Vaalivilppi on totta suomessakin

Uus laskenta

Rikkaiden puolueiden nerokas junailu äänien manipuloimiseksi on onnistunut Tietoenatorin operoimana.
Tappion on kärsinyt vilpillisen menettelyn avulla PerusSuomalainen puolue ja Köyhien asialla. Epäilen Kokoomuksen ja SDP:n olleen asialla jotka ovat manipuloineen omat äänensä todellisiksi ja kilpailevien puolueiden äänet tasoittamalla niiden jakoa siten että vaalivoitto on helppo.

http://www.youtube.com/watch?v=goIDq_oRbEY

http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2011/12/tiesitteko-taman-tietoenator-oyjsta.html

5

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansainvälisiä

      vaalitarkkailijoita ei Kokoomuksen mukaan tarvita koska meillä ollaan niin rehellisiä. Puoluetta johtaa tunnettu väärentäjä.

    • Jan Vapaamuurari
    • Vaalivilppiä

      Tiesin että vilpillä ne kokoomus ja SDP ovat taas kerran suurimmat puolueet, kuinkas muutenkaan. Tuonhan pitäisi olla päivänselvä asia, vain tyhmä ei tajua. On näet pakko huijata ettei suunnitelmat Suomen alasajosta ja liittämisestä EU:n liittovaltioksi menisi pieleen...

    • vaalivilppikö

      Nyt käsittää miksi PS ei saanut ihan niin paljon ääniä kuin odotemme. Kuka vohki perussuomalaisille annetut äänet.

      Mietityttää myöskin sen Halosen rynniminen presidentiksi....kuinka Suomessa olisi ollut niinkinkin paljon kommunistimielisiä, etä Halonen voitti?!

    • Illalla hiipii rosv

      http://www.hs.fi/msn/politiikka/Oikeusministeriön äänitilastossa 7000 äänen virheet/a1305611148058

      Kuten aiemmin on uutisoitu niin vaalipaikan johtaja säilyttää ennen varsinaista äänestyspäivää äänestyslippuja KOTONAAN.

      Se missä äänestysliput painetaan (kirjapaino) olisi myös tutkimisen arvoinen asia.
      Äänestysliput eivät ole millään tavalla suojattuja esim. VESILEIMALLA vaan ne ovat kopioitavissa hyvin helposti. Hallituspuolueissa tehdään virkarikoksia ennätysmäärä ja hessarin toimitus uutisoi niistä kuin ne pitäisi köyhän hyväksyä mukisematta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe