TONTTIIN

JUNTTITEROT

Mitä helkkarin järkeä on madaltaa jousitusta näillä teillä. Hidastustöyssyjä joka paikassa 50 m välein ja tiet muutenkin kuin perunapeltoa. Varmaan tuntuu mukavalta kun lippis ja karvanopat tärisee kuoppien tahdissa ja tarvikehelmat karisee matkalle.

11

416

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUNTTITERO

No elä sitten madalla.

• Tuning_tosiMiehet

Onhan se nyt mageeta, kun lökäbögä-Laurikin voi kuvitella olevansa Sebastian Vettel sporttisessa pomputtavassa katiskassaan.
      Jäykän jousituksen tuoma tärinä hieroo ihanasti pieneksi jäänyttä pippeliä.

• koivuranta-64

Kuulkaas alaikäiset kortittomat. Minulla on firma joka tekee näitä päivittäin. Eikä asiakkaat ole mitään teinejä. Kyllä ne niin paljon lähempänä viittäkymppiä kun kahtakymppiä. Turha hölmöily jäänyt jo kauas taakse. Autolla fiilistellään, ei kohelleta. T:RTT

• äläälää

En usko! Mainoskikka varmasti!

• hanuriit

Sitä saa raisata

• fdgfgf

joku liikaa madallettu vanha mersu tai volvo reikäsellä pakoputkella on nii tätä päivää. ennen osas amikset mut nykyään ei.

• tonttiin_pöljät
      • ei pokemon kakkaa

Aika siistejä vehkeitä.

• pakoäänet

Siinä joku hupparitero tuntee itsensä räikköseks ja luulee että pesää irtoo HAH HAH

• jee jee

Kun tuunaa autonsa TONTTIIN, niin illalla saa kairautua sisään söpöön HINTTIIN

• TEROJUNTTI

Olen TERO ja viilasin palkkia amiksessa 3 vuotta. Pidemmälle en osaa laskeakaan kun olettettu isäni pääs linnasta ja syötti mulle aapisen. Olen kuulemma pienenä tyttönä etsiny leluja patterin välistä kunnes isi aiheutti vesivahingon ja joutu taas linnaan yöks. Äidinroolia mulle on vetäny yks isin työkaveri nimeltä jorma. Olen aina ihmetelly miten saa kaikki ne rintakarvat mahtumaan rintaliivien alle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      170
      1849
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1340
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      221
      985
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 55
      816
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      765
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    8. 89
      731
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      636
    Aihe