
Ja nää ihastukset aina sellasia, ettei mulla oo mitään mahdollisuuksia (En sitte tarkota mitään julkkiksia) alkaa vain otta vähitellen päähän, ku aina saa olla mais sen takia, että tietää, ettei kelpaa kenellekkään... pitäisköhän mun muuttaa jollekkin autiolle saarelle, jossa ei oo naisia 500km säteellä... En vain jaksais enää tätä paskaa elämää.

8

797

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku

Kohtalotovereita ollaan. Mutta kyllä se siitä älä luovuta!!! Hyvät jatkot

• minä vain.. ;)

mulla on sama "ongelma".. määki ihastun liian helposti. ja sitte itken illat sitä, ku tiiän etten mää voi saaha sitä ihastuksen kohdetta.. koska ne on yleensä varattuja tai sitte ne ei halua mua.. yleensä se on tuo jälimmäinen, että mää tiiän ettei ne vois ajatellakkaan esim. pyytävänsä mua treffeille.. :(
      siis mää en ihastu siihen tunteeseen, että on ihastunut.. tai miten se pitäs selittää..
      mutta, älä huoli, kyllä sä jollekkin kelpaat, sitten ku joku ihana ihminen huomaa, että myös sinun kaltaisesi on maan päällä olemassa. :) ja se on ainaki mulla, että jos mää seurustelen, nii sillon mää en ihastu toisiin, onneksi, siitä ei seurais ku murheita vaan.. ku sillon tietää, että on oma kulta, jonka kainaloon käpertyä jos siltä tuntuu joten mun ei tarvi olla ihastunut muuta kuin omaan kultaan.. :D
      tää oli ehkä vähä hankalan laatuinen selitys, mutta koita saada ajatuksesta kiinni edes jonku verran.. :D

• tytsi (oulu) :)

kyl te tyttöi löydätte...itse olen tyttö ja ihmettelen miksi ees luulette ettei teitä huolita...jotku teinix tytöt ei välttämättä ees vilkaise ku niihin koulun suosituimpiin...kyllä teidätkin otetaan....mä en tykkää jos muita syrjitään...luottakaa itteenne ja kysykää rohkeasti tytöltä lähtisikö hän vaikka ulos....hyvää kesää...onnee tytön metsstykseen..

• tyttö-88

oon tyttö ja mulla oli sama ongelma.. luulin ett kukaan poika ei ikinä rakastus muhun.. sitt aivan yhtäkkiä ku en ees suuremmin etiny niin löysin sen, oman unelmieni prinssin... ja nyt ollaan oltu puoli vuotta yhess... ja heti ku ruettiin oleen yhes niin kaks poikaa oli mustiksia ku en ottanukkaa niitä... eli moniki tyttö voi oikeesti unelmoida juuri sinusta mutta ei vaan uskalla tulla sanoon sitä sulle...

MUT TSEMPPIÄ SULLE!!!

• poika87

onhan muhun aika moni ihastunutkin, mutta ne on vain ollut sellasia ihmisiä joista mä en ole kiinnostunut...

• Sama juttu

Sama juttu, enkä koskaan saa ketään, YEah! vanhempi kuin sä eli 85:nen

• **kultaa***

mistä tiedät ettet kelpaa?? luuletko vain vai oletko ksysynyt?? ei siinä mitään itsekkin olen ajatellut ihan samoin, nykyään ajattelen että "olen tälläinen kuin olen,jos en kelpaa niin annetaan olla" minulloa on lähinnä nykyään se ongelma että en ihastu. entinen poika ystäväni sai minut varmaankin muuttumaan kiveksi tai sitten en vain ole tavannut sitä oikeaa... ei sekään ole helppoa kun kaipaisi sitä omaa kultaa kainaloon mutta kun sellaista ei edes löydy että voisi yrittää.. sinulla sentään on mahdollisuuksia yrittää elämässä tulee vastoinkäymisiäkin. jatka yrittämistä kyllä sinä jonkun saat jonka haluatkin :)

• poika87

Kerroin melkein jokaiselle ihastukselle, että olin kiinnostunut, mutta siinä kävi vain niin, että nyt nämä entiset ihastukset välttelee mua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      279
      5838
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      37
      3396
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2637
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      221
      2102
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      78
      1635
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1057
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      991
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      126
      856
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      855
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      804
    Aihe