Elämä on tällaista

Mailta

Väliin menee paremmin, väliin huonommin. En oikein osaa sanoa kumpi vaihe minulla nyt on menossa vai onko kumpikin yhtäaikaa. Leikkauspaikatkin vihoittelee aika ilkeästi enkä tiedä miksi.

34

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsekin ex-sp

      Outoa, että sinun nimimerkkisi Mailta muuttui anonymous-nimimerkiksi.
      Mene lääkärille, mars!

      • Mailta

        Joulukuussa pitäisi olla aika. ennen ei pääse muuanne kuin terveyskeskukseen ja siellä eivät ota mitään näihin kantaa.
        Tuota nimimerkki juttua en ymmärrä. Mitä tarkoittaa anonymous. Minun koneella kyllä lukee Mailta.


      • Itsekin ex-sp

        Se "anonymous" oli tilapäinen häiriö, joka tänään korjaantui. Se häiriö esiintyi myös muissa palstoissa.
        Hyvä, että sinua odottaa joulukuussa kontrolli. Tosin pitkä aika odotuksessa.


      • Mailta
        Itsekin ex-sp kirjoitti:

        Se "anonymous" oli tilapäinen häiriö, joka tänään korjaantui. Se häiriö esiintyi myös muissa palstoissa.
        Hyvä, että sinua odottaa joulukuussa kontrolli. Tosin pitkä aika odotuksessa.

        Jaa nyt ymmärrän Anonymoksen Pitkä aika on odotella tosiaan.


    • Yks Arttu vaan

      Lusinalle. Anteeksi en tarkoittanut sinulle tuota. Varmaan huomasit tekstistä.
      Siitä on vain välistä hävinnyt se sinua pilkkaava viesti jonka kirjoittajalle sen tarkoitin.

      • Lusiina 5

        Ok Arttu. Näin sen pilkkaviestin, joten ymmärsin vastauksesi olevan hälle.


    • aika tyhmää

      miksei tuo Mailta älyä lähteä vaikka on monet kerrat pyydetty

      • Lusiina 5

        Ooolallaa,mihis olet häntä pyytänyt lähtemään ;), Ei ole pakko lähteä ellei ei haluu :)


      • Mailta
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Ooolallaa,mihis olet häntä pyytänyt lähtemään ;), Ei ole pakko lähteä ellei ei haluu :)

        No yhtenään on puhelin soinut ja aina ruinaamassa, että lähe nyt. Minulla on ollut muita kiireitä etten ole ehtinyt lähteä. Kerkiäisköhän joku tuuraamaan minua ja lähtemään tuon kanssa vaikka Honoluluun, niin ei tarvitsisi noin julkisesti ruikuttaa minua lähtemään. Onkohan hänen mielestään tänä osa sellaista ohjelmaa kuin Maajussille morsian.


      • Lusiina 5
        Mailta kirjoitti:

        No yhtenään on puhelin soinut ja aina ruinaamassa, että lähe nyt. Minulla on ollut muita kiireitä etten ole ehtinyt lähteä. Kerkiäisköhän joku tuuraamaan minua ja lähtemään tuon kanssa vaikka Honoluluun, niin ei tarvitsisi noin julkisesti ruikuttaa minua lähtemään. Onkohan hänen mielestään tänä osa sellaista ohjelmaa kuin Maajussille morsian.

        Juu ja sitten ihmettelee et miksei älyy lähtee vaikka monet kerrat pyytänyt. Mie voin tuurata jotta pääsette Honolulussa pyörähtään. Pitäähän sitä nyt sen verran avittaa.Loppuis toi ruikutus :).

        Maajussille morsmaikku on kiva :). Juu se voi olla et ymmärtäny foorumin väärin. Tai miksä sen tietää jos tää onkin se oikea. Miksei? Tiedä miten kala käy katiskaan Hönölylyssä :)


      • umberto
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Juu ja sitten ihmettelee et miksei älyy lähtee vaikka monet kerrat pyytänyt. Mie voin tuurata jotta pääsette Honolulussa pyörähtään. Pitäähän sitä nyt sen verran avittaa.Loppuis toi ruikutus :).

        Maajussille morsmaikku on kiva :). Juu se voi olla et ymmärtäny foorumin väärin. Tai miksä sen tietää jos tää onkin se oikea. Miksei? Tiedä miten kala käy katiskaan Hönölylyssä :)

        Mitkä on jenkkakahvat?


      • Mailta
        umberto kirjoitti:

        Mitkä on jenkkakahvat?

        Jos on polkkatukka ja jenkkakahvat niin siitä se vasta rumba alkaa.


