Eli oon 11w ja rinnanympärys on 71cm , mikä kuppikoko olis paras mulle?:)
Oon 11w mikä kuppikoko olis paras mulle?:)
6
264
Vastaukset
- Olet yksilö
Hei! :) jos tosiaan olet 11v, kuppikoolla ei ole merkitystä. Tuossa iässä on todella yksilöllistä, mikä kuppikoko on. Lopullisen kuppikoon tietää vasta kasvun loputtua siinä 17-20 vuoden iässä, ja sitä ennen on turha olla huolissaan misään koosta, koska ihmisen kehitys on kaikilla erilainen. Tärkeinpänä vinkkinä voin sanoa, että hyväksy ihmisten erilaisuus, ja ennen kaikkea oma itsesi, ja keskity kehittymään ihmisenä :)
- Olet yksilö
Ymmärsin kysymyksen väärin, enkä osaa sanoa oikeaan kysymykseen vastausta, mutta toivottavasti silti saat jotain irti asiastani :)
- no en oo varma..
vaikee sanoo, mutta tuskin 11v vielä tarvitsee ihan "kuppikoollisia" rintaliivejä..?
- Anonyymi
Kyllä tarvii ainakin mä tarvin
- ....
Ainii käytän nyt 65a mut ne puristaa joten en sit tiiä kai ostan seuraavaks 70a kosk ain ku meen suihkuu nii on iha punasena rinnat jote on kyl ny pakko ostaa isommat...:/
- Anonyymi
Mä oon 11mun rinnat on niin isot että mä tarvin kuppi koon mulle se selvisi vaan kokeilemalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä18411640- 298164
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586096Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715046- 314817
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai404421Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1074323- 1113751
- 803300
- 481801