Rahakkaiden lista

rahnaa on

26

3483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin meillä

      Orimattilan parastuloisin tienasi yli 7 miljoonaa euroa ja maksoi veroja sen mukaisesti!

      Omat tulot noin 15000 euroa joten kontrastiero on valtava.

      • Rahaa Tärkeämpää

        Kyllä sitä on tärkeämpiäkin asioita setvittävänä tässä maassa kuin kytätä paljonko jollakin on rahaa. Meillä Kokkolassa esim, on tärkeintä saada ympäri aluetta jo kuuausia riehuneet ulkomaalaistaustaiset asuntosarjamurtautujat kiinni.

        Lue tuolta.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11016260


      • Tyhmiäturenkilaisia
        Rahaa Tärkeämpää kirjoitti:

        Kyllä sitä on tärkeämpiäkin asioita setvittävänä tässä maassa kuin kytätä paljonko jollakin on rahaa. Meillä Kokkolassa esim, on tärkeintä saada ympäri aluetta jo kuuausia riehuneet ulkomaalaistaustaiset asuntosarjamurtautujat kiinni.

        Lue tuolta.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11016260

        Tuolla lentää kuollut lehmä....missä, täh? Näin reagoi suomen kansa kateuden ja köyhyyden kourissa ymmärtämättä sitä että aloituituksen uutisoinnilla on tarkoitus siirtää huomio pois Suomen törkeimmästä rikoksesta eli VAALIVILPISTÄ.


        Tässä ote illuminatin kirjeestä jossa usassa on jo kaikki tapahtunut ja tapahtuu koko ajan suomessa:
        Meidän valtakuntamme on rahan valtakunta. Anteeksi, mutta minun täytyy tunnustaa että me olemme rahattoman valtakunnan hallitsijoita. Me hallitsemme maailmaa eikä maailma saa edes selville, kuka hallitsee sitä.

        Katainen ja kookoomuksen muut rikolliset vaalivilpistä rahanpesuun ovat juuri tuon kasvottoman illuminatin juoksupoikia jotka toimivat seuraavan avoimen kirjeen mukaisesti samalla hyötyen paikan maanpäällisestä paratiisista.

        Tähän illuminati on yhtä kuin järjestäytnyt rikollisuus. Vallan kaappaus on EEuussa meneillään.

        http://05071953.puheenvuoro.uusisuomi.fi/82546-illuminaatit-tulevat-oletko-valmis

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11023049

        Ja vaalivilpin nerokkaasta toteutuksesta http://keskustelu.suomi24.fi/node/11021864


      • törkeetä vedätystä
        Rahaa Tärkeämpää kirjoitti:

        Kyllä sitä on tärkeämpiäkin asioita setvittävänä tässä maassa kuin kytätä paljonko jollakin on rahaa. Meillä Kokkolassa esim, on tärkeintä saada ympäri aluetta jo kuuausia riehuneet ulkomaalaistaustaiset asuntosarjamurtautujat kiinni.

        Lue tuolta.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/11016260

        Nää taas näyttää loistavan listoilla www.pikavippiluottotiedottomalle.com. Aivan helvetin väärin.


      • sikamaista toimintaa

        tässä toinen www.edullinenpikavippi.info


    • gyfykjkj

      ketä kiinnostaa

      • kyllä kyllä

        Aika helvetin montaa kiinnostaa koska aihe pääuutisena lähes kaikissa lehtien nettiversioissa


      • ertyr
        kyllä kyllä kirjoitti:

        Aika helvetin montaa kiinnostaa koska aihe pääuutisena lähes kaikissa lehtien nettiversioissa

        Noissa listoilla sen näkee kuinka rikkaita suosistaan verotuksessa..

        20 miljoonan tuloilla maksetaa veroa 28% , 150 000 tuloilla maksetaan parhaimmillaan yli 45% veroa..


      • fhdj
        ertyr kirjoitti:

        Noissa listoilla sen näkee kuinka rikkaita suosistaan verotuksessa..

        20 miljoonan tuloilla maksetaa veroa 28% , 150 000 tuloilla maksetaan parhaimmillaan yli 45% veroa..

        jos maksat veroja 45% niin saat veronpalautuksista enemmän, jos sinullla olisi veroprosentti 28% niin et saisi palutuksia paljon paskaakaaan idiootti


    • Verotuloista en tiedä, mutta touhu on kuin 'villissä lännessä' konsanaan.

