Vitalis on ihmevoidetta!

voihan Vitalis

Nyt kun myöhäissyksyn lämpötilat ovat mitä ovat, on aika levittää poskipäihin ja nenään Vitalisvoidetta.
Menee jo ihmeiden piikkiin, että psyykekin tuntuu saavan voimaa tuon vanhan voiteen käyttämisestä. Varmaan alan ihmiset tietävät mistä tuo johtuu.

8

5278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei.Satutko tietämään että mistä Vitalista voi ostaa kun en löydä sitä enää mistään???

• Anonyymi

Vitalista voi ostaa Stokmannin päivittäis kemikalion tuotte osastolta.

• ennätystalvi tulos
      • kylmälle altis m

Onko Niveasta pakkasvoiteeksi? Vedetöntähän sen pitää olla. On kai mentävä apteekkiin, josko siellä osaisivat opastaa.

• z.b

Paraffinum liquidum, Petrolatum, Glycerin, Paraffin, Cera alba, Cera microcristallina, Sorbitol, Lanolin, Isopropyl palmitate, Sorbitan palmitate, Cetyl palmitate, Zinc oxide, Stearic acid, Ethylheksyl methoxycinnamate, Hydroxycitronellal, Coumarin, Linalool, Alpha methyl ionone, Geraniol, Isoeugenol, Citronellol, Benzyl benzoate, Amyl cinnamal, Cinnamyl alcohol, Benzyl salicylate, Benzyl alcohol, Farnesol, Propylparaben, BHT, CI 19140, CI 42090
      Paraffinum Liquidum: Maaöljyjohdannainen.Koostuvat hiilivetyketjusta ilman happiosaa. Ihmisruumis ei pysty käyttämään niitä hyödykseen. Parafiiniöljy ja -vaha saadaan maaöljyn tislausjätteestä. Erittäin edullinen raaka-aine, ovat pitkään kestäviä, eivät pilaannu, eivät muuta väriään, eivät haise, helppo työstää mitä vain tuotetta. Maaöljyjohdannaisten vaarallisuudesta on keskusteltu jo pitkään. Rottakokeissa suun kautta annettavilla tietyillä öljymäisillä ja vahamaisilla hiilivedyillä on vaarallisia kertyviä vaikutuksia. Esim. huulipunat, josta suurin osa kertyy käyttäjän vatsaan, on terveysuhka

• z.b

en haluaisi semmosta huulille...

• vitaalia

Vitalis...parasta huulivoidetta !!! Puhtain sormin levitettynä, tietenkin. Ei rohdu huulet ,ei halkeile suunpielet, kun säännöllisesti sitä käyttää.

• Anonyymi

Entä Atrix , on edullista ja hyvin imeytyy käsissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe