Koirien myrkyttäjät huomio

Mitta_täynnä

Olen kuullut montesta koirasta, jotka ovat kuolleet syötyään maasta löytämänsä makkaran tms. Montesti olen joutunut oksennuttamaan koirani jos se on saanut lenkillä jotain epäilyttävää suuhunsa. Sydän syrjällään joutuu odottamaan monta päivää oireiden pelossa. Eläinlääkärissäkin on jouduttu käymään. Lenkeistä menee ilo kun koko ajan saa vahtia mitä koira nuuskii.

Eli, jos joskus sattuu kaikista varotoimenpiteistä huolimatta käymään niin, että minun koirani kuolee jonkun arvottoman paskan ihmisen irvikuvan levittämien myrkkyjen vuoksi, voin taata että en lepää ennen kuin olen selvittänyt kuka se saatana on ja maksanut takaisin samalla mitalla. Tämä ei ole uhkaus, vaan lupaus.

43

3099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

      Noin mäkin teen jos omille joskus huonosti käy.

    • itsekseennauraja

      Tälläkölailla se hulluus leviää ? Selvästi paranoidisen skitsofreenikon piirteitä sinussa. Laita koiraasi kamera, että saat seurata sen kulkemisia päivälläkin. Jos joku vaikka tuo kotiisi myrkkyä! Sinäkin purkkaa tuot kaupasta varmaan, tai suklaata. Säilötkö ne oikeaoppisesti katonrajassa kiinnihitsatuissa teräspurkeissa, että ei koira pääse niihin käsiksi ?

      Kai nyt saan edes kuulla "pelottavan" tarinan miten juuri sinun Murre oli löytänyt luultavasti tarkoituksella tienviereen jätetyn suklaapalan jonka tiedetään olevan kamalan myrkyllistä koirille. Moniko näitä myrkkyjä oikeasti on edes nähnyt ? Reality check

    • serlokki

      Ihan mielenkiinnosta kyselen, en siis ole myrkyttäjä, miten ajotte saada syrkyttäjän hekilöllisyyden selville?

    • R.I.P.Karri

      Mun koira söi "myrkkymakkaran" ja sairastu niin pahasti et se piti lopetaa:(

      • Mitä myrkkyä

        Mitä myrkkyä makkara sisälsi?


      • Anonyymi
        Mitä myrkkyä kirjoitti:

        Mitä myrkkyä makkara sisälsi?

        Hassusti satusedältä ei ole tullut vastausta seitsemään vuoteen :D


    • bubbe1

      käsittämättömiä juttuja.. en ymmärrä miksi joku haluaa myrkyttää koiria, kun ovat varmasti vähiten maailmaan murhetta tuoneet. Olis kyllä mukava jos olisi olemassa jokin pasta missä voisi ihmiset ilmoittaa mistä on löytynyt lähiaikoina mitkäkin ja epäilyjä paikoista.. ((:

      • Facebookissa on ryhmä Vihaan koirien myrkyttäjiä, missä voi ilmoittaa löydöksistä ja niiden sijainnista..


      • Anonyymi

        "ovat varmasti vähiten maailmaan murhetta tuoneet. "

        Mitä? Mitä?


    • SairaatPaskatPerkele

      Sairaat elämättömät paskat heittelee myrkkyjä koirille. Pitäs jonku rottweilerin antaa repiä semmoset paskat. Tuollainen tuomio olisi silti aika vähäteltyä...

    • Jazzzm

      Oon vannonu ihan samaa ja käyttäisin siihen vaikka lopun ikäni. Syöttäisin koiranpaskaa rotanmyrkyllä ja ILOLLA.

    • Kyllästynyt

      Sanonpa vaan jos teillekkin tulisi naapuriin kenneli jossa lauma koiria räksyttäisi päivästä ja vuodesta toiseen jatkuvasti kymmenen jälkeen illalla aina puol kahteentoista yöllä ja että kuulisi omassa olohuoneessanne edes teeveetä tai mitä perheenjäsenet sanoo niin kyllä tuo myrykyttäminen tulisi kyllä mieleen ja monasti.

      Kaikenlisäksim koirat räksyttää myös aamukuudelta.

      Koiria ei myöskään ulkoiluteta ja omistajat ovatkin kasanneet ulostekasan tontin rajalle.

      Kyseessä vielä paimenkoirat jotka tarvitsevat käsittääkseni paljon liikuntaa.

      • Hahahahaaa

        Muuta pois sieltä jos kerta noin häiritsee.


    • saatanahelvetti

      kyl sais ihmiset hävetä oman lajinsa puolesta......................................................................

      • äly hoi

        Meidänkin paikallislehdissä on useamman kerran vuodessa juttuja näistä "myrkyttäjistä". Kysyin kerran eläinlääkäriltä, kuinka usein näitä potilaita tulee heille hoitoon, vastaus oli: ei koskaan!
        Taitavat kuolla kotiinsa sillä aikaa kun omistaja kertoilee juttujä tällä palstalla!


    • myrkytpoisnyt

      Myrkkyvaroitus koirille


      @turvallisuus facebookissa voi laittaa tietoa / lukea missä on myrkkyjä.

    • boxeritkoirina
    • ilovemydog

      Kyllä se henkilöllisyys selviää ennemmin tai myöhemmin.Olin pari vuotta sitten veljeni pihassa käymässä kun hänen naapurinsa tuli varoittamaan myrkkymakkaroista ja osasi kertoa että pihassa asuu mies jonka on nähty heittävän näitä makkaroita lähimaastoon.Mies oli myös kuvattu itse teossa.Poliisille oli tehty asiasta ilmoitus mutta poliisi ei kuulemma voi tehdä mitään ennenkuin on selvät todisteet että mies on heittänyt makkaran ja joku koira on sen syönyt ja lisäksi tästä pitää olla todisteet.Pisti niin vihaksi.Oman tulevaisuuteni vuoksi en lähtenyt miestä myrkyttämään mutta voin myös luvata että jos minun koirani hänen makkaransa syö niin sen jälkeen kyllä pidän huolen että sitä saa mitä tilaa.Ja myrkyttäjät muistakaa että luontoon voi asentaa huomaamattomasti myös kameroita,tiedän itse 3 kameran sijainnit joten jossain vaiheessa narahtaa ja sitten ei välttämättä ole kivaa.

      • ölööö

        Joku oli nähnyt kuulemma jonkun ehkä jossain. Hyvä ettet vielä noilla perusteilla lähtenyt ihmisen henkeä ja terveyttä uhkaamaan.


      • EiTietenkäänSeVieläRiitä

        "Joku oli nähnyt kuulemma jonkun ehkä jossain."

        Ei tietenkään vielä sillä perusteella voi mitään tehdä. Mutta jos on varma tieto että tämä jonkun jossakin näkemä ei ole koiranomistaja niin siitä kyllä jo saa ilmoittaa poliisille, ja pitääkin.


      • Scary

        Karmaisevaa, minkälaisia vainoharhaisia, pelottavia hulluja koiranomistajista löytyy. Toivottavasti poliisi on hereillä, kun tällainen vainotuksi ja uhatuksi itsensä kokeva koiranomistaja tulee tekemään ilmoitusta "makkaroista ja kolmesta kamerasta".

        Puistattaa.


    • Iloomustaakoira

      Kyllä, tämä keskustelu taas todistaa koirien rentouttavan, rauhoittavan, sosiaalistavan ja mielenterveyttä ylläpitävän vaikutuksen omistajaansa.

      • ymmärrätkö

        Mitenkäs tämän nyt muotoilisi... mutta koirat kyllä itsessään rentouttavat, rauhoittavat, sosiaalistavat ja pitävät yllä mielenterveyttä. Kun taas nämä myrkyttäjät eivät.
        Kuvitellaanpas, että olet juuri hankkinut vaikka uuden auton tms ja tunnet siitä iloa ja onnea. Sitten tulee joku törkiö joka sabotoi sitä, viiltelee ja puhkoo renkaat. Oletko vielä onnellinen?
        Autoa ja koiraahan ei voi noin muuten verrata toisiinsa koska koira on elollinen olento, mutta kummatkin voivat olla omistajilleen tärkeitä ja näiden molempien vahingoittaminen on rikos.


    • kysynmävaan

      Mitäs sitte kun jonkun lapsi syö myrkyn?

      • haukkua

        Niin, silloinhan sitä myrkkyä voi joutua ison tappajakoiran elimistöön myös.


    • Pyhäsylvi

      Jos joskus yllätän tälläisen myrkyttäjän puuhissaan niin se on varma että puukotan hengiltä, vietän sitten vaikka pari vuotta vankilassa ensikertalaisena jos kiinni jään :)

    • henkipoismyrkyttäjältä

      En minäkään vastaa teoistani jos tapaan tämmösen niljakkeen, mutta hengiltä puukottaminen on liian helppo kuolema. Sais kuolla mieluummin pitkään kituen. Kuolemaahan tämmönen luuseri varmaan jopa toivookin muttei vaan saa sitä itse toteutettua.

      • fasfasfasf

        Koiraihmiset ovat mielisairaita sadisteja, kuten tässä taas nähdään.

