Miksi riistäminen on niin hyväksiluettavaa jopa tässä maassa?
Materian varastaminen tekee yht'äkkiä asiasta rikoksen, mutta kun kyse on pedofiliasta tai aikuisen raiskauksesta - asia jopa lievenee..
Onko "lain" tarkoitus sanoa, että materia on ainoa puntari rikoksen asteikon säätelyyn (eikä aina sitäkään jos hyökkääjä/puolustaja on heikompi)? - Onko sama jos Kohde on Mies?
Riistämisrikoksista saa kaikkein pienimmät rangaistukset tekoon nähden. Toisinsanoen, maailma/yhteiskunta näyttää palvovan reviivinsä "vahvimpia" (korruptiota!) sen sijaan, että kyse olisi oikeasti pahuuden eliminoimisesta.
Samaa linjaa näkyy kyllä valtioiden laissa, joissa rikkaat ja suuret saavat tuhota jopa kokonaista Planeettaa/toisten elinympäristöä, toisin kuin yksittäiset ihmiset eivät saa yhtä roskaa heittää kadulle (Ps.:kriminalisoin molemmat heittäjät!).
Riisto
Anti.mafia
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1048706
- 936660
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345201Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634367- 553481
- 503345
- 513062
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886