Mitä helkkarin järkeä on madaltaa jousitusta näillä teillä. Hidastustöyssyjä joka paikassa 50 m välein ja tiet muutenkin kuin perunapeltoa. Varmaan tuntuu mukavalta kun lippis ja karvanopat tärisee kuoppien tahdissa ja tarvikehelmat karisee matkalle.
TONTTIIN
11
280
Vastaukset
- JUNTTITERO
No elä sitten madalla.
- Tuning_tosiMiehet
Onhan se nyt mageeta, kun lökäbögä-Laurikin voi kuvitella olevansa Sebastian Vettel sporttisessa pomputtavassa katiskassaan.
Jäykän jousituksen tuoma tärinä hieroo ihanasti pieneksi jäänyttä pippeliä. - koivuranta-64
Kuulkaas alaikäiset kortittomat. Minulla on firma joka tekee näitä päivittäin. Eikä asiakkaat ole mitään teinejä. Kyllä ne niin paljon lähempänä viittäkymppiä kun kahtakymppiä. Turha hölmöily jäänyt jo kauas taakse. Autolla fiilistellään, ei kohelleta. T:RTT
- äläälää
En usko! Mainoskikka varmasti!
- hanuriit
Sitä saa raisata
- fdgfgf
joku liikaa madallettu vanha mersu tai volvo reikäsellä pakoputkella on nii tätä päivää. ennen osas amikset mut nykyään ei.
- tonttiin_pöljät
Tässäpä kaikille muutama esimerkki miten auton voi pilata täydellisesti
http://www.youtube.com/watch?v=1rCibJ5pDbQ- ei pokemon kakkaa
Aika siistejä vehkeitä.
- pakoäänet
Siinä joku hupparitero tuntee itsensä räikköseks ja luulee että pesää irtoo HAH HAH
- jee jee
Kun tuunaa autonsa TONTTIIN, niin illalla saa kairautua sisään söpöön HINTTIIN
- TEROJUNTTI
Olen TERO ja viilasin palkkia amiksessa 3 vuotta. Pidemmälle en osaa laskeakaan kun olettettu isäni pääs linnasta ja syötti mulle aapisen. Olen kuulemma pienenä tyttönä etsiny leluja patterin välistä kunnes isi aiheutti vesivahingon ja joutu taas linnaan yöks. Äidinroolia mulle on vetäny yks isin työkaveri nimeltä jorma. Olen aina ihmetelly miten saa kaikki ne rintakarvat mahtumaan rintaliivien alle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850