Omakotitalon sisäpintojen maalauttaminen - hinta?

Jepe3

Mitä maksaa suunnilleen n. 100-125 neliön omakotitalon sisäpintojen (seinät katot) maalauttaminen ammattilaisella? Heitto tulee siitä, etten ihan tarkkaa pinta-alaa tiedä, kun kylppäreitä ja saunaa ei maalata). Itse maalaaminen ei ole vaihtoehto kun vaimo raskaana (ei voi hengittää maalihöyryjä) ja itsellä pitkät työpäivät... Onko hinnoissa paljon vaihtelua? Osaako joku suositella hyvää tekijää Espooseen?

8

4101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

Näkemättä kohdetta arvioisin kunnolla tehden työn kestävän reilu viikon ja kustantavan n.4-5 tuhatta euroa.

Tosin kohta saat tähän ketjuun todella edullisia hintoja lähtien 800 eurosta varmaankin. Fuskareilta, jotka tekevät työn kahdessa päivässä perävalotakuulla.

• 15€€!

Maalauksen neliöhinta noin 12-14e per maalattava neliö sisältä maalit veroineen. Haitarin aiheuttaa maali, halvin perus siroplastia, kallein harmonya. Hinta sisältää: kevyt kittaus, hionta, maalaus, kevyt kittaus, hionta, paikkamaalaus, pintamaalaus. Riippuen vähän huonekorkeuksista mutta nyrkkisääntönä voi laskea että pohjan ala kertaa 3 on maalattavat neliöt. Eli tuossa tapauksessa 300-375m2, jolloin hintahaitari olisi 3600-5200e. Maaleihin, teloihin, suojiin, teippeihin yms menee tuosta summasta jo 700-1200e.

• Jodkl
        15€€! kirjoitti:

Maalauksen neliöhinta noin 12-14e per maalattava neliö sisältä maalit veroineen. Haitarin aiheuttaa maali, halvin perus siroplastia, kallein harmonya. Hinta sisältää: kevyt kittaus, hionta, maalaus, kevyt kittaus, hionta, paikkamaalaus, pintamaalaus. Riippuen vähän huonekorkeuksista mutta nyrkkisääntönä voi laskea että pohjan ala kertaa 3 on maalattavat neliöt. Eli tuossa tapauksessa 300-375m2, jolloin hintahaitari olisi 3600-5200e. Maaleihin, teloihin, suojiin, teippeihin yms menee tuosta summasta jo 700-1200e.

Niin ja vielä sellainen lisäys että tuossa hinnassa lähtötilanne on tasoitemiehen jäljiltä/ vanha maalattu sileä seinä. Eli ei sisällä mitää lasikuitutapetin ylitasoitusta/kipsisaumojen nauhoitusta/oikaisuja/smyygien tekoja/oikaisuja. Eli lähinnä kolojen/naarmujen kittaus / tasoitetyösaumojen hionta on tuon hinnan hommia.

Toisinaan asiakkailla on vain sellainen käsitys että tulee täydellistä pintaa vain maalaamalla vaikka lähtökunto näyttää kuin olisi kranaatti räjähtänyt seinille.

• alkup

Ok, kiitos vastauksista! Aika kalliilta lystiltä kuulostaa verrattuna siihen, että itse tekisi, mutta ei ole vaihtoehtoja...

• päivän wtf..

mitä hemmetin maalihöyryjä? :D

• Sisämaalaus

Ulkopuolinen maalasi meidän sisäseinät, ja hinta oli 10€ neliö sisältäen tarvikkeet. www.gouru.fi

• 5+20

10 e hinta, työtarvikkeet sisälty mutta maalit ei sisälty, tervetuloa Miri itse työ :)

• sisämaalaus_hinta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1588
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1449
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      62
      1288
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1280
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe