Eli oon 11w ja rinnanympärys on 71cm , mikä kuppikoko olis paras mulle?:)
Vastaukset 6
- Olet yksilö
Hei! :) jos tosiaan olet 11v, kuppikoolla ei ole merkitystä. Tuossa iässä on todella yksilöllistä, mikä kuppikoko on. Lopullisen kuppikoon tietää vasta kasvun loputtua siinä 17-20 vuoden iässä, ja sitä ennen on turha olla huolissaan misään koosta, koska ihmisen kehitys on kaikilla erilainen. Tärkeinpänä vinkkinä voin sanoa, että hyväksy ihmisten erilaisuus, ja ennen kaikkea oma itsesi, ja keskity kehittymään ihmisenä :)
- Olet yksilö
Ymmärsin kysymyksen väärin, enkä osaa sanoa oikeaan kysymykseen vastausta, mutta toivottavasti silti saat jotain irti asiastani :)
- no en oo varma..
vaikee sanoo, mutta tuskin 11v vielä tarvitsee ihan "kuppikoollisia" rintaliivejä..?
- Anonyymi
Kyllä tarvii ainakin mä tarvin
- ....
Ainii käytän nyt 65a mut ne puristaa joten en sit tiiä kai ostan seuraavaks 70a kosk ain ku meen suihkuu nii on iha punasena rinnat jote on kyl ny pakko ostaa isommat...:/
- Anonyymi
Mä oon 11mun rinnat on niin isot että mä tarvin kuppi koon mulle se selvisi vaan kokeilemalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491