Palmukoti

kukkuluuruu

Minkälaisia kokemuksia teillä on Palmukodista? Onko hyvä paikka lapselle? Millaisia työntekijöitä?

15

4573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapsibisneksiä.

Palmukoteja on useilla eri ppaikkakunnilla.- Mistä palmukodista on kysymys?

Jokela. Vantaa. Kerava. Helsinki Kuopio. Pohjois -Savo?

Googlaa > palmukoti

• Palmukodit.

• kukkuluuruu

Olen kyllä lukenut netistä heidän hienoja nettisivujaan, mutta olisi mukavaa kuulla vanhempien sekä lasten omia kokemuksia ko. paikasta. Millainen Vantaan Palmukoti on?

• kukkuluuruu

Ihmetyttää vähän, että miten useammassa paikassa voi esim. olla sama vastaava ohjaaja?

• sossulapsi

Palmukoti ei ole lapselle hyvä paikka. Helsingin palmukodissa lapsia pidetään väkisin kiinni pienimmästäkin rikkeestä, esim. kun seitsemän vuotias poika ei suostunut syömään sisältä mätää omenaa loppuun. Lapset eivät myöskään täällä pääse ulkoilemaan ja sitten suututaan lapsille kun purkavat energiansa sisällä. Palmukodin ohjaajat vittuilevat nuorille ja ovat kaksinaamaisia sekä töykeitä. Terveisin: Töölön Palmukodissa kaksi vuotta asunut.

• läskivanukas

no ehkä noin töölössä jokelassa on näköjään vastapuoli siellä ohjaajat on kivoja ja chillejä ja siellä tudkin "saa olla sisällä" ku ne haluu et ulkoillaan

• sateensaari

Löytyisiköhän lisää kokemuksia?

• Hermione1

Helsingissä ei enää Palmukotia olekaan. Mihin lie se kadonnut?

• tuntematon6

itse olin palmunkodin asiakas 2011-2012 ja ihan hyvät kokemukset jäi tukihenkilö toiminasta
      mutta minulla kyllä oli ennestään tutu tukihenkilö opiskelu paikastani sen kanssa kyllä työ toimi
      hyvin sain paljon apua terapian laiseksi vapaa ajallakin sain puhua huolistani niin paljon kun halusin mut se meni kyllä vähän yli. Tietty oli meillä omatkin olemat työssä me kun tunsimme hyvin toisemme . mut en jälkeen päin kadu yhtään että sain sen henkilön itselleni . nyky päivänäkin vielä pidetään yhteytä toisimme miten keritään mutta ei olla kyllä nähty kasvokkain enää. nyt itse olen 19.v ja olen kunnossa kaikin pulin

• tuntematon6

tuntematon6 Ainiin jo se missä olin niin oli Kuopiossa

• Vihainen

Palmukoti = suuri huijaus

• mikkola3

Mä asun jokelan palmukodissa ja musta tää on tosi hyvä paikka :) ennen vantaalla oli 2 palmukotia mutta tämä palmukoti missä minä olen muutti sieltä pois, jokelaan:) olen asunut tässä palmukodissa yli viisi vuotta ja olen tyytyväinen kaikkeen :)

• Kysyn vaan

Hienoa, että Palmukodissa asuu myös tyytyväisiä lapsia.

Kokemuksia toki on monenlaisia niinkuin lapsia ja heidän tarpeitaan.

Miksi Palmukoti ei ole päivittänyt nettisivujaan Vantaan ja Jokelan lastenkotien osalta? Sivuilla on lukenut jo pitkään, että "PÄIVITETÄÄN".

• kyllävain

Hyvä paikka, olen käynyt tutustumassa ja tunnen jonkin verran henkilökuntaa :)

• Paljon silmälumetta

Paljon silmälumetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      187
      6278
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      65
      4763
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      92
      4571
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      73
      4333
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      91
      2777
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      62
      2225
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      133
      1697
    8. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1624
    9. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      54
      1578
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      38
      1385
    Aihe