Oliko kukaan AV ennokkonäytöksessä, jossain päin Suomee? Mitä mieltä ootte leffasta?
Ketkä oli?
3
220
Vastaukset
- Patrick Bateman
Miä olin ^_^ Olin sitä mieltä, että se oli aikas hyvä. (Todella sivistynyt arvostelu, mutta minun päätäni särkeepi...)
- Black´s widow
Oli aika hubaa kävellä Hesan keskustassa suippohattu päässä ja muutenkin noita-akan näköisenä... Tulipa oikein joku perheenäiti penskoineen ottamaan valokuvia...
Leffan mä olen jo nähnyt aikasemminkin ja olen siitä edelleen samaa mieltä. Taikuus on siinä paljon realistisemmassa muodossa ja melkein käsin kosketeltavissa. (Mutta se,SPOILER VAROITUS,: Tällipaju karuselli oli vähän laimea.)
Valkokangaskin oli niin hugee, ja vielä kun tuli istuttua tokassa rivissä, niin nenäkarvat ja niissä asustavat bakteerit näkyi näyttelijöillä varmasti moninkertaisesti suurennettuina. hehheh.
Hesan leffan jälkeen menin suoraan Hämeenlinan yö-ennokkonäytökseen kaheltatoista. Ei ollut läheskään sama atmosfääri täällä tuppukylässä. Hmph.
ajatus vähän pätkii...anteeksi. Johtuu tästä helteestä ja kofeiini-juomasta.- Bella_Lestrange
Aivan, ei voi muuta sanoa. Tulin just kattomasta AV:tä kolmannen kerran... :D Nyt kyllä saa riittää parin viikon ajaks. (jea right)
Juu, mutta ei nyt voi oikein jaksa kirjottaa kun Potter ja Hedwig's Theme pyörii liikaa päässä... :)Täytyy varmaan hakata päätä seinään kohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3486399Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 971005
- 52880
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14761