tarvitsen apua

jotain tapahtuu

Olen mies joten tämä ei voi liittyä kuukautisiin tai raskauteen. Oireet alkoivat pari viikkoa sitten. Ennen rakastin ruokaa ja söin melkein jatkuvasti. Nykyään ruoka ei maistu ollenkaan mutta janottaa koko aja, mieliala vaihtelee koko ajan sekä kuulo,näkö ja hajuaisti on parantunut. Olen nukkunut joka yö todella levottomasti sekä välillä tuntuu että joku antaisi voimakkaita sähköiskuja. Ja pelottavinta on se että aivn yht äkkiä saatan kouristella tai selkään tai mahaan vihloo. Lääkärisivuista ei ollut apua eikä ensiavusta. Olen koko ikäni ollut täysin terve, ei suvussa sairauksia jne. Voimaakin on jostain syystä tullut lisää . Joten löytyisikö joltakin vastauksia? Ps. Pahoittelen kirjoitusvirheitä.

5

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käylääkärissämyös

Ootkos verensokeria mittauttanut? Janontunne voi liittyä esim. diabetekseen.

• Alica

OK, laitan itse sinulle nyt sekä tieteellisen että henkisen puolen epäilykseni:

Tarkasta ruokavaliosi. Kertomasi oireet voivat viitata keliakiaan, siinä on monenmoisia oireita aina vatsaoireista hermostollisiin häiriöihin. Stressi voi myös laukaista kuvailemasi oireet. Harrastatko liikuntaa? Kannattaa urheilla vähintään pari kertaa viikossa ja syödä tasapainoisesti, mutta mikäli olet tarkastanut nämä seikat ja oireet eivät voi mitenkään johtua näistä, voi ne johtua henkisestä epätasapainosta:

Nuo voimakkaat sähköiskun tunteet yöllä voivat olla OBE liittyviä eli ruumiista irtautumiseen liittyviä. Itse kävin melkoisen myrskyn viime keväänä läpi ja olin todella väsynyt henkisesti. Melkei joka yö säpsähdin siihen kuin olisin juuri kaatumassa, ja tiedän että tämä on ruumiista irtautumisen ensimerkkejä. Itselläni ei ole koskaan ollut OBE kokemusta mutta tiedän tämän koska parilla tutulla on niitä ollut.
      2012 on muutosten vuosi ja suurin osa meistä ihmisistä herkistyy henkisestï sitä mukaa kun lähestymme vesimiehen aikaa. Oireina voi olla aistien paraneminen, sekä kuudennen aistin kehittyminen (arvaat ennalta asioita, telepaattisia kokemuksia yms). Ei kannata pelätä näitä muutoksia itsessä, jos kuitenkin tunnet olosi epämukavaksi, rukoile hiljaa vaikka yksinäsi ja pyydä turvaa ja voimaa hyviltä energioilta ja enkeleiltä. Vastaan ei kannata ainakaan taistella, silloin todennäköisesti vatsa-ja selkäkipusi pahenee.. "Terve sielu terveessä ruumiissa".

Ja vielä viimeiseksi, onko sinulla ollut riitaa jonkun läheisen kanssa? Kenties joku on toivonut sinulle pahaa tai puolestaan sinulla on jotain hampaankolossa jotain ihmistä vastaan. Jos näin on, kokeile sovintoa ja luovu negatiivisista fiiliksistä.

• jotain tapahtuu

Kiitos tosi paljon. Aloin jo epäillä että jotain olisi alkanut tapahtua sen spiritismipelin jälkeen. Vaikka kovasti siinä sanottiin että seuraamuksia tapahtuu

• Zombiemään

Sinusta on hyvää vauhtia tulossa zombi, tervetuloa joukkoon tummaan :)=

• miten jo voit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      293
      6567
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2039
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1257
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1163
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1136
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1025
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1021
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe