Miksi riistäminen on niin hyväksiluettavaa jopa tässä maassa?
Materian varastaminen tekee yht'äkkiä asiasta rikoksen, mutta kun kyse on pedofiliasta tai aikuisen raiskauksesta - asia jopa lievenee..
Onko "lain" tarkoitus sanoa, että materia on ainoa puntari rikoksen asteikon säätelyyn (eikä aina sitäkään jos hyökkääjä/puolustaja on heikompi)? - Onko sama jos Kohde on Mies?
Riistämisrikoksista saa kaikkein pienimmät rangaistukset tekoon nähden. Toisinsanoen, maailma/yhteiskunta näyttää palvovan reviivinsä "vahvimpia" (korruptiota!) sen sijaan, että kyse olisi oikeasti pahuuden eliminoimisesta.
Samaa linjaa näkyy kyllä valtioiden laissa, joissa rikkaat ja suuret saavat tuhota jopa kokonaista Planeettaa/toisten elinympäristöä, toisin kuin yksittäiset ihmiset eivät saa yhtä roskaa heittää kadulle (Ps.:kriminalisoin molemmat heittäjät!).
Riisto
Anti.mafia
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329