    • Insinööri Simonen

      Tästähän käy hyvin ilmi, kuka on saanut liikaa palkkaa... harmittaa vaan kun ei itse pääse listoille. Olennaisempi lista julkistettavaksi olisi se, paljonko erilaisia sosiaalitukia ja EU-avustuksia kukakin on saanut. Sitten iltalehteen kuvallinen juttu: katso paikkakuntasi kovimmat pummit. Tai: Ketä elätät verorahoillasi? Tai: syökö naapurisi teillä tietämättäsi.

      Tällaisesta avoimuudesta olisi jotain hyötyäkin: ylimääräiset tukien saajat voisi narauttaa.

      • pummi2

        Kas vain,ensimmäinen tyypillinen Suomalainen,katkera,kavala JUNTTI!!! Pitäis päästä "narauttamaan joku"!!! Jessus kun kipeääpäinen Tomppeli kehtasikin(tosin anonyymisti)ilmaista Suomalaisen kansanluonteen mukaisen repliikin..Kateus jopa köyhiä,nälkäänäkeviä kohtaan..Varmaan äänestit Kokoomusta.Hyvä että paljastit pienien aivojesi sisällön...


      • Kyllä se on tämä
        pummi2 kirjoitti:

        Kas vain,ensimmäinen tyypillinen Suomalainen,katkera,kavala JUNTTI!!! Pitäis päästä "narauttamaan joku"!!! Jessus kun kipeääpäinen Tomppeli kehtasikin(tosin anonyymisti)ilmaista Suomalaisen kansanluonteen mukaisen repliikin..Kateus jopa köyhiä,nälkäänäkeviä kohtaan..Varmaan äänestit Kokoomusta.Hyvä että paljastit pienien aivojesi sisällön...

        oma repliikkisi joka paljastaa vääjäämättä persaukisen komukkaluuserin katkeruuden niitä kohtaan jotka tekevät töitä elantonsa eteen. Onko sosiaalietujen väärinkäyttäjässä kadehtimisen aihetta. Ei ole mutta käräytän silti kaikki rikolliset joiden tiedän saavan ansiotonta etua rikollisuudella hankituista varoista.


    • sievoiset rahat
      • No lue sitten

        ihmeessä itsesi opettajaksi, jos päätä riittää.


      • mek

        Mutta muistakaa että valmistuneen opettajan lähtöpalkka siellä 2000€ paikkeilla ja menee monta vuotta että nousee tuonne 4000€ paikkeille.


      • Upea palkka?
        No lue sitten kirjoitti:

        ihmeessä itsesi opettajaksi, jos päätä riittää.

        Suurin osa opettajista on luokanopettajia, keskipalkka 3261. Iso osa luokanopettajistakin jää sen alle (alle 15 vuotta työssään olleet).
        Lukion jälkeen 5 vuotta yliopistossa, jotta saa maisterintutkinnon ja sitten motivoimaan "hienosti käyttäytyviä nuoria". Mieti vielä, ennen kuin kuitenkaan lähdet lukemaan, jos raha on sinulle tärkeä. Löytyisikö listalta kuitenkin joku muu vaihtoehto...


      • hermot menisi
        Upea palkka? kirjoitti:

        Suurin osa opettajista on luokanopettajia, keskipalkka 3261. Iso osa luokanopettajistakin jää sen alle (alle 15 vuotta työssään olleet).
        Lukion jälkeen 5 vuotta yliopistossa, jotta saa maisterintutkinnon ja sitten motivoimaan "hienosti käyttäytyviä nuoria". Mieti vielä, ennen kuin kuitenkaan lähdet lukemaan, jos raha on sinulle tärkeä. Löytyisikö listalta kuitenkin joku muu vaihtoehto...

        Eikä sovi kaikille.


    • mek

      Pitäisi itsekkin pyrkiä niihin miljoonaan tienaaviin ja suomessahan on kaikkilla mahdollisuus perustaa yritys tai kouluttaa ittensä että pääsisi niihin yli 100000€ tienaavien listaan.

    • köyhh

      Meikäläinen taitaaki sitten olla Suomen köyhimmästä päästä 6000€ vuosituloilla. Mut ei käy kateeks porhoja.

    • Kaurismäen lista

      Mitä elokuvaohjaaja Aki Kaurismäki sanoikaan rikkaista?

    • Katsos tänne
    • jännää..

      Jostakin syystä luin, että listittiin.

    • Ei yhtään

      Ei siellä tietenkään ole yhtään Janakkalalaista, koska ei sellaista sukunimeä ole kellään suomalaisella.

    • ei skalle taivu

      Onhan siellä esim. Mäyrän poika ja sen isä. Ja taisi olla joku Sampokin.

      • 1euro

        Kultalusikkaperhe


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      880
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      713
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe