TONTTIIN

JUNTTITEROT

Mitä helkkarin järkeä on madaltaa jousitusta näillä teillä. Hidastustöyssyjä joka paikassa 50 m välein ja tiet muutenkin kuin perunapeltoa. Varmaan tuntuu mukavalta kun lippis ja karvanopat tärisee kuoppien tahdissa ja tarvikehelmat karisee matkalle.

11

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JUNTTITERO

No elä sitten madalla.

• Tuning_tosiMiehet

Onhan se nyt mageeta, kun lökäbögä-Laurikin voi kuvitella olevansa Sebastian Vettel sporttisessa pomputtavassa katiskassaan.
      Jäykän jousituksen tuoma tärinä hieroo ihanasti pieneksi jäänyttä pippeliä.

• koivuranta-64

Kuulkaas alaikäiset kortittomat. Minulla on firma joka tekee näitä päivittäin. Eikä asiakkaat ole mitään teinejä. Kyllä ne niin paljon lähempänä viittäkymppiä kun kahtakymppiä. Turha hölmöily jäänyt jo kauas taakse. Autolla fiilistellään, ei kohelleta. T:RTT

• äläälää

En usko! Mainoskikka varmasti!

• hanuriit

Sitä saa raisata

• fdgfgf

joku liikaa madallettu vanha mersu tai volvo reikäsellä pakoputkella on nii tätä päivää. ennen osas amikset mut nykyään ei.

• tonttiin_pöljät
      • ei pokemon kakkaa

Aika siistejä vehkeitä.

• pakoäänet

Siinä joku hupparitero tuntee itsensä räikköseks ja luulee että pesää irtoo HAH HAH

• jee jee

Kun tuunaa autonsa TONTTIIN, niin illalla saa kairautua sisään söpöön HINTTIIN

• TEROJUNTTI

Olen TERO ja viilasin palkkia amiksessa 3 vuotta. Pidemmälle en osaa laskeakaan kun olettettu isäni pääs linnasta ja syötti mulle aapisen. Olen kuulemma pienenä tyttönä etsiny leluja patterin välistä kunnes isi aiheutti vesivahingon ja joutu taas linnaan yöks. Äidinroolia mulle on vetäny yks isin työkaveri nimeltä jorma. Olen aina ihmetelly miten saa kaikki ne rintakarvat mahtumaan rintaliivien alle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      192
      6576
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      106
      5483
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      125
      3448
    4. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      265
      3405
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      87
      2425
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2135
    7. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1836
    8. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      52
      1802
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      52
      1751
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1386
    Aihe