"PIKKU PIIA Pomppukeinu, koukkukiinnitteinen
HUOM! Saatavilla olevat värit/kuvat vaihtelevat ja voivat poiketa kuvatuista malleista!
Pikku Piia pomppukeinu on turvallinen pienen lapsen ensikeinu, joka viihdyttää lasta päivittäisissä leikeissä. Samalla lapsen tasapaino kehittyy ja jalkalihakset vahvistuvat. Ikäsuositus: n. 6 - 12 kk. Leveyden säädöllä säädetään istuinosa oikean kokoiseksi. Kiinnitysnarua säätämälla saadaan keinun korkeus sopivaksi. Keinu on sopivalla korkeudella silloin kun lapsen jalat ylettyvät lattiaan. Pomppukeinu on varustettu turvanarulla. Istuinosa tikattua puuvilla-kangasta. Kiinnitetään kattoon tai oven karmiin tarpeeksi vahvalla koukulla esim. saparokoukulla, vahvuus 6 mm. HUOM! Koukku EI sis. pakkaukseen! Kiinnityskoukkuja myydään erikseen. Pomppukeinun kiinnitykseen tarvitaan 1 kpl saparokoukkuja. Kuosit ja kuvat voivat poiketa kuvatuista malleista! Valmistettu SUOMESSA!" Hyvän kuntone edelleen
Hinta: 10 ekee
Yhteystiedot: [email protected]
O: Myydään hyppykiikku. Sopii 6-12kk ikäiselle
hyppykiikku
1
404
Vastaukset
- Tarttis tuon
Missä päin suomea???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893594Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna273129- 563084
- 612895
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642730Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622456Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802291- 692138
- 452132