      • umberto
        Mailta kirjoitti:

        Jos on polkkatukka ja jenkkakahvat niin siitä se vasta rumba alkaa.

        Otetaanko letkajenkassa jenkkakahvoista kiinni?


      • Lusiina 5

      • Lusiina 5
        Mailta kirjoitti:

        Jos on polkkatukka ja jenkkakahvat niin siitä se vasta rumba alkaa.

        Nii ja jazzhousut :).


      • Lusiina 5
        umberto kirjoitti:

        Otetaanko letkajenkassa jenkkakahvoista kiinni?

        No mieluuummin kahvioista kuin........................


      • Lusiina 5
        Lusiina 5 kirjoitti:

        No mieluuummin kahvioista kuin........................

        sorry, kahvoista :))


      • Mailta
        Lusiina 5 kirjoitti:

        Täs mie ja siskoin jenkkakahvoineen revi tästä:

        http://www.youtube.com/watch?v=ozwQNOZ8AxE

        Sinulle ja Umbertolle. En tiennytkää, että letkajenkassa pidetään kiinni toisista. Ihmettelinkin kun takaapäin kävivät käsiksi ja niin lähelle lompakkoa jossa ei kylläkään ole kuin verikarhun (=verokarhu) karhumakirjeitä ja maksamattomia parkkisakkoja. Olen heti painellut pihalle kun käyvät kiinni. Ilmankos toiset kehotti yleensä istumaan ja lepäämään lekajenkan ajan.
        Vähän sama kaikissa muissakin noissa muissakin lähitaistelulajeissa joita lavoilla harrastavat orkesterin säestyksellä.


      • Lusiina 5
        Mailta kirjoitti:

        Sinulle ja Umbertolle. En tiennytkää, että letkajenkassa pidetään kiinni toisista. Ihmettelinkin kun takaapäin kävivät käsiksi ja niin lähelle lompakkoa jossa ei kylläkään ole kuin verikarhun (=verokarhu) karhumakirjeitä ja maksamattomia parkkisakkoja. Olen heti painellut pihalle kun käyvät kiinni. Ilmankos toiset kehotti yleensä istumaan ja lepäämään lekajenkan ajan.
        Vähän sama kaikissa muissakin noissa muissakin lähitaistelulajeissa joita lavoilla harrastavat orkesterin säestyksellä.

        Letkajenkkakahvat on aika veikeät. Orkesterin säestyksellä harrastettavat lähitaistelulajit ovat hyvää liikuntaa, kokeiles vaikka äläkä jää seinäruusuksi.
        Eipä sillä et itse sitä harrastaisin mutta sanovat jotka osaavat. Se juna tais meikäläiseltä mennä jo ohi.


    • Elämä on aaltoilevaa.
      Minulle on läheiseni sanoneet monesti että pääni ts.lahoaa ajoittain, ja kun tuo lahoaminen on tapahtunut, sen jälkeen minulla menee aina paremmin:-)
      Olenkin tässä miettinyt että, miten kulkea täällä arjessa tasaviivaisesti etten ala lahoamaan nopeasti.
      Mieheni on jo oppinut näkemään koska tulen alas ja lujaa, itse en sitä huomaa. Vaivun hetkittäin synkkyyteen ja nousen taas sieltä.
      Maanisdepressiivisyyttä se ei ole, asia on selvitetty.
      Tällä hetkellä on prosessi itseni hyväksymisestä, ja oppiminen elämään. Olen aina ollut perfektionisti ja sairauteni myötä siitä olen oppinut löysäämään.

      Aloittajalle toivon hyvää syksyä.

      • Mailta

        Kiitos claudia.c toivotuksista. Sitä samaa toivon sinulle myös.


      • Pliiiiiissss
        Mailta kirjoitti:

        Kiitos claudia.c toivotuksista. Sitä samaa toivon sinulle myös.

        mene nyt pois täältä lopultakin kiusankappale


      • Aivan normaalia

        Voi Claudia, ei sinussa ole mitään vikaa.Tuntemukset joita sinulla on johtuu hoidoista joita olet läpikäynnyt.


    • Normaali ilmiö

      Tunnen oireet.Putoilen tuon tuosta ja aina nousen jaloilleni.Nyt kun tiedän mistä se johtuu,niin en enään siitä ole niin huolissani.On osa meidän sairautta,milloin se loppuu sitä en tiedä,mutta onneksi emme ole yksin tämän asian kanssa,meitä on monia.

      Syyshalit syöpäpotilaille.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2809
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      376
      2664
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2200
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1838
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1783
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1774
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1708
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1603
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1482
    Aihe