Käsisuihku vuotaa?

Cádiz

Kylpyhuoneemme käsisuihku on alkanut vuotamaan – päästettäessä vettä altaan hanasta. Oon irrottanut käsisuihkuosan ja kiertänyt uudelleen tiukasti paikalleen, mutta se ei ainakaan oo auttanut.

- Kellään kokemusta vastaavasta?

KIITOS.

14

54066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiivis1

      on kokemusta jos se on ns pyllypuhelin!

    • Alvar-sonni

      No voi sun.... Kuules nyt henriksonni! ...Totta kai sieltä pillupuhelimesta vettä tulee, jos hana on auki. Sehän on tarkoituskin.

    • uusi....

      Vuotaa mistä? Suuttimesta? Kahvan juuresta? Kierteistä johon letku tulee?

      Jos ensimmäisestä, kahva falskaa eli ei sulkeudu kunnolla jolloin vettä tulee suihkun suuttimesta kun hana on auki. Kyllä nämä kuluvat. Vaihda uuteen. N. 15 €.

    • autnet

      on kokemusta hana pitää huoltaa,elikkä hanan sisäkalut vaihtoon,puhdistuskin voipi auttaa

    • h30

      suihkun tiivisteet alkaa ajan myötä vuotamaan ja "liipasimen" jousi väsyy jolloin vesi pääsee vuotamaan, joten käy ostamassa rautakaupasta uusi suihkupää niin ongelma poistuu

      • p. . . . puhelin

        Oikein tyyppivika että sieltä liipasimen juuresta alkaa tihkua vettä. Pitäis nostaa kanne valmistajaa vastaan, tai ainakin viedä risa kahva takaisin kauppan ja pyytää uutta tilalle.

        Joku töyssy puhui kahvan huoltamisesta, no ei sitä voi purkaa eikä huoltaa. Taisi olla metsässä se ihminen.


      • maijukaarina
        p. . . . puhelin kirjoitti:

        Oikein tyyppivika että sieltä liipasimen juuresta alkaa tihkua vettä. Pitäis nostaa kanne valmistajaa vastaan, tai ainakin viedä risa kahva takaisin kauppan ja pyytää uutta tilalle.

        Joku töyssy puhui kahvan huoltamisesta, no ei sitä voi purkaa eikä huoltaa. Taisi olla metsässä se ihminen.

        Just ostin Oraksen bideen suihkupään Prismasta, hinta reilusti alle 20€ ja 2v takuu. En lähtis kyllä valmistajan kimppuun, kuluva osahan tuo on.


      • kahva vaihtoon...
        p. . . . puhelin kirjoitti:

        Oikein tyyppivika että sieltä liipasimen juuresta alkaa tihkua vettä. Pitäis nostaa kanne valmistajaa vastaan, tai ainakin viedä risa kahva takaisin kauppan ja pyytää uutta tilalle.

        Joku töyssy puhui kahvan huoltamisesta, no ei sitä voi purkaa eikä huoltaa. Taisi olla metsässä se ihminen.

        "Joku töyssy puhui kahvan huoltamisesta, no ei sitä voi purkaa eikä huoltaa. Taisi olla metsässä se ihminen."

        Puhui koko hanan huoltamisesta ja puhdistuksesta vaikka ei vika hanassa ole.

        Kahva vaihtoon, ei ole kallis eikä vaikea homma.


      • Alvar-sonni
        kahva vaihtoon... kirjoitti:

        "Joku töyssy puhui kahvan huoltamisesta, no ei sitä voi purkaa eikä huoltaa. Taisi olla metsässä se ihminen."

        Puhui koko hanan huoltamisesta ja puhdistuksesta vaikka ei vika hanassa ole.

        Kahva vaihtoon, ei ole kallis eikä vaikea homma.

        Mitäss turhia houritte... laittakaa siihen tavallista puutarhaletkua ja palloventtiili päähän, niin johan kestää ja toimii vaikka maailman tappiin asti.


      • Gapriel

        Helppo korjata ite. Avaa suihkun pää ja laita siihen kohtaan missä näkyy liikettä kun painat liipamisesta joku kumilevy joka mahtuu siihen ja taas pelittää kuin uusi


    • Anonyymi

      Meillä 2 Oras bideetä alko vuotaa.
      Hain Biltemasta kehutun kahvan. Vuoti.
      Kävin vaihtaa. Vuosi. Palautin.
      Sitte hain taas Oraksen ja vuotaa liipaisimen juuresta heti uutena.

      • Anonyymi

        Melko onnettomia nuo käsisuihkut on muutaman kuukauden kesti sitten alkoi vuotamaan liipasimesta ja letkun kiinnikekohdasta lisätiiviste ei auta suomalaista laatumoskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko onnettomia nuo käsisuihkut on muutaman kuukauden kesti sitten alkoi vuotamaan liipasimesta ja letkun kiinnikekohdasta lisätiiviste ei auta suomalaista laatumoskaa

        Bide-kapulasta vuotaminen loppuu kun poistat reikäsuuttimen alta virtauksen rajoittimena toimivan ohuen kumin. Ruuvikiinnitteinen reikäsuutin pois. Vedä tongilla alempi reikäsuution irti. Poista reiät tukkiva kumirengas alemman reikäsuuttimen alapuolelta. Kokoa ja totea ettei vuoda enää.


    • Leikkasin omaani (oisko lentäny se pikku O-tiiviste sieltä letkunpiän kierreliittimen sisältä viemäriin) palasen pyöränkumia, kumin lisäksi laitoin saumasilikonia letkun liittimen sisään. Patterin päälle yöksi kuivumaan - tiivistä tuli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe