Sunseekers Homeaway -loma-asunnot

Rodos1

Heips
"Voitimme" viime Rodoksen reissulla lahjakortin, jossa oli, yllätys yllätys, pääpalkinto, eli asuminen ilmaiseksi loma-asunnossa. Matkat ja muut kulut joutuu maksamaan itse.
Onko kellään kokemuksia näistä porukoista, jotka näitä loma-asuntoja tyrkyttävät?
Onko joku käyttänyt tällaisen voittamansa lahjakortin?
Tiedämme, että jos käytämme kyseisen kortin, saamme taas silmät ja suut täyteen sitä pakkotuputusta loma-asunnoista, mutta toisaalta myös houkuttaisi käyttää tämä lahjakortti.
Kertokaa kokemuksistanne! : )

22

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ittekseen

      Kannattaa käyttää. Ei tartte seuramatkalaisporukassa mennä. Aina parempi jotenkin muuten, kun mummoja ja perheitä odotellessa. Itse en vielä ole osaketta hankkinut.

    • keke 74

      Ei ole onneks tarvinnut rodoksella käydä.

    • Karnektierbier

      Alkuperäinen viesti oli asiallinen kysely ja ihmettelen ettei siihen ole tullut vastausta. Saimme samanlaisen "voiton" Rodoksen matkalta ja vähän mietityttää.

      Majoitus on maksutonta mutta tarjoukseen liittyy "pieni 99 euron suuruinen hallintomaksu".

      Kun tarkemmin katsoo puhelinnumeroa mikä on varausosastolle niin se ei olekaan 03-alkuinen vaan 0030 mikä tarkoittaa Kreikan suuntanumeroa. Just.

      Onko kukaan kokeillut soittaa sinne numeroon ja millä kielellä saa palvelua? Entä onko joku käynyttänyt itse matkaa? Millaisia kokemuksia?

      • SummerHotMama

        Meillä on myös sellainen, unohdin koko asian. Käyttöaikaa 18 kk. Olimme kohteessa ja esittelyn teki nuori reipas savolaispoika. Olen ollut aiemminkin ko. reissuilla, samanlaisia houkutuksia on alalla kuin alalla. Vaarallisempiakin tapoja on hakea elämyksiä. Tarkoitus olisi käyttää kortti syksymmällä ja johonkiin sopivaan kohteeseen. Kerron kokemukseni reissun jälkeen. Jos joku muu ehtii ensin, viestitellään.Isketään vaan kiinni.


    • Juna meni just

      Järki hoi älä jätä,luuletteko tyhmät saavanne jotain tässä mailmassa ilmaiseksi.Mutta vaikka kuinka sanoisi näitä tyhmiähän suomenmaassa riittää.

    • lomailijat4

      Hei!
      Voitimme myös tänä kesänä samanlaisen pääpalkinnon, houkuttaa kyllä käyttää,mutta samat ajatukset mielessä!
      Ensi kesänä ehkä käytämme.
      Kerro, jos olette käyttäneet, miten meni.

    • aurinkoiset1

      Täällä myöskin yksi samanlaisen lahjakortin "voittanut" ja kovasti kiinnostaisi minkälaisiin kohteisiin tuolla on mahdollista päästä. Oltiin varmaan tekemisissä saman esittelijän kanssa kuin SummerHotMama.

    • Rodos 2

      Hei,

      Olen myös lahjakortin voittaja. Olen myös soittanut annettuun numeroon, jossa palvelun saa myös suomen kielellä. Puhelun jälkeen sain sähköpostiviestin, jossa kerrottiin, miten hallintomaksun 99 e voi maksaa. Liitteessä pyydettiin luottokortin kaikki tiedot! Ei kait mikään vakavasti otettava firma kysy tällaisia tietoja. Eipä ole tullut yhtään positiivista matkakomusta vastauksena viestiin. Joten...

      • lahjamatka voucheri

        Hei olen kanssa saanut Teneriffalta samanlaisen ns lahjamatkan ja olen se myös
        käyttänyt majoituis oli 4starin huoneistohotelissa ainoa asia johonka pitää menna
        on hotellin esittely mutta muuten kaikki toimii kuin rasvattu ei mitään moiteen sijaan .


    • aurinkoiset1

      Rodos 2: Saitko tietoa mihin kohteisiin tuolla lahjakortilla pääsee? Luottokorttitietojen lähettäminen sähköpostilla ei tietysti ole järkevää, mutta jos ne pystyy antamaan puhelimessa, niin sitten ei pitäisi olla mitään ongelmaa.

    • Tietolisäätuskaa

      Samanlaisen kortin olen minäkin "voittanut". Kovin vähän on netissä tietoa kyseisestä hommasta :( Eli täällä olis yks lisää joka kaipais tietoa?

    • Porinprinsessa

      Törmäsin keskusteluunne sattumalta ja päätin pitkän empimisen jälkeen jakaa kokemukseni k.o sunseeker-lomasta. Olimme viime vuonna samaisella esittelykierroksella rodoksella ja palkinnoksi saimme sunseeker-lomavoucherin.Olimme toki yllättyneitä ja emme voineet uskoa,että onni olisi potkaissut meitä ja voisimme todella vain 99eurolla lennot lähteä koko perheenä tasokkaalle majoitusviikolle. Otimme riskin ja maksoimme suomenkielisen asiakaspalvelun auttaessa meitä sen varausmaksun ja aloimme katselemaan lentoja. Vielä kun heräsimme ensimmäisen yön jälkeen kreetalta upeasta hotellikompleksista en voinut uskoa,että olemme oikeasti kyseisellä lomalla!! Toisena päivänä tapasimme hotellin suomalaisen oppaan joka ilmoitti olevansa palveluksessamme,jos tarvitsimme apua tai muuta vastaavaa. Koimme olomme todella tervetulleeksi ja meistä pidettiin todella hyvää huolta. Meillä joko kävi tuuri,että nautimme lomastamme tai sitten kyseinen sunseeker voucheri todellakin toimii. Suosittelen siis kaikille noin edullisen ja laadukkaan loman varausta!nautimme lomastamme niin paljon,että voi hyvinkin olla,että palaamme rodokselle ensi kesän lomamme aikana ja hankimme meille alunperin tarjottua lomapakettia!

      • Lomailija4

        Minulle soitettiin sunseekeriltä ja tarjottiin Kreetalle matkaa myös. Sähöpostiin tuli varausmaksullite ja luottokorttitiedot pitäisi lähettää kirjattuna kirjeenä.
        Miten te teitte,suostuittako lähettämään luottokorttitiedot?
        Minä en suostu, mitä ne sillä tiedolla edes tekee, kun huoneistosta ei tulemaksua.
        Muuten olisimme kyllä menossa ensi vuonna.


      • tuulevi1

        Jassu Ylistarosta. Olimme myös mukavalla Rhodoksen matkalla ja saimme myös lahjakortin. Miten toimimme ? Onko meidän mentävä vain Kreikkaan vai voimeko mennä vaikkappa Perto de la Cruziin ? Neuvokaa meitä.


    • YLÄPÄÄSSÄ HUMISEE

      Voi saatana teitä pässsejä.KAIKKIHAN SEN LAHJAKORTIN ON VOITTANUT.

    • uhri tai asiakas

      Toki kaikki voittaa, ja todennäköisesti kaikki tai ainakin potentiaaliset asiakkaat saavat lahjakortin. Näin mekin saimme. Toinen asian on sitten että onko tuon ainoa koukku se että sitoutuu myyntitapahtumaan. Sinänsä se heidän tarkouksensa n. 5000 eurolla 11 lomaviikkoa 4-5 tähden huoneistossa ei ole kovin huono tarjous. Samoin se lahjakortti ei ole mikään mahdoton panostus kohdennettuun markkinointiin; eli riippuen paikasta ja ajankohdasta, niin ei nuo hotelit niin kovin kalliita ole per viikko (omakustannus ko. yritykselle siis). Ongelma itsellä on siinä että epäilen että onko tuossa jokin muukin koukku. Pääsekö lomalle, mihin aikaan, mihin paikkaan, mihin kaikkeen muuhun samalla sitoutuu kuin kuuntelemaan taas myyntiesityksen?! Ja jos vaikka päättäisi ostaa koko paketin niin mitä koukkuja siinä on. Onko hotelit sijainneiltaan ok, onko oikeasti paljon valinnanvaraa, onko oikeasti 4-5 tähden hoteleja, jne. jne. Jos tässä ei ole kyse huijauksesta vaan ainoastaa siitä mitä väitettiin niin voisin jopa ostaa tuollaisen paketin, tai sen vielä pienemmän joka esiteltiin kun en suostunut tuohon 11 viikon pakettiin.