        Kato meillä on oikeusjärjestelmä, omankädenoikeutta ei ole tiesitkö


    • Vantaanpojat

      Voin sen verran kertoa että, minun koirani jos jotain vain saa suuhunsa myrkyttäjän toimesta ja vaikka ei edes kuolisi niin koko taajama josta myrkky on löytynyt etsii teikäläisen. Lupaan ja vannon että, ei selviä pelkillä mustelmilla. Terveisin 013 alue.

      • tukkavantaalla

        Haista vittu vantaapelle


      • ÄläHiiriVikise

        Sinut voi samalla hakata ja heittää roskiin rakkisi kanssa.


    • tosi.pelottavaa

      Ap montakos ihmistä oot vuosien mittaan tappanut? Ootko jo täyttänyt 15? Hävettääkö?

    • Pottu

      Kuvitellaan että minulla on kissa omalla pihallani hihnassa kiinni. Jos jonkun ihmisen karannut agressiivinen koira syöksyisikin pihaan ja raatelisi kissan hengiltä. Mitä mietteitä herättää tällainen? Tästä voisi seurata hyvinkin myrkytyskosto kyseistä koiraa kohtaan. Jonka jälkeen puskaradiossa varoitellaan koiramyrkyttäjistä ;)

      • Aidattupiha

        Kyllä koiran omistaja tietysti korvaa kaiken.Kannattaa vahtia kissiä, että näkee jos jotain käy.Aitaus tietysti olisi turvallisempi kissalle.Myös petolinnut voivat sitä havitella tai ilvekset.
        Meillä on koira, joka kyllä kissin kiinni ottaa, jos tilaisuus tarjotaan.Mut olen siitä tietoisena, aidannut pihani.Ja 29vuoden aikana, yksikään koiristani ei oo karannu naapureihin.
        Mut,niinkun se useimmin käy.Et se mirri tulee laittomasti vieraaseen pihaan, ja koira ehkä sen tappaa .Tai molemmat loukkaantuu.Maksaako kustannukset kissanomistaja, joka teon aiheutti? Meilläpäin on kuulunut vaan kommentteja, ettei varmaan ollu meidän, ja että niitä samannäkösiä on niiin paljon.Onneksi, ei ole kissa viellä pihaan jäänyt.


    • OmaVika

      Onhan se selvää, että koiria halutaan myrkyttää. Syyllisiä koirien myrkyttämiseen ovat koirien omistajat. Koirien omistajat aiheuttavat vastuuttomalla ja huonolla käytöksellään lemmikkiensä kärsimykset ja kuoleman.

      Opetelkaa käyttäytymään, niin ette murhauta koirianne.

      • trwerywer

        Juuri näin. Koiraihmisten joukossa on niin äärimmäisiä paskiaisia, etten ihmettele että joku toinen paskiainen myrkyttää koiria.


      • Sairastasakkiaovat

        Mä kerään aina koiran kakat Koirani ei hauku, eikä häiritse ohikulkijoita.Siitä ei siis ole haittaa muille.
        Mitäs, jos se myrkky tulee väärälle koiralle,kissalle tai luonnoneläimelle?

        Myrkyttäjä on sairas ihminen.Uutisissa oli,et joku päiväkodin pihalle myrkkyjä levitelly.Kyllä semmoset ihmiset pitäs sulkea laitoksiin,kun eivät yhteiskuntaan selkeästi sovellu


    • Saatanansado

      Täsmämyrkytykset väkivaltaisiin koiriin kohdistuen voivat olla ihan perusteltu keino puolustaa viattomia uhreja, mutta en minäkään satunnaismyrkytyksiä hyväksy. Suurin osa koirista ja omistajistaan ihan kunnon väkeä.

    • HäirikötKuriin

      Kyllä naapurilla on oikeus tappaa häiritsevä koira. Kuseskelua, haukkumista ja muuta häiriköintiä ei tarviytse kenenkään sietää.

      • Anonyymi

        toivottavasti sut myrkytetään ämmä luuletsä et sul on oikeus tappaa toisen lemmikki vitun daiju toivottavasti tukehdut myrkkymakkaroihis horo :)


    • juupajaajoo

      Naulapullat liikkeellä täällä. Onneki löydetty ennen kuin ehtivät tehdä tuhoa.
      Itse mielummin lenkkeilen rikkaiden alueella, koska joka talossa kamerat ja myrkkypulla hörhöt eivät uskalla siellä pyöriä.

      • PysyPois

        Mitä sinä saatanan haiseva pummi pilaat koiranlöyhkälläsi hyvätkin alueet.


    • Anonyymi

      Saisinko linkin yhteenkään tapaukseen, jossa koira on todistettavasti myrkytetty. Laittakaa nyt objektiivisia todisteita! Itse näen todistettavasti koiranpaskaa jkadulla heti kun menen ulos, mutta mitään myrkkypaloja ei ole olemassakaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe