Kumpi on parempi?
Es vs mf
44
4567
Vastaukset
- Pahisz
ES!
- supervoimaa
Omenamehu
- jonneeeexdd
Es
- Mitä nössöjä ootte?
Olut ja kaikki väkevät.
- Loooooooooooo
Viru valge
- kakkka1233
homo
- ESESESESESES
es parempaa ku mikään muu sitä kuuluu juoda vedenkin korvikkeeena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BÄRRPÄÄRRÄRÄRÄRÄRÄRÄRÄRRÄ
- ESJonne97
SPURDO SPÄRDE!
ES VIE 100-0!
EBIN!- ebin mage
ES ES ES ES!!! MEGAFORCE RED BULL RED DEVIL MAN OF STEEL RODEO BATTERY MONSTER TEHO ROCKSTAR XTREME
- muumilimu on pest334
muumilimu
- fastarowfin
kyllä
- noob
jonnet
- aslak_vainio
murmelin penis
MF on EEÄSSÄÄ joka valehtelee olemasta ES... Ainut joka tekee siitä erinlaisen kuin es on sinne lisätty sikanautaveri, ja minä olen vegaani joten ES on ainut kunnon voimajuoma lukuunottamatta parsakaali smoothieta.
ES ja MF niillä on vaan yks ero ja se on se et ES:ssä on natriumklorositraattia ja MF:ssä on natriumsitraattia. niillä ei oo muuta eroa.
- Koffonsejuttu
Maito on se ainoa ja oikea opetelkaa juomaan lapset !
- Anonyymi
sä et tajuu mistää mitää, joo maitoa ruoalla aina mut välipala tai joku semmone nii energia juoma!
- jonne1998
Eeässää:D
Tykkään lehmän kusesta enemmän
- homo123123
ootte kaikki iha homoi haistakaa paska juon es himas ja kerran otin karjalan isän viinakaapil, kuumotti iha vitust ku se meni just paskalle mut kerkesin just ottaa pari kuvaa karjala käes
- mursujäbä
muumilimsa on parasta :D
olette naurettavia.
- KAhvepoige
kahvi
MountainDew.
- Anonyymi
ohhhoh. Nyt on hyvää
Anonyymi kirjoitti:
ohhhoh. Nyt on hyvää
Kovin on ikävää, että mistään lähellä sijaitsevasta kaupasta ei enään löydy MountainDew Supernovaa, vaikka sitä niin kaipaisin.
Rodeo. Paras hinta-laatu_suhde.
- Anonyymi
Rodeo on paras mut jos pitää valita noiden väliltä niin ottaisin megiksen
- tomi_tuni
sormi pois perseestä ja liikettä saatana
- MegaESjonne
Redbull on paras mutta noista halvoista Es on parempaa vaikkakin vähän kalliimpaa.
- JUUMIS
Es on minusta parempiin kuin mf
- JoneXD
Red Bull
- Anonyymi
Megaforce on minun mielestäni parempaa, ja halvempaa ainakin täällä (1,05€ megis) (1,35€ ES). Es on vähän niinkuin megaforce, mutta se on makeampaa, ja jälkimaku on kuin vettä olisi juonnut. Es on minun suussa ainakin sen makuinen, kun olisi yskänlääkettä, ja jotain energiajuomaa sekoitettu, Megaforce toisaaltaan on tavallisen energiajuoman makuinen, vahvemman makuista. Megaforce on minun mielestäni yksi parhaista energiajuomista, red bull on pahaa mielestäni. Megaforce, monster, ja battery ovat ehkä parhaita, ja burn myös. Kyllä sitä Es:ääkin tulee ostettua, jos ei ole muita kauppoja lähellä kuin K-Market.
- Anonyymi
En suosittele ollenkaan energiajuomia mutta jos löydät "energiajuoman", jossa ei ole tauriinia niin paljon, niin se on parempi vaihtoehto kuin normaali energiajuoma, jossa on tauriinia. Mieluiten suosittelen mehuja, vichyjä ja vettä, koska niissä ei ole niin sanoen huonoja aineita. Mutta jos ihminen juo energiajuomia vain, koska luulen sen olevan siistiä/kovaa, niin siinä ei ole järkeä mitenkään päin.
- Anonyymi
Yksikään energiajuoma ei ole omasta mielestäni juomisen arvoista. Kaikki samaa keinotekoista litkua. Ed on ehkä energiajuomista se paras, tuota olen joskus pari pulloa juonut. En edes näin vuorotyöläisenä juo energiajuomia. Yövuorokin selvitään ilman, töihin mennessä juon ison mukin kahvia, ja se riittää.
- Anonyymi
es ja möhö on 5/5 mut parsta on sutruunakahvi jota keittelen metsässä
- Anonyymi
Kauheeta kuraa kumpikin. Jos jotain energiajuomaa pitäisi juoda, niin se olisi ED.
- Anonyymi
Kukaan ei menettäisi mitään vaikka "energiajuomat" katoaisivat kaupasta huomenna.
- Anonyymi
Mieluummin massey-ferguson kuin energydrink
- Anonyymi
ES on parempaa ku megis
- Anonyymi
vaikka oonkin anonyymi NII VITTU ES ON PARASTA
- Anonyymi
kyllä se es vaa maistuu
- Anonyymi
möfö ihan helposti
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379