      Kovin olisi hyvä kuulla kokemuksia jos joku tuollaisen "lahjan" on käyttänyt.

    • ei ainakaan asiakas

      Lontoonkielisiltä sivuilta tuli lueskeltua että samainen firma kunnostautunut lomaosake rintamalla. Positiivista kommenttia ei juuri löytynyt, mutta luettavaa sitäkin enemmän. Ja mitä tulee näihin Rodoksella myytäviin lomaviikkoihin niin taitaa yleinen ongelma olla että matkaa on kovin vaikea saada sinne mihin haluaisi, tai mihin aikaan haluaisi. Minulle ainakin on tärkeää se että saan itse valita lomakohteeni ja ajankohdan. Lisäksi hotellien sijainnit vaikuttavat olevan tyypillisesti hieman syrjässä. Itse ainakin päätin että en ikinä tule tähän ansaan astumaan. Hieman säälittää niitä jotka haksahtavat. Enkä aio käyttää "palkintomatkaa". Kyseinen hotelli melko syrjässä, ja melko todennäköistä että lopulta vapaata ajankohtaa ei koskaan löytyisi ja 99 euroa menisi epäonnistuneen myyntityön kulujen paikkaamiseen. Ilmaista lounasta ei vain ole. Parempi rajoittaa vahingot 3 -tunnin ajan haaskuuseen, ja uuteen kokemukseen. Lisäharmista saisi jo syyttää omaa tyhmyyttään.

    • päivi.k

      Olimme samanlaisella esittelykierroksella heinäkuussa ja päädyimme hankkimaan kyseiset kokeilulomat.Lomailemme jokatapauksessa eikä viikko hintakaan ole paha. En ymmärrä sinua "ei ainakaan asiakas", sillä jollet löydä yli 4000 hotellin valikoimasta itsellesi sopivaa kohdetta on aika katsoa peiliin. Ja mitä ajankohtaan tulee, niin jos olet joustava matkustusajoissa,niin uskon että saat upeat matkat aikaiseksi. Minä olen ainakin lopen kyllästynyt aina pettymään matkatoimistojen hotelleihin tai palveluun,että tuntuu hyvältä päästä kokeilemaan jotain muuta.

    • sebu3

      Kiitos ketjun viesteistä. Eilen tuli "voitettua" viikon loma. Nähtäväksi jää miten sen kanssa toimitaan. Nyt kuitenkin jatketaan tätä lomailua lämpimissä merkeissä.

    • oululaiset

      Me voitettiin kyseinen loma tunti sitten.
      Emme kylla aivan ymmarra tata palstaa-tai ylipaataan keskustelua Diamondin lomista taalla netissa, silla meidan perheellemme konsepti olisi sopinut loistavasti- mutta ensimmainen maksettava summa vain koitui liian kovaksi,koska olemme kateisbudjetilla matkassa. Tulemme aivan varmasti kayttamaan lomapaketin uudelleenosto mahdollisuuden kyseisen voittoloman kayttamalla- onhan tasssa talvi aikaa saastaa! Meille jai hyva maku suuhun niin firmasta,kuin myyjistakin. Mukavaa sakkia, eika liian tunkeilevaa.
      Mitapa jos me suomalaiset joskus oltaisiin avoimin mielin maailmalla matkailemassa , eika aina vain valitettaisi ja kritisoitaisi turhanpaivaisia asioita. Ihmetyttaa tallaiset ihmiset.

    • Anonyymi

      Tämä todellakin toimii ja hienosti!!!!

    • Anonyymi

      Me voitettiin myös- vihdoinkin osu sopiva voitto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe