tarvitsen apua

jotain tapahtuu

Olen mies joten tämä ei voi liittyä kuukautisiin tai raskauteen. Oireet alkoivat pari viikkoa sitten. Ennen rakastin ruokaa ja söin melkein jatkuvasti. Nykyään ruoka ei maistu ollenkaan mutta janottaa koko aja, mieliala vaihtelee koko ajan sekä kuulo,näkö ja hajuaisti on parantunut. Olen nukkunut joka yö todella levottomasti sekä välillä tuntuu että joku antaisi voimakkaita sähköiskuja. Ja pelottavinta on se että aivn yht äkkiä saatan kouristella tai selkään tai mahaan vihloo. Lääkärisivuista ei ollut apua eikä ensiavusta. Olen koko ikäni ollut täysin terve, ei suvussa sairauksia jne. Voimaakin on jostain syystä tullut lisää . Joten löytyisikö joltakin vastauksia? Ps. Pahoittelen kirjoitusvirheitä.

5

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käylääkärissämyös

      Ootkos verensokeria mittauttanut? Janontunne voi liittyä esim. diabetekseen.

    • Alica

      OK, laitan itse sinulle nyt sekä tieteellisen että henkisen puolen epäilykseni:

      Tarkasta ruokavaliosi. Kertomasi oireet voivat viitata keliakiaan, siinä on monenmoisia oireita aina vatsaoireista hermostollisiin häiriöihin. Stressi voi myös laukaista kuvailemasi oireet. Harrastatko liikuntaa? Kannattaa urheilla vähintään pari kertaa viikossa ja syödä tasapainoisesti, mutta mikäli olet tarkastanut nämä seikat ja oireet eivät voi mitenkään johtua näistä, voi ne johtua henkisestä epätasapainosta:

      Nuo voimakkaat sähköiskun tunteet yöllä voivat olla OBE liittyviä eli ruumiista irtautumiseen liittyviä. Itse kävin melkoisen myrskyn viime keväänä läpi ja olin todella väsynyt henkisesti. Melkei joka yö säpsähdin siihen kuin olisin juuri kaatumassa, ja tiedän että tämä on ruumiista irtautumisen ensimerkkejä. Itselläni ei ole koskaan ollut OBE kokemusta mutta tiedän tämän koska parilla tutulla on niitä ollut.
      2012 on muutosten vuosi ja suurin osa meistä ihmisistä herkistyy henkisestï sitä mukaa kun lähestymme vesimiehen aikaa. Oireina voi olla aistien paraneminen, sekä kuudennen aistin kehittyminen (arvaat ennalta asioita, telepaattisia kokemuksia yms). Ei kannata pelätä näitä muutoksia itsessä, jos kuitenkin tunnet olosi epämukavaksi, rukoile hiljaa vaikka yksinäsi ja pyydä turvaa ja voimaa hyviltä energioilta ja enkeleiltä. Vastaan ei kannata ainakaan taistella, silloin todennäköisesti vatsa-ja selkäkipusi pahenee.. "Terve sielu terveessä ruumiissa".

      Ja vielä viimeiseksi, onko sinulla ollut riitaa jonkun läheisen kanssa? Kenties joku on toivonut sinulle pahaa tai puolestaan sinulla on jotain hampaankolossa jotain ihmistä vastaan. Jos näin on, kokeile sovintoa ja luovu negatiivisista fiiliksistä.

      • jotain tapahtuu

        Kiitos tosi paljon. Aloin jo epäillä että jotain olisi alkanut tapahtua sen spiritismipelin jälkeen. Vaikka kovasti siinä sanottiin että seuraamuksia tapahtuu


    • Zombiemään

      Sinusta on hyvää vauhtia tulossa zombi, tervetuloa joukkoon tummaan :)=

    • miten jo voit?

      http://www.hs.fi/kotimaa/a1382327093576

      Oletko käyttänyt ennen tota jotain kurjaa lääkettä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe