Palmukoti

kukkuluuruu

Minkälaisia kokemuksia teillä on Palmukodista? Onko hyvä paikka lapselle? Millaisia työntekijöitä?

15

4653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapsibisneksiä.

Palmukoteja on useilla eri ppaikkakunnilla.- Mistä palmukodista on kysymys?

Jokela. Vantaa. Kerava. Helsinki Kuopio. Pohjois -Savo?

Googlaa > palmukoti

• Palmukodit.

• kukkuluuruu

Olen kyllä lukenut netistä heidän hienoja nettisivujaan, mutta olisi mukavaa kuulla vanhempien sekä lasten omia kokemuksia ko. paikasta. Millainen Vantaan Palmukoti on?

• kukkuluuruu

Ihmetyttää vähän, että miten useammassa paikassa voi esim. olla sama vastaava ohjaaja?

• sossulapsi

Palmukoti ei ole lapselle hyvä paikka. Helsingin palmukodissa lapsia pidetään väkisin kiinni pienimmästäkin rikkeestä, esim. kun seitsemän vuotias poika ei suostunut syömään sisältä mätää omenaa loppuun. Lapset eivät myöskään täällä pääse ulkoilemaan ja sitten suututaan lapsille kun purkavat energiansa sisällä. Palmukodin ohjaajat vittuilevat nuorille ja ovat kaksinaamaisia sekä töykeitä. Terveisin: Töölön Palmukodissa kaksi vuotta asunut.

• läskivanukas

no ehkä noin töölössä jokelassa on näköjään vastapuoli siellä ohjaajat on kivoja ja chillejä ja siellä tudkin "saa olla sisällä" ku ne haluu et ulkoillaan

• sateensaari

Löytyisiköhän lisää kokemuksia?

• Hermione1

Helsingissä ei enää Palmukotia olekaan. Mihin lie se kadonnut?

• tuntematon6

itse olin palmunkodin asiakas 2011-2012 ja ihan hyvät kokemukset jäi tukihenkilö toiminasta
      mutta minulla kyllä oli ennestään tutu tukihenkilö opiskelu paikastani sen kanssa kyllä työ toimi
      hyvin sain paljon apua terapian laiseksi vapaa ajallakin sain puhua huolistani niin paljon kun halusin mut se meni kyllä vähän yli. Tietty oli meillä omatkin olemat työssä me kun tunsimme hyvin toisemme . mut en jälkeen päin kadu yhtään että sain sen henkilön itselleni . nyky päivänäkin vielä pidetään yhteytä toisimme miten keritään mutta ei olla kyllä nähty kasvokkain enää. nyt itse olen 19.v ja olen kunnossa kaikin pulin

• tuntematon6

tuntematon6 Ainiin jo se missä olin niin oli Kuopiossa

• Vihainen

Palmukoti = suuri huijaus

• mikkola3

Mä asun jokelan palmukodissa ja musta tää on tosi hyvä paikka :) ennen vantaalla oli 2 palmukotia mutta tämä palmukoti missä minä olen muutti sieltä pois, jokelaan:) olen asunut tässä palmukodissa yli viisi vuotta ja olen tyytyväinen kaikkeen :)

• Kysyn vaan

Hienoa, että Palmukodissa asuu myös tyytyväisiä lapsia.

Kokemuksia toki on monenlaisia niinkuin lapsia ja heidän tarpeitaan.

Miksi Palmukoti ei ole päivittänyt nettisivujaan Vantaan ja Jokelan lastenkotien osalta? Sivuilla on lukenut jo pitkään, että "PÄIVITETÄÄN".

• kyllävain

Hyvä paikka, olen käynyt tutustumassa ja tunnen jonkin verran henkilökuntaa :)

• Paljon silmälumetta

Paljon silmälumetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      116
      7133
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      494
      5271
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      146
      3240
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      215
      2621
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      38
      2307
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1272
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1232
    8. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1168
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1159
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1133
    Aihe