Henkilö käy rajan takana mutta pelastetaan lääketieteellä...päivää ennen leikkausta tuntee kosketuksen vasemmassa jalassa johon tunto ei palannut kunnolla leikkauksen jälkeen...yö leikkauksen jälkeen...pöydällä on tyhjä lasipullo, jonka päällä on korkki...täysin selittämättä yhtäkkiä korkki lennähtää hallitussa kaaressa pullon edessä olevaan kertakäyttö mukiin...n. kaksi viikkoa leikkauksen jälkeen henkilö kotiutetaan...samalla hetkellä kun saapuu pyörätuolissa olohuoneeseen kirjahyllyn ylimmältä hyllyltä putoaa kynttilä täysin ehjänä...ja n. kaksi vuotta on täysin hiljaista...kunnes yhtäkkiä vanha vedettävä perintö kaappikello alkaa tikittämään ja pysähtää tasan kymmentä vaille puolen yön...ehkä joku viisas osaisi sanoa onko näille jotain merkityksiä ehkäpä...?
ehkä joku osaisi antaa järkeviä selityksiä
10
1324
Vastaukset
- ggt
jatka vielä lisää.. kyllä tuosta romaani syntyy, mutta kannattaa antaa painoarvoa erityisesti sille minkälaisen lopun tarinallesi keksit!!
- HuppuLuuranko
Ei suinkaan mitään päästä keksittyä...silloin olisin kehittänyt jotain paljon parempaa
- Noita-Nainen
Sen korkki-jutun minakin osaan selittaa...se oli siella pullossa tiivistyva paine.
(eivat kaikki asiat ole yliluonnollisia vaan fysikaalisia)
Mutta niille muille on hankalampi keksia selitysta...- tekijä siellä
pullossa sitä painetta olisi mukamas saanut aikaan jos pullo oli tyhjää täynnä?-> "pöydällä on TYHJÄ lasipullo, jonka päällä on korkki."
- Haamu
tekijä siellä kirjoitti:
pullossa sitä painetta olisi mukamas saanut aikaan jos pullo oli tyhjää täynnä?-> "pöydällä on TYHJÄ lasipullo, jonka päällä on korkki."
Olihan sinne voinut jäädä tippa jotakin ainetta joka oli alkanut kaasuuntumaan päästessään vaikkapa hapen kanssa kosketukseen?
- kiikkeli
täyttä paskaa.
- Andde
Höpö höpö. Minä ainakin uskon ko. tarinan, tosin haluaisin jutella ko. jutun kirjoittajan kanssa henk.koht. tuosta vielä. Itse todistanut samantapaisia tapahtumia. :)
- HuppuLuuranko
Andde kirjoitti:
Höpö höpö. Minä ainakin uskon ko. tarinan, tosin haluaisin jutella ko. jutun kirjoittajan kanssa henk.koht. tuosta vielä. Itse todistanut samantapaisia tapahtumia. :)
Hienoa että palstalla liikkuu joitakin jotka eivät heti ala väittämään hulluksi...jos haluat puhua niin maili on [email protected] voi olla hidasta kun en pääsee koneelle ensi viikon jälkeen yhtä tiiviisti kuin yleensä...
- ......................
Tätä maailmaa voi tarkastella ainaski kahdella eri tavalla...toiset tahtoo uskoo täällä olevan jotain sellasta, mitä ei nää ja toiset taas yrittämällä yrittää selittää tommosia juttuja kaikilla fysiikan laeilla ja vastaavilla...
Ite oon kyllä fysiikan lakeihin perehtyny, mutta uskon kuitenki noihin henkimaailman juttuihin...
Fysiikan laeilla kun ei pahemmin enneunia voi selitellä...
- Örkki
yhteensattumia. varmana jäävät mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941669
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261549Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761355- 301272
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1231098Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221001Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46998- 22967
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773