SULHASENI PETTI KAASON KANSSA

surullinen morsian

Olen menossa naimisiin, ja luulin että aviomieheni rakastaa minua. Sisareni on kaaso, ja luulin että ‎‎valintani osui oikeaan, mutta kaikki taisikin mennä päin mäntyjä.

Sulhanen tunnusti minulle kaksi viikkoa sitten, että on viime keväästä saakka pettänyt minua ‎monta kertaa ‎sisareni, eli kaason kanssa. On kamalaa, että hän on tehnyt niin ja kertoi sen juuri ‎häiden alla. ‎Olen unelmoinut häistäni jo kolme vuotta, heti siitä lähtien kun pääsin ripille.Ja sitten ‎tapahtuu ‎tämä!‎
Omasta mielestäni olen paljon kauniimpikin kuin sisareni. Ja olen nuorempikin, olen 18 vee ja ‎sisareni ‎on jo 21-vuotias. Sulhaseni on 19-vuotta.
‎Kaaso ei edes kadu tekojaan. Hänen mukaansa sulhanen rakastaa ainoastaan häntä, ja olen ‎‎tyhmä jos kuvittelen tästä enää häitä syntyvän.
‎Kaiken huippu on, että sulhaseni oli viime viikolla joka yö yhdessä sisareni kanssa. Sisareni kertoi ‎minulle puhelimessa ihan yksityiskohtaisesti, kuinka he olivat naineet monta kertaa yössä. Sulhaseni oli ‎yhtynyt sisareeni anaaliyhdynnässkin. Ja kun aloin itkemään niin sisareni vain nauroi minulle. Oon tosi ‎surullinen.
Voisko joku kiva kundi lohduttaa mua? Olisin hälle tosi kiltti jos vaan joku kiva kundi pitäis mua hyvänä. ‎Sais tehdä mun kanssa kaikkea kivaa ihan mitä vaan mieli tekee. ‎
Laittaisitko mulle sun sähköpostiosoitteen niin mä otan yhteyttä. Kaipaan niin rakkautta.‎

9

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keksi parempi

      LOPETA provoilu. Tämä juttu on niin moneen kertaan netissä versioituna, että PLÄÄH.

      • Lars Lohduttaja

        Plääh vaan ittelles! Tyttöparka tarvitsee apua, viisaita neuvoja ja kyrrpää.
        Valitettavasti olen naimisissa ja uskollinen aviomies, muuten menisin heti panemaan häntä.
        Lohduttakaamme häntä kuitenkin.


    • Niin varmaan joo

      Olipa surkea trolli; arvasi melkein heti. Kehitä parempi ensi kerralla.

      • nyt annetaan

        Meidän miesten VELVOLLISUUS on antaa tytölle kyrrpää.
        Sitä hän kaipaa ja halajaa.


      • häntä mä lemmin
        nyt annetaan kirjoitti:

        Meidän miesten VELVOLLISUUS on antaa tytölle kyrrpää.
        Sitä hän kaipaa ja halajaa.

        Antakaamme Neitokaiselle Tukea ja Turvaa Peniksemme välityksellä.
        Lemmin häntä jo nyt!


    • hermo meni taas

      http://www.facebook.com/NettiPatkiiJaHermotMenee?ref=ts&fref=ts

    • ....

      Jos toi on totta mita kerroit niin ansaitset paremman sulhasen. Hyva etta tieto tuli ilmi ennen haita eika sen jalkeen.

    • eliza93

      kannataisiko mennä naimisiin vasta sitten kun aivot toimii? Troll?

    • terapeutti1

      Sulla on sairas sisko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      421
      2934
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2246
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      340
      1911
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1883
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1727
    6. 158
      1202
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1042
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe