Onko kokemuksia äkkilähdön tilaamisesta ruotsin kautta? Ving,Solresor ja Fritidsresor tarjoavat aika edullisia äkkilähtöjä kaukomatkoille (kanaria samoissa hinnoissa kuin täällä). Jos tilaan netin kautta niin voinko maksaa täältä suomesta Visalla ja lähettävät liput tänne? ruotsia en puhu yhtään mutta se tuskin on ongelma jos lento ja hotelli lippu on taskussa...
Ruotsista äkkilähtö ?
9
2528
Vastaukset
- just joo
ja millä menet sinne Tulholmaan...uimalla...ko? Kai se nyt maksaa melkoisesti kun sinne pitää mennä ja sama kun tulee takaisin...kai se menee siihen se erotus minkä säästää kun ei lennä Vantaalta...hölmöläiset tekee näin...oletko kenties samaa sukua?
- Joskus joskus ei
Riippuu tilanteessa, jos vaikka norskin lennot sattuvat sopimaan ilman lisäyöpymisiä, niin muutama kymppi extraa...
- kiitos ei
Joskus joskus ei kirjoitti:
Riippuu tilanteessa, jos vaikka norskin lennot sattuvat sopimaan ilman lisäyöpymisiä, niin muutama kymppi extraa...
mutta se vaiva lentää Tulholmaan...odottaa ja odottaa lentoa ja lento kestää vähintään 15-20 tuntia kun Vantaalta lähdet...minä olen jo hummannut kauan kun sinä vasta tulet...ja säästit muutaman kympin matkalla jolla menee rahaa tuhansia euroja...anna minun nauraa....ja kuka kehtaa lentää hurrien kanssa...siellähän voi tapahtua mitä vaan kun todella lähekkäin ollaan...hyi helvetti.
- Laskutaitoinen
kiitos ei kirjoitti:
mutta se vaiva lentää Tulholmaan...odottaa ja odottaa lentoa ja lento kestää vähintään 15-20 tuntia kun Vantaalta lähdet...minä olen jo hummannut kauan kun sinä vasta tulet...ja säästit muutaman kympin matkalla jolla menee rahaa tuhansia euroja...anna minun nauraa....ja kuka kehtaa lentää hurrien kanssa...siellähän voi tapahtua mitä vaan kun todella lähekkäin ollaan...hyi helvetti.
Pidemmillä lennoilla ei ongelma koukata Arlandan kautta, jos aikataulut ovat sopivat ja saa matkan kokonaisuutena edukkaasti. Etenkin kun perheellisillä hinnat ja säästöt kertautuvat.
Miksi muuten menet ulkomaille, kun sinulla on kaikenlaisia luuloja ulkolaisista? Miten uskallatte mennä siten esim. thaikkulaan? - Sitäkö se loma on
kiitos ei kirjoitti:
Vielä nopeammin pääsee hummaamaan, kun menee lähiökuppilaan...
- Vai e-ticket
Mahtaako tiketit tulla sähköisinä, kuten kotimaan firmojen kanssa.
- kiitos ei
ei tuo ole ongelma vaan se fyysinen puoli ja että säästää muutaman kympin?
- hintaero..
kiitos ei kirjoitti:
ei tuo ole ongelma vaan se fyysinen puoli ja että säästää muutaman kympin?
Krabille pääsisi lokakuun lopulla suorat lennot 2 aikuiselle 1200.- meno-paluu, täältä ostettuma halvimmat 1900 ja silloin 2 välilaskua...ilman välilaskuja tulisi jokunen satku vielä lisää. Ja Tukholmaan pääsee laivalla 10.- hytti ja sieltä sitten bussilla arlandaan.
- halvalla pääsee
Seurasin tässä muutaman päivän lähtöjä sieltä niin kyllä ruotsista saa niitä aitoja äkkilähtöjä varsinkin jos hotellin varaa vaikka bookingin kautta. Sharm el sheikkiin pääsi vkloppua 60.- meno-paluu ja Tenerifalle 120.- meno-paluu, mielestäni halpaa ellei jopa ilmaista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917