Miten puhelin numero liittyy syntymä aikaan tai sotuun ?
Eikös numerot ja osotteet saa tiedusstelusta ilman mitään synt.aikojakin ?
Ei meiän perheellä ainakaan liity mitenkään.
Tilasin tänään päivällä sähkölaitteita verkkokaupasta, maksoin verkkopankin kautta, eikkä missään vaiheessa kysytty edes syntymä aikaa eikä sotu tunnusta.
Voisiko joku ystävällinen opastaa sivistymätöntä ?
Kiitos etu käteen vastanneille.
Aukko sivistyksessä-kö ?
46
148
Vastaukset
Kyllä on ollu hauskaa lukea tätä ketjua! Jotkut ovat tehneet ison numeron siitä, että poliisilta ei haeta mitään asiakirjoja. Vähänpä tunnette maailmaa te jotka niin väitätte. Ihan tavallinen passi, joita itselläni on kaksi, on asiakirja, ja se on itse haettava poliisiasemalta. Olen työni takia joutunut passejani uusimaan muutamia kertoja, ja aina olen ne itse hakenut kun olen saanut viestin, että tilaamani asiakirjat ovat saapuneet ja noudettavissa.
Muitakin vastaavia juttuja voi olla, en tiedä, ettekä takuulla tiedä tekään, joten mitähän jos ottaisitte asioista selvää ennen kuin alatte lyttäämään ihmisiä asioissa joista ette itse tiedä yhtään mitään.Varmasti hauska lukea sinusta kuin myöskin minusta .. Mutta kyseessä on erään turkulaisen ihmisen blogin kirjoituksia mitä on kopsattu ihmisten toimesta tänne, elikäs ei stadin poliisit pyydä turkulaisia hakemaan asiakirjoja stadista.
Kohta nämä ihanaiset alkaa huhuilee kimpussani kun uskalla omalla nimimerkillä kommentoida ja kuvittelee pienissä päissään ties mitä.
Passeihinkin on tulossa lakimuutoksia voi saada passin postin kautta, ainakin eduskunnan syysistunnossa piti asiasta tehdä aloite, en tiedä onkos tehty ja onkos muutokset jo tullut voimaan- ja kuultu
power.light kirjoitti:
Varmasti hauska lukea sinusta kuin myöskin minusta .. Mutta kyseessä on erään turkulaisen ihmisen blogin kirjoituksia mitä on kopsattu ihmisten toimesta tänne, elikäs ei stadin poliisit pyydä turkulaisia hakemaan asiakirjoja stadista.
Kohta nämä ihanaiset alkaa huhuilee kimpussani kun uskalla omalla nimimerkillä kommentoida ja kuvittelee pienissä päissään ties mitä.
Passeihinkin on tulossa lakimuutoksia voi saada passin postin kautta, ainakin eduskunnan syysistunnossa piti asiasta tehdä aloite, en tiedä onkos tehty ja onkos muutokset jo tullut voimaanVoi kuule, sairaassa miellikuvituksessa kaikki on mahdollista.l Onhan se nähty.
- Kaupunkilainen.
Ei ainakaan kaupunkipaikoissa haeta poliisilta edes passia, ne haetaan virastotalosta toimistovirkailijalta ja siellä ei niitä ole jakamassa ainuttakaan poliisia. En sitten tiedä miten
jossain Perä-Hikiällä toimitaan, mutta noin kaupungeissa. - toinen järkevä
Kaupunkilainen. kirjoitti:
Ei ainakaan kaupunkipaikoissa haeta poliisilta edes passia, ne haetaan virastotalosta toimistovirkailijalta ja siellä ei niitä ole jakamassa ainuttakaan poliisia. En sitten tiedä miten
jossain Perä-Hikiällä toimitaan, mutta noin kaupungeissa.Just nuin. Turkuhan on perä-Hikiää ::::)))))))))))))))))))))
- Mitä ihmettä?
Miksi HELSINGIN poliisi ilmoittaisi Turussa odottavista asiakirjoista?
Mitä ihmettä? kirjoitti:
Miksi HELSINGIN poliisi ilmoittaisi Turussa odottavista asiakirjoista?
Miksi joku oikeisti kuvittelee että aikaa ja kiinostusta riittää typerää blogiaan lukea kun sen saa tääläkin luettua.
Ainoastaan ihminen mikä on itserakas kuvittelee hänen bloginsa on
kaikkien ihmisten kiinostuksen kohde, kun itse en jaksa paljoa edes oikeden fiksujen ja terveiden ystävien juttuja lukea facebookissa.
Typeryydellä ei oikeasti ole rajaansa että ihan ketjun kirjoituksia vaatii linkittää kun minä en todellakaan typeriä blogeja lue, jos tuota yhtä kiinostaa omat typerät bloginsa ei minua ainakaan luen ne vaan ainoastaan täältä silloin kun joskus satun täällä käymään.
Nyt nauraa tärviölle, stadin itiksessä on poliisiasema, mutta ei turussaI sen pystyy kaikki lukemaan netistäkin.sulle nimimerkki siis mitä. Tässä muunmuasssa mainita stadista ja poistetuissakin viesteissä oli ja oli paljonkin muutakin kirjoituksia samasta aiheesta.
" Tänään tuli Hesan poliisilaitokselta viesti, jossa minulle kerrottiin ystävällisesti että "tilaamani" asiakirjat ovat saapuneet ja noudettavissa itäkeskusksen palvelupisteestä. "
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11026490#comment-58115264-view- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
power.light kirjoitti:
Miksi joku oikeisti kuvittelee että aikaa ja kiinostusta riittää typerää blogiaan lukea kun sen saa tääläkin luettua.
Ainoastaan ihminen mikä on itserakas kuvittelee hänen bloginsa on
kaikkien ihmisten kiinostuksen kohde, kun itse en jaksa paljoa edes oikeden fiksujen ja terveiden ystävien juttuja lukea facebookissa.
Typeryydellä ei oikeasti ole rajaansa että ihan ketjun kirjoituksia vaatii linkittää kun minä en todellakaan typeriä blogeja lue, jos tuota yhtä kiinostaa omat typerät bloginsa ei minua ainakaan luen ne vaan ainoastaan täältä silloin kun joskus satun täällä käymään.
Nyt nauraa tärviölle, stadin itiksessä on poliisiasema, mutta ei turussaI sen pystyy kaikki lukemaan netistäkin.Helsingin Itiksessä ei ole poliisiasemaa, Eli nauraa sulle kaikki.
- ??????
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Helsingin Itiksessä ei ole poliisiasemaa, Eli nauraa sulle kaikki.
Lupapalvelut
Itäkeskuksen palvelupiste:
* pakollinen ajanvaraus lupa-asioissa
* ajanvaraus ei koske valmiiden asiakirjojen noutoa, väliaikaista henkilökorttia, pikapassia eikä express-passia.
* aikoja on varattavissa klo 8 - 16.50
* klo 16.15 - 16.50 palvelupisteeseen pääsevät vain ajan varanneet henkilöt - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
?????? kirjoitti:
Lupapalvelut
Itäkeskuksen palvelupiste:
* pakollinen ajanvaraus lupa-asioissa
* ajanvaraus ei koske valmiiden asiakirjojen noutoa, väliaikaista henkilökorttia, pikapassia eikä express-passia.
* aikoja on varattavissa klo 8 - 16.50
* klo 16.15 - 16.50 palvelupisteeseen pääsevät vain ajan varanneet henkilötLupapalvelu ja poliisiasema on kaksi aivan eriasiaa!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Lupapalvelu ja poliisiasema on kaksi aivan eriasiaa!!!
sorry kauheesti kirjoitusvirhettä, stadissa on poliisilla useampia palvelupisteitäkin eikä vaan monia poliisiasemia.
Toista se on turussa missä ei ole mitään muuta kuin YKSI poliisiasema missä hoituu kaikki, ehkä siksi turkulaiset joutuu ihan stadiin menee asiakirjojaan hakemaan???
- emma12345
Mitenhän ihmeessä tää liittyy koiramaisiin pulinoihin :)))). Menkääs tonne koo ärr pee palstalle. Vai haluatteko suoran nron :) ???
