Olen menossa naimisiin, ja luulin että aviomieheni rakastaa minua. Sisareni on kaaso, ja luulin että valintani osui oikeaan, mutta kaikki taisikin mennä päin mäntyjä.
Sulhanen tunnusti minulle kaksi viikkoa sitten, että on viime keväästä saakka pettänyt minua monta kertaa sisareni, eli kaason kanssa. On kamalaa, että hän on tehnyt niin ja kertoi sen juuri häiden alla. Olen unelmoinut häistäni jo kolme vuotta, heti siitä lähtien kun pääsin ripille.Ja sitten tapahtuu tämä!
Omasta mielestäni olen paljon kauniimpikin kuin sisareni. Ja olen nuorempikin, olen 18 vee ja sisareni on jo 21-vuotias. Sulhaseni on 19-vuotta.
Kaaso ei edes kadu tekojaan. Hänen mukaansa sulhanen rakastaa ainoastaan häntä, ja olen tyhmä jos kuvittelen tästä enää häitä syntyvän.
Kaiken huippu on, että sulhaseni oli viime viikolla joka yö yhdessä sisareni kanssa. Sisareni kertoi minulle puhelimessa ihan yksityiskohtaisesti, kuinka he olivat naineet monta kertaa yössä. Sulhaseni oli yhtynyt sisareeni anaaliyhdynnässkin. Ja kun aloin itkemään niin sisareni vain nauroi minulle. Oon tosi surullinen.
Voisko joku kiva kundi lohduttaa mua? Olisin hälle tosi kiltti jos vaan joku kiva kundi pitäis mua hyvänä. Sais tehdä mun kanssa kaikkea kivaa ihan mitä vaan mieli tekee.
Laittaisitko mulle sun sähköpostiosoitteen niin mä otan yhteyttä. Kaipaan niin rakkautta.
SULHASENI PETTI KAASON KANSSA
9
907
Vastaukset
- keksi parempi
LOPETA provoilu. Tämä juttu on niin moneen kertaan netissä versioituna, että PLÄÄH.
- Lars Lohduttaja
Plääh vaan ittelles! Tyttöparka tarvitsee apua, viisaita neuvoja ja kyrrpää.
Valitettavasti olen naimisissa ja uskollinen aviomies, muuten menisin heti panemaan häntä.
Lohduttakaamme häntä kuitenkin.
- Niin varmaan joo
Olipa surkea trolli; arvasi melkein heti. Kehitä parempi ensi kerralla.
- nyt annetaan
Meidän miesten VELVOLLISUUS on antaa tytölle kyrrpää.
Sitä hän kaipaa ja halajaa. - häntä mä lemmin
nyt annetaan kirjoitti:
Meidän miesten VELVOLLISUUS on antaa tytölle kyrrpää.
Sitä hän kaipaa ja halajaa.Antakaamme Neitokaiselle Tukea ja Turvaa Peniksemme välityksellä.
Lemmin häntä jo nyt!
- ....
Jos toi on totta mita kerroit niin ansaitset paremman sulhasen. Hyva etta tieto tuli ilmi ennen haita eika sen jalkeen.
- eliza93
kannataisiko mennä naimisiin vasta sitten kun aivot toimii? Troll?
- terapeutti1
Sulla on sairas sisko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882