- mmmmm;()
Hih, eih me haluta. Ihan toisaalla toi keskustelu menossa, itsellä nää molemmat auki, vähän kobsailenkin... ;;))))))
No jaa, otsikon "koiramaiset pulinat" allahan sanotaan ihan selvällä suomen kielellä, että "Päästä koira hetkeksi irti ja keskustele muiden koiraihmisten kanssa maailman menosta ja vaikka ihmissuhteista". ;)
Täällä ei siis ole mikään pakko puhua koirista, ja käytämme tilaisuutta sumeilematta hyväksemme. :D
Sen takia kai täällä on niin paljon muita ketjuja jotka ei liity koiriin tai edes eläimiin ylipäänsä mitenkään. (virnistän)
Voi ollakin muutoksia passien hakemisen suhteen joko tullu tai tulossa. En tullu kesällä kysyneeks kun uusin työpassini. Helppo hakee kun asema on parin korttelin päässä asunnosta. Mutta se ainakin oli muuttunu sitten edelliskerran, että nykyään otetaan sormenjäljet passia varten joka kerta kun sen uusii, myös työpasseihin joihin ei ennen tarvinnu sormenjälkiä ollenkaan.onneksi ei passia tarvitse sengel maissa, itse pitäisi mennää erääseen eu- maahan tekemään työmatkaa tänä vuonna jos ei asian suhteen tule muutoksia, saatikas joulu ulkomailla eräässä eu:aassa mihin on alustavasti pyydetty.
Passi on hyvä olla olemassa jos eu maan ulkopuolelle joutuu menemään, tuossa hiljakkoin juttelin Israelista erään kanssa, passi ja 3 kuukauden turisti viisumin saa Israeliin korkeintaan, vähän aikaa naapurimaassa saa uuden 3 kuukauden turisti viisumin, ei kiitos kibbutzi ja apelsiinit:D- kiikittäjä ;DDDd
Hih;))))
Kun ei vielä milloinkaan ole työpasseihin annettu kuin se (keksitty) nimi.... Mitä auttais muuten työpassi???? Merkkari- tai dippi, nousee atkustusluokka ei juuri muuta.... Mut.... Vaikee... Niiq viäriännehellä....... - idiidimpipowerlight
power.light kirjoitti:
onneksi ei passia tarvitse sengel maissa, itse pitäisi mennää erääseen eu- maahan tekemään työmatkaa tänä vuonna jos ei asian suhteen tule muutoksia, saatikas joulu ulkomailla eräässä eu:aassa mihin on alustavasti pyydetty.
Passi on hyvä olla olemassa jos eu maan ulkopuolelle joutuu menemään, tuossa hiljakkoin juttelin Israelista erään kanssa, passi ja 3 kuukauden turisti viisumin saa Israeliin korkeintaan, vähän aikaa naapurimaassa saa uuden 3 kuukauden turisti viisumin, ei kiitos kibbutzi ja apelsiinit:DMitäs ne sellaset sengel maat on???
idiidimpipowerlight kirjoitti:
Mitäs ne sellaset sengel maat on???
unhodin vastata sullekkin oih tulikos kirjoitusvirhe, katsoin telkkari samalla, mutta lue linkistä mikä on schengel sopimus
http://europa.eu/legislation_summaries/justice_freedom_security/free_movement_of_persons_asylum_immigration/l33020_fi.htm
Jos lentämällä kulkee, niin sitä passia tarvitaan eu-maissakin. Ainakin multa ja työkavereilta on kysytty joka ikinen kerta lentokenttien lähtöselvityksissä riippumatta siitä minne ollaan oltu matkalla.
Jos mulla olis mahdollisuus päästä jonnekin missä voi syödä appelsiineja suoraan puusta, lähtisin niin vauhdilla ettei musta näkyis kuin pölypilvi. :DAi siihen ehti kiikittäjä väliin. Mun työpassillani saa kuljettaa enemmän matkatavaraa kuin tavallisella turistipassilla, plus että esim venäjällä se avaa kirjaimellisesti portteja jotka on muilta suljettu.
- sivistynyt-kö
En nyt hahmota ongelmaa. Edes toisella lukukerralla.
Mitä puhelinumero kuuluu asiaan, siihen kauppaan?
Ja mitä kysymys tekee koirapastalla?
Nimellä saat puhelinumeroita, joita kyseiselle nimelle on tarjolla, esim eri osoitteisiin, jos teitä on monta.
Ei kysytä sotuja.
Sotuja kysytään kun maksaa luotolla.
Nettipankkiyhteystiedot sisältää jo tarpeeksi sotutietoa.Tässä sulle esimerkkitilaus, missä minä en koskaan ole sossutunnuksia kirjoittele ja en pankkitunnuksia tarvitse ja maksan joko heti laskun tai tavaran hakiessa postissa.
Viimeksi tilasin parinsadan euron edestä tavaroita ja vasta sitten maksoin lähetyksen kun hain postista.
tilauksen vahvistus tulee sähköpostilla, et sillein.
Etunimi *
Sukunimi *
Yritys **
Lähiosoite *
Postinumero *
Postitoimipaikka *
Puhelinnumero *
Sähköposti *
ja tässä toinen mistä olen tilannut, mihinkään en sossoani ole merkannut täältäkin useamman sadan euron edestä olen tilannut samallalailla kun ykköspaikastakin.
Etunimi:
Sukunimi:
Puhelinnumero:
Sähköpostiosoite:
Kaupunki:
Osoite:
Postinumero:
Hyväksyn ehdot Myyntiehdot
Mihin ihmeessä sitä sossua tarvii tilatessa? en minä ainakaan ole tarvinnut sosiaalitunnuksia et sillettis.- Outoa.
power.light kirjoitti:
Tässä sulle esimerkkitilaus, missä minä en koskaan ole sossutunnuksia kirjoittele ja en pankkitunnuksia tarvitse ja maksan joko heti laskun tai tavaran hakiessa postissa.
Viimeksi tilasin parinsadan euron edestä tavaroita ja vasta sitten maksoin lähetyksen kun hain postista.
tilauksen vahvistus tulee sähköpostilla, et sillein.
Etunimi *
Sukunimi *
Yritys **
Lähiosoite *
Postinumero *
Postitoimipaikka *
Puhelinnumero *
Sähköposti *
ja tässä toinen mistä olen tilannut, mihinkään en sossoani ole merkannut täältäkin useamman sadan euron edestä olen tilannut samallalailla kun ykköspaikastakin.
Etunimi:
Sukunimi:
Puhelinnumero:
Sähköpostiosoite:
Kaupunki:
Osoite:
Postinumero:
Hyväksyn ehdot Myyntiehdot
Mihin ihmeessä sitä sossua tarvii tilatessa? en minä ainakaan ole tarvinnut sosiaalitunnuksia et sillettis.Etkö käytä pankkitunnuksia?
Outoa. kirjoitti:
Etkö käytä pankkitunnuksia?
Käytän pankkitunnuksia viikottain, monet paikat vaati pankkivarmenteen. Olen maksannut ostoksia myös verkopankkitunnuksia käytellen, mutta esimerkki ostokseni maksoin ihan käteisellä rahalla. Oma pankkini jakelee onneksi 300 kpl avainlukulistaa.
power.light kirjoitti:
Käytän pankkitunnuksia viikottain, monet paikat vaati pankkivarmenteen. Olen maksannut ostoksia myös verkopankkitunnuksia käytellen, mutta esimerkki ostokseni maksoin ihan käteisellä rahalla. Oma pankkini jakelee onneksi 300 kpl avainlukulistaa.
esim. kännykkälaskuni tulee sähköpostilla, pitää olla varovainen en blokkaa sitä roskapostina.
- ..........
power.light kirjoitti:
esim. kännykkälaskuni tulee sähköpostilla, pitää olla varovainen en blokkaa sitä roskapostina.
Juuri näin, eli tiedät paikat netissä mistä voi tilata ilman tunnuksia. Riittää nimi ynnä osoitetiedot ja tulee vain ilmoitus tavara on saapunut.
Kiitos! - hyvin yleistä
.......... kirjoitti:
Juuri näin, eli tiedät paikat netissä mistä voi tilata ilman tunnuksia. Riittää nimi ynnä osoitetiedot ja tulee vain ilmoitus tavara on saapunut.
Kiitos!Meillä käytetään nettiä kaikkiin tilauksiin, eivätkä läheskään kaikki vaadi tunnuksia, vaan lähettävät ns. postiennakolla ja postikulut lisätään.
Aivan yleistä :)
Maksuehdot saa valita itse. Siis että maksko heti tunnuksilla tai pakettia noutaessa. - Oho.
hyvin yleistä kirjoitti:
Meillä käytetään nettiä kaikkiin tilauksiin, eivätkä läheskään kaikki vaadi tunnuksia, vaan lähettävät ns. postiennakolla ja postikulut lisätään.
Aivan yleistä :)
Maksuehdot saa valita itse. Siis että maksko heti tunnuksilla tai pakettia noutaessa.Ja helppo väärinkäyttää, tilaa toisen nimiin vain asiakirjoja.
- hah haaaaaa
Oho. kirjoitti:
Ja helppo väärinkäyttää, tilaa toisen nimiin vain asiakirjoja.
Pelkäätkös varjooskin pemeessä, entä mörköjä ::))))))))
Jokaisen oma asia kenen nimiin tilaa :))
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644052Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803690- 423195
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522196- 482035
- 471768
- 361720
